juistquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:21 schreef Piles het volgende:
Ik luister nog ff, en dan is het tijd voor de Rijdende Rechter
Wordt weer lachenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:21 schreef Piles het volgende:
uuhm dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:21 schreef muisje-eliza het volgende:
Hans...ik had gewoon geen zin om lapo te zijn![]()
Ik vind het vooral erg lastig om zo'n lijstje te maken en ik denk dat toch de top 20 weer zal bestaan uit de bekende platen/klassiekers.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:21 schreef Sersjee het volgende:
@TT: nee, want ik vind het onzin.
Verdo.... hartstikke goed dat je het zegt want anders was ik het vergeten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:21 schreef Piles het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verdo.... hartstikke goed dat je het zegt want anders was ik het vergeten.
Klassiekers in een zeroes weekquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm dat kan natuurlijk![]()
[..]
Ik vind het vooral erg lastig om zo'n lijstje te maken en ik denk dat toch de top 20 weer zal bestaan uit de bekende platen/klassiekers.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:26 schreef Joncho het volgende:
Ga nu slapen![]()
Weltrusten iedereen, het was weer een gezellige avond!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef Dandelion het volgende:
Halloooooooooooooooow!!!
daar issie weer! 't duurt effe, maar het lijkt er op dat mijn internet het weer doet.
Livebox maar vervangen voor een adslmodem. Toch mooi, twee verschillende liveboxen geprobeerd, die deden het allebei voor geen meter. ADSLmodem er aan, en werken als een trein. Voor zo lang het duurt natuurlijk
Dus weer lekker meezeuren over 3fm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |