quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:31 schreef IQM het volgende:
Meisjes die denken dat ze groot en volwassen zijn.
Wist niet dat ik de lapo hadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:41 schreef BobbyB het volgende:
Jezus, BT opent ze nog sneller
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]Wij deden alleen aan huiswerkbegeleiding in eerste, tweede en derde, ooh wacht, jij geeft zeker les aan die kut kinders!
Ik was een newbie aan het helpen in m'n inbox.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
IQM opletten, je moet de lapo zo stelen
quote:
IQM! Heeft de bannert uit de OP gehaald.quote:
waar?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Priveinstelling. Ik ben een disciplineloos lui varkentje.
Het gaat al een aantal delen niet goed met de nummeringquote:
Je slaapt bij een vriendin voor school ofzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En ik ken wel mensen (fokkers) waar ik vast zou kunnen slapen in Utrecht, het probleem is alleen dat mijn ouders dat niet tof zouden vinden.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit leest ik toch maar mooi even.
Dat zei ik niet, dat zei een neger!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
BITCHFIGHT, BITCHFIGHT!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeg d_b, wil je de nummering even naar 741 zetten?quote:
De vorige keren dat ik dat deed werd ik gesnapt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je slaapt bij een vriendin voor school ofzo
Ja, ik hoor net dat ik heb gefaald.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg d_b, wil je de nummering even naar 741 zetten?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg d_b, wil je de nummering even naar 741 zetten?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IQM! Heeft de bannert uit de OP gehaald.
Niet echt, de vorige delen waren ook al in de 400 reeksquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, ik hoor net dat ik heb gefaald.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:47 schreef IQM het volgende:
[..]! Ik dacht al: waar hebben ze het over met 'die verneukte OP' in de vorige delen. Whehe. Ik ga het fixen.
Ik durf niet tegen BT op heur.quote:
Geef haar gewoon een Clitical-hit (kick ) dan heb je haar zo neer, werkt bij alle vrouw-mensenquote:
het sperma uit de vulkaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:48 schreef Acinonyx het volgende:
"De Aarde is een enorme gehaktbal en het universum haar jus"
kwaliteit?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:50 schreef IQM het volgende:
Bol, ik ben kwaliteit van je gewend.Postopkrikken doe je maar in MEN.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:50 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bol, ik ben kwaliteit van je gewend.Postopkrikken doe je maar in MEN.
Draaijer is toch die getrouwde viespeuk die altijd in fotoboek van nieuwe, jonge meisjes rondhangt?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:52 schreef reetveter het volgende:
Heerlijk mooi, om draaijer op te fucken
Dat doet het_hupt toch al?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Draaijer is toch die getrouwde viespeuk die altijd in fotoboek van nieuwe, jonge meisjes rondhangt?
Boh, een quote is ook goed, zoals ik hebquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:53 schreef BobbyB het volgende:
Ik hoor zo wel bij de elite zo met mijn zwart/wit ava. Nu moet ik eigenlijk alleen nog jaartallen in mijn ondertitel.
Hij is gewoon een doorsnee Fok!ker dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Draaijer is toch die getrouwde viespeuk die altijd in fotoboek van nieuwe, jonge meisjes rondhangt?
Nee, die gozer die zichzelf elitair vindt en het nodig vindt om 2maal per dag te douchen en anders ben je ranzigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb echt respect voor jouw hersenspinselsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef MiVer het volgende:
draaiers...
man met borsten...
fem pics plaatsend
pfff, complex
als je zonder flow zit
ik vind jouw....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb echt respect voor jouw hersenspinsels
Als hij niet getrouwd is, heeft hij geen vrouw, dus kun je ook niets voor haar hopen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:00 schreef IQM het volgende:
Ja, maar die is niet getrouwd. Mag ik hopen voor z'n vrouw.
helemaal volgieten en nooit op het feestje aankomenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:10 schreef Elmostyle het volgende:
Hmm zaterdag parteeh, 9 freaking kilometers fietsen
Is 't het waard fles drank meenemen voor onderweg?
(ik fiets niet in eentje hoor, met 2 meiden)
MOOIquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:11 schreef MiVer het volgende:
de breedte van de dynamiek
van aanwezigen
en zo de slagkracht
van dit topic
wat verminderd
toch nog aanwezig
ik, michel
gr
Optioneelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
helemaal volgieten en nooit op het feestje aankomen
hee wat leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:12 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
MOOI![]()
* Doet KLAP KlAP IN HANDJES *
das een mooie reductiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Optioneel![]()
Ik zat te denken aan een fles Safari van 19% en fles Smirnoff Ice van 5%, alleen dat is te weinig alcohol zeker?
Dan is Goldstrike een betere optie zeker
Ook een gedichtje voor mijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:14 schreef MiVer het volgende:
[..]
hee wat leuk
jij bent zo'n klein visje
in de vijver
hahaha, in het riet...
gr
Ben je een breezerslet ofzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Optioneel![]()
Ik zat te denken aan een fles Safari van 19% en fles Smirnoff Ice van 5%, alleen dat is te weinig alcohol zeker?
Hmja, maar ik weet niet of je de dames daarmee vol kan gieten. Wat dat betreft zou ik zeggen 1 fles safari aangemengd met onbepaalde hoeveelheid stroh rum. Hierdoor denken ze safari en drinken ze door. Maar worden ze lam.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Optioneel![]()
Joh, zou het...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als hij niet getrouwd is, heeft hij geen vrouw, dus kun je ook niets voor haar hopen.
Jamaar dat heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je 18 bent en je bent binnen,
neequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben je een breezerslet ofzo
Wat een wijvendrankjes
ik stopte met lezen, bij safariquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:17 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Reductie? ik snap dat woordje niet echt in verband met drank en meiden
Optiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hmja, maar ik weet niet of je de dames daarmee vol kan gieten. Wat dat betreft zou ik zeggen 1 fles safari aangemengd met onbepaalde hoeveelheid stroh rum. Hierdoor denken ze safari en drinken ze door. Maar worden ze lam.![]()
saampjesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:18 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
neemaar als je samen met 2 meiden fietst naar feest
is 't niet de bedoeling dat je alleen drinkt eh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |