abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66482400
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:13 schreef Morellow het volgende:
Jongs ik ben geslaagd. Heb maar 15 minuten hoeven te rijden en alles ging vlekkeloos, ondanks de zenuwen haha
De instructrice had een leuke route in de planning, maar de GPS gaf een heel andere route aan en die ben ik gewoon gaan volgen, geen snelweg gehad, geen moeilijke stukken, echt te makkelijk allemaal.

Succes aan de eerstvolgende(n) die op moet!
Feli
pi_66483636
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:21 schreef -Trinity- het volgende:
Dan ben je dus nog niet op afrijdniveau. Ga ervan uit dat je meer dan 1500 euro kwijt bent, minimaal. Ik zat bij een goedkope rijschool en ben tegen de 2000 euro kwijtgeweest (heb m'n examen één keer over moeten doen).
Ik ben gewoon goed

En ik ga gewoon net als de users hierboven 15 minuten rijden en haal het in 1 keer
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_66484219
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:52 schreef Kahlen het volgende:
Ik ben gewoon goed

En ik ga gewoon net als de users hierboven 15 minuten rijden en haal het in 1 keer
Als je nog niet alle bijzondere handelingen hebt gedaan, ben je duidelijk nog niet op afrijdniveau. Dat probeerde ik duidelijk te maken . Dat moet je jezelf dan ook niet voorhouden en daar je kostenberekening op afstemmen, want dan kun je je hoofd nog stoten en dat zou jammer zijn.
pi_66484667
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:06 schreef -Trinity- het volgende:
Als je nog niet alle bijzondere handelingen hebt gedaan, ben je duidelijk nog niet op afrijdniveau.
heb je ook gelijk in, rijden was qua niveau prima, maar zonder die bijzondere handelingen ben je nergens en om nu te zeggen dat dat zo goed gaat

ik denk zelf dat ik 30 lessen nodig heb, maar ga gewoon door totdat ik het gehaald heb.

Heb nog geld voor 30 lessen liggen en spaar nu ook nog maar even 10 lessen erbij, dan heb ik geld voor 40 lessen. Dat moet wel voldoende zijn (heb al 10 lessen gehad namelijk). Maar besteed het liever aan een auto'tje
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_66486423
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:17 schreef Kahlen het volgende:

[..]

heb je ook gelijk in, rijden was qua niveau prima, maar zonder die bijzondere handelingen ben je nergens en om nu te zeggen dat dat zo goed gaat

ik denk zelf dat ik 30 lessen nodig heb, maar ga gewoon door totdat ik het gehaald heb.

Heb nog geld voor 30 lessen liggen en spaar nu ook nog maar even 10 lessen erbij, dan heb ik geld voor 40 lessen. Dat moet wel voldoende zijn (heb al 10 lessen gehad namelijk). Maar besteed het liever aan een auto'tje
En er is daarnaast ook een verschil tussen goed kunnen optrekken, sturen, snelheid maken, remmen etc, en echt autorijden. Het belangrijkste in mijn ogen is nog het kijken, het "deelnemen aan het verkeer" zeg maar. Gaan ze op het examen ook erg op letten.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_66488943
Dat veilig deelnemen aan het verkeer is wel het belangrijkste

Is mijn rijschool dan de duurste met z'n EUR 41,50?
Children of the night. What music they make.
pi_66489022
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:13 schreef DeHovenier het volgende:
Dat veilig deelnemen aan het verkeer is wel het belangrijkste

Is mijn rijschool dan de duurste met z'n EUR 41,50?
Uhm, prijzig is het wel te noemen ja, zijn er geen pakketvormen of iets dergelijks?
Top 5 China producten
pi_66489316
Ik heb een pakket genomen bestaande uit 25 lessen plus 1e praktijkexamen voor 1223 euro. Spaar ik maar liefst 30 euro uit

Maar dat gaan wel wat meer lessen worden denk ik
pi_66489969
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een pakket genomen bestaande uit 25 lessen plus 1e praktijkexamen voor 1223 euro. Spaar ik maar liefst 30 euro uit

Maar dat gaan wel wat meer lessen worden denk ik
Tering zeg,ik had 47 lessen 1 TTT 2 praktijk voor 1600
Top 5 China producten
pi_66490047
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:16 schreef rene90 het volgende:

[..]

Uhm, prijzig is het wel te noemen ja, zijn er geen pakketvormen of iets dergelijks?
43 euro per les..

12 lessen en examen voor 660 euro...

[ Bericht 60% gewijzigd door m3nster op 26-02-2009 18:56:06 ]
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_66490216
Eerste lessen (10+intake) voor 25 per les, daarna 32. Katching
pi_66494340
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:59 schreef rene90 het volgende:
Het belangrijkste in mijn ogen is nog het kijken, het "deelnemen aan het verkeer" zeg maar. Gaan ze op het examen ook erg op letten.
Daar ben ik erg goed in (vraag me niet waarom). Al heb ik wel bijna op les 2 een bejaarde vrouw doodgereden, die muts reed in haar auto zonder licht terwijl het pikdonker was. Maar de instructeur had haar ook niet gezien

Dat schakelen e.d. is wel redelijk, maar dat krijg je volgens mij pas echt goed als je zelf gaat autorijden. Ik weet van mijn zus en broer dat ze allebei verschillende keren een afslaande motor hadden toen ze hun rijbewijs hadden gehaald. Mag je opeens in een benzineauto rijden en dat is toch wat anders.

Wat een verschil in lesgeld. Hier is het 37,50 als ik er 10 tegelijk koop en anders 40 euro... Betaal ook liever 10 lessen voor 250 euro, maarja... hier zijn maar 2 rijscholen echt goed en die vragen evenveel geld per les.
pi_66495424
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:40 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ik weet van mijn zus en broer dat ze allebei verschillende keren een afslaande motor hadden toen ze hun rijbewijs hadden gehaald. Mag je opeens in een benzineauto rijden en dat is toch wat anders.
Wat een stelletje noobs zeg. Ik heb ook rijlessen in een diesel gehad en daarna een benzine auto gekocht. Die auto heb ik nu een half jaar en nog geen een keer heb ik `m af laten slaan.

@Morellow ik vind het wel vreemd dat je geen snelweg hebt gehad. Naar mijn mening kunnen mensen daar juist in de stress schieten omdat daar veel handelingen in een keer moeten gebeuren (kijken, invoegen op een relatief kort stuk met hoge snelheid, etc.). Maarja, je hebt je pasje dus gefeliciteerd.
Tok.
pi_66495818
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:03 schreef kip_zonder-kop het volgende:
@Morellow ik vind het wel vreemd dat je geen snelweg hebt gehad. Naar mijn mening kunnen mensen daar juist in de stress schieten omdat daar veel handelingen in een keer moeten gebeuren (kijken, invoegen op een relatief kort stuk met hoge snelheid, etc.). Maarja, je hebt je pasje dus gefeliciteerd.
Maar als je 15 minuten examen moet doen, dan kan je toch helemaal de snelweg niet op? Dan ben je zo 10 minuten verder voordat je weer in de stad bent?

Of heeft iedereen hier examen moeten doen in zowel de stad als een stukje snelweg?
pi_66497074
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:10 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Maar als je 15 minuten examen moet doen, dan kan je toch helemaal de snelweg niet op? Dan ben je zo 10 minuten verder voordat je weer in de stad bent?

Of heeft iedereen hier examen moeten doen in zowel de stad als een stukje snelweg?
Hier in Amsterdam is dat echt geen probleem, de A10 op en de 1e er weer af, klein stukkie en dan kan de examinator toch een impressie krijgen van je invoegen etc.
Top 5 China producten
pi_66512136
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:29 schreef rene90 het volgende:
Hier in Amsterdam is dat echt geen probleem, de A10 op en de 1e er weer af, klein stukkie en dan kan de examinator toch een impressie krijgen van je invoegen etc.
Hier in Leeuwarden kan dat niet, je bent in 1 keer de stad uit , kan je via dorpjes terugrijden.

Iemand die in Leeuwarden examen heeft gedaan? Ben wel benieuwd hoe dat hier in het noorden geregeld is.
pi_66512735
43 euro per les?

bij de anwb is het 48.50, dure flikkers
  vrijdag 27 februari 2009 @ 11:13:50 #218
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_66512834
Ik betaal 42 euro per les
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 27 februari 2009 @ 11:56:41 #219
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66514225
Ik mag eind maart/begin april afrijden als het meezit en er ook plek is
pi_66517712
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:10 schreef Thunder0x het volgende:
bij de anwb is het 48.50, dure flikkers
Maar die zijn ook de beste, toch?
Tok.
pi_66517943
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Maar die zijn ook de beste, toch?
Dan nog, 50 euro
pi_66518914
Ik betaalde 35
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_66521233
Waarom is iedereen zo duur uit? Ik was in totaal nog geen 1200 kwijt, heb daarvoor 15 lessen gehad van 100 minuten, prima instructeur + theorie- en praktijk-examen.

Bij welke rijschool les je Casparov?
Geen referral hier.
pi_66523846
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom is iedereen zo duur uit? Ik was in totaal nog geen 1200 kwijt, heb daarvoor 15 lessen gehad van 100 minuten, prima instructeur + theorie- en praktijk-examen.

Bij welke rijschool les je Casparov?
dat is dus 30 euro per les van 50 minuten, praat wat makkelijker. Goedkope rijschool, vast in een grotere stad? Hier heb je ze niet zo goedkoop helaas.
pi_66600553
Ik moest 52,50 betalen per les (van 75 minuten) dat vind ik ook best wel duur... Maar dat schijnt hier gewoon normaal te zijn. Dat kost het bij iedere rijschool (of soms nog wel duurder) in deze omgeving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')