Opa 'ouwe zemelaar' met zijn pluchen hondjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef Cee het volgende:
Kent een van jullie 'oudjes' nog die opa en oma van de familie Knots? Zo zie ik Noortje en Jimbo over 60 jaar.
duie waren zo tof he !quote:
Eerder die 2 opatjes op balkon van de muppetsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef Cee het volgende:
Kent een van jullie 'oudjes' nog die opa en oma van de familie Knots? Zo zie ik Noortje en Jimbo over 60 jaar.
"Daar is ie weer"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Wie zou Michiel nou kunnen vervangen dan want Domien is er ook niet. MetTjibbe dan maar?
Meesterlijk ja!quote:
Statler en Waldorf!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eerder die 2 opatjes op balkon van de muppets
Zolang het maar de ouwe platen zijn is het goedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef Noortje. het volgende:
JAAAAAAAAA CHILI PEPPERS![]()
O_
![]()
![]()
![]()
Ik luister echt veel te weinig naar ze de laatste tijd.
broaden, expand > uitbreidenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Explain zal je vast bedoelen
in de auto welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef Noortje. het volgende:
JAAAAAAAAA CHILI PEPPERS![]()
O_
![]()
![]()
![]()
Ik luister echt veel te weinig naar ze de laatste tijd.
misschien Timurquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Wie zou Michiel nou kunnen vervangen dan want Domien is er ook niet. MetTjibbe dan maar?
Nee want jij wilde 't niet luisteren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in de auto wel
trouwens check die joeptoep link![]()
Breid me uit als reactiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
broaden, expand > uitbreiden
http://www.vertalen.nu/vertaal?van=eng&naar=nl&vertaal=expand
Nee dus.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eerder die 2 opatjes op balkon van de muppets
Guis, Bert v Lent etc ga zo maar door, er zijn nog een hele blik nacht DJ's die je er neer kan zettenquote:
Ik schrokquote:
Kappen jullie nou is met die 1 op 1 gesprekken, slowchat is prima , maar andere kunnen hier niet in meedelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee want jij wilde 't niet luisteren.
Ja doe ik morgen wel.
Roosmarijn is ook prima vervangerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Guis, Bert v Lent etc ga zo maar door, er zijn nog een hele blik nacht DJ's die je er neer kan zetten![]()
Dat is niet grappigquote:
We gaan de goden hier niet verzoeken he! Michiel moet lekker blijven snot-ophalen en neusbaggeren voor de open mic, we kunnen niet zonder 'm!quote:
Die paar uur is ook meer dan genoeg, vind het taaie kost geworden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die het trouwens gewoon echt leuk doet in het weekend. Althans, dat vind ik dan
Slam is alleen leuk in het weekend savondsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:22 schreef -Hans- het volgende:
September - Cry For You![]()
Vandaag al gehoord op Slam FM
En dan zeg je dat Roel loopt te zeiken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kappen jullie nou is met die 1 op 1 gesprekken, slowchat is prima , maar andere kunnen hier niet in meedelen
Eens. Snap niet wat zoveel mensen tegen `m hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh?quote:
Ik vind het nog steeds net iets teveel 538 allemaal... ik werd vanmorgen trouwens weer wakker met Gielquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, veel muziek en een paar aardige items. Ik vond Eddy ook niet verkeerd hoor, maar het programma van Timur luistert wel lekker weg. Zit dan toch vaak in de boeken te lezen en dan vind ik het toch wel erg lekker als op de radio de muziek echt centraal staat en er niet telkens gekletst wordt. Ik mocht 'vroeguh' ook wel graag naar zijn avond programma luisteren op 3FMquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die paar uur is ook meer dan genoeg, vind het taaie kost geworden.
neehquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:24 schreef Jimbo het volgende:
posten dr trouwens ook 3fm dj's echt in de topics hier of niet?
Gelukkig let je lekker opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:24 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En dan zeg je dat Roel loopt te zeiken.
Ja, check OP. Michiel Veenstra regelmatig, Guis zie ik hier ook best vaak voorbij komen, Maricha (producer van MetMichiel) post hier ook nogal eens en verder weet ik het even niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:24 schreef Jimbo het volgende:
Crew move your ass , Giel sinds vanmorgen , wat knoppendraaiers.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja, check OP. Michiel Veenstra regelmatig, Guis zie ik hier ook best vaak voorbij komen, Maricha (producer van MetMichiel) post hier ook nogal eens en verder weet ik het even niet.![]()
Giel heeft toch vanmorgen in dit topic gepost?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja, check OP. Michiel Veenstra regelmatig, Guis zie ik hier ook best vaak voorbij komen, Maricha (producer van MetMichiel) post hier ook nogal eens en verder weet ik het even niet.![]()
8fm in de ochtend, thuis. Vervolgens heerlijke flauwheid bij Ruud de Wild in de auto naar 't werk. En dan nog het nodige uurtje doorbijten tussen 9 en 10 omdat 3fm op het werk echt op moet staan want voor je het weet roepen ze "Hey, waarom zet jij een andere zender op?" als ie bijvoorbeeld op Q of 538 staat om 10 uur.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds net iets teveel 538 allemaal... ik werd vanmorgen trouwens weer wakker met Giel![]()
![]()
Die gaat het nooit leren he, vind zichzelf echt belangrijker dan de muziek, zijn gasten etc.
lambadaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:25 schreef Piles het volgende:
Iemand nog een idee hoe ik muziek kan bedenken voor onder m'n vakantiefilm. Inspiratie is op
Overdag is het toch ook niet kud? Althans, ik hoor toch eigenlijk vooral veel up-tempo platen. Laatst een danceversie van Adele ofzo. Te slecht gewoonquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:22 schreef borisz het volgende:
Slam is alleen leuk in het weekend savonds. Heb je geen last van die raptroep.
Open een KLB topic als je het zo verschrikkelijk vindt. 't Is niet zo dat we alléén maar met elkaar praten en al helemaal niet 'topics lang'. Je kunt ook overdrijven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], ga lekker msn-en als je 1 op 1 gesprekken wil voeren topics lang
Roep is wat emoties en sferen waaronder je het wil zetten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:25 schreef Piles het volgende:
Iemand nog een idee hoe ik muziek kan bedenken voor onder m'n vakantiefilm. Inspiratie is op
Geen idee, ik was vanmorgen op school.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:26 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Giel heeft toch vanmorgen in dit topic gepost?
The who in the what how?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
Cee, iemand heeft je post van gisteren over 't persbericht van Leaf naar Giel gestuurd. Of was je 't zelf?
Ennieweej, hier te horen vanaf 14:12.
Is al aan moderator doorgeven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Open een KLB topic als je het zo verschrikkelijk vindt. 't Is niet zo dat we alléén maar met elkaar praten en al helemaal niet 'topics lang'. Je kunt ook overdrijven.
Waar ga je heen/ben je geweest?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:25 schreef Piles het volgende:
Expand please?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is al aan moderator doorgeven.
dankje maar ik bedoelde het meer als eens een keer een ontopic vraagje stellenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
wellusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij komt hier ook niet voor 3fm hier
oh nee !!! kijk uit ! dalijk komt de care police nog !quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is al aan moderator doorgeven.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij komt hier ook niet voor 3fm hier
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh nee !!! kijk uit ! dalijk komt de care police nog !
als je naar spanje oid geweest benquote:
Vooral veel natuur en bezienswaardigheden, dus wat rustige muziek. Al hoeft het niet te rustig natuurlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roep is wat emoties en sferen waaronder je het wil zetten.
Het is geen topjock (Timur), maar ik vind 'm ook niet zo slecht dat ik een andere zender zou opzetten. In het begin vond ik het ook erg 538 klinken, maar tegenwoordig is het show-gedeelte (komt weer zo'n vette plaat mensen!!) wat minder geworden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nog steeds net iets teveel 538 allemaal... ik werd vanmorgen trouwens weer wakker met Giel![]()
![]()
Die gaat het nooit leren he, vind zichzelf echt belangrijker dan de muziek, zijn gasten etc.
Ik denk dat ze 'm 'gewoon' even een paar keer moeten horen. Zo slecht is zijn show niet, maar ja dat is mijn meningquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:22 schreef Timo20 het volgende:
Eens. Snap niet wat zoveel mensen tegen `m hebben
Moet het muziek met tekst zijn? Anders iets van Yann Tiersen oid?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral veel natuur en bezienswaardigheden, dus wat rustige muziek. Al hoeft het niet te rustig natuurlijk![]()
Hmm, wat nu gedraaid wordt zou ook wel kunnen eigenlijk
rustig maar die krijg je niet zo snelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heb je nou gezorgd dat ik een ban krijg?
en ach als jij je er aan ergert, je heb een fok ! abbo en daar kan je users uit het forum mee filteren, zie je nooit meer wat ik (en noortje) posten, dus #Care?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[youtube]http://www.youtube.com/watch%3Fv%3DlNm5Hqow78I&sa=X&oi=video_result&resnum=3&ct=thumbnail&usg=AFQjCNG62DEC23RcaMFZWoe4jjj0GkphMA[/youtube]
zn vrouwtje danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:31 schreef Cee het volgende:
Hey, Nicole Ekdom doet mee aan Top Chef!Nu op RTL4!
Ben 3 weken in Guatemala geweestquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:30 schreef Jimbo het volgende:
als je naar spanje oid geweest ben
jodi bernal ! Vamos a la playa
lekker fout en toch tof !
Ik heb nooit gezegd dat ik er bang voor was, ik wil alleen weten wat hij heeft gezegd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rustig maar die krijg je niet zo snel
ja dat weet ik niet, kom hier pas 3 wekenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben 3 weken in Guatemala geweest
[..]
Rotterdamquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef Jimbo het volgende:
oeh oeh oeh en welke stad staat martijn in![]()
![]()
ROTTERDAM
![]()
![]()
en godverdomme dat is serieus 5 mtr van mn werk waar ie staat
" mijnheer de mod , 2 users doen in het topic op elkaar replyen, nu krijg ik minder aandacht, gelieve hier wat aan te doen. anders ben ik bang dat ik mijn fok! abbo niet verleng met 12 maanden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik er bang voor was, ik wil alleen weten wat hij heeft gezegd.
Hoeft niet en ff checkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Moet het muziek met tekst zijn? Anders iets van Yann Tiersen oid?
Echt waar? is dat zijn vrouw?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:31 schreef Cee het volgende:
Hey, Nicole Ekdom doet mee aan Top Chef!Nu op RTL4!
Arme jongenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef Jimbo het volgende:
oeh oeh oeh en welke stad staat martijn in![]()
![]()
ROTTERDAM
![]()
![]()
en godverdomme dat is serieus 5 mtr van mn werk waar ie staat
leuk spaans nummertje als Il divo oidquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben 3 weken in Guatemala geweest
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
" mijnheer de mod , 2 users doen in het topic op elkaar replyen, nu krijg ik minder aandacht, gelieve hier wat aan te doen. anders ben ik bang dat ik mijn fok! abbo niet verleng met 12 maanden.
Groetjes
Anoniempje"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |