Opa 'ouwe zemelaar' met zijn pluchen hondjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef Cee het volgende:
Kent een van jullie 'oudjes' nog die opa en oma van de familie Knots? Zo zie ik Noortje en Jimbo over 60 jaar.
duie waren zo tof he !quote:
Eerder die 2 opatjes op balkon van de muppetsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef Cee het volgende:
Kent een van jullie 'oudjes' nog die opa en oma van de familie Knots? Zo zie ik Noortje en Jimbo over 60 jaar.
"Daar is ie weer"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Wie zou Michiel nou kunnen vervangen dan want Domien is er ook niet. MetTjibbe dan maar?
Meesterlijk ja!quote:
Statler en Waldorf!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eerder die 2 opatjes op balkon van de muppets
Zolang het maar de ouwe platen zijn is het goedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef Noortje. het volgende:
JAAAAAAAAA CHILI PEPPERS![]()
O_
![]()
![]()
![]()
Ik luister echt veel te weinig naar ze de laatste tijd.
broaden, expand > uitbreidenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Explain zal je vast bedoelen
in de auto welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef Noortje. het volgende:
JAAAAAAAAA CHILI PEPPERS![]()
O_
![]()
![]()
![]()
Ik luister echt veel te weinig naar ze de laatste tijd.
misschien Timurquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Wie zou Michiel nou kunnen vervangen dan want Domien is er ook niet. MetTjibbe dan maar?
Nee want jij wilde 't niet luisteren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in de auto wel
trouwens check die joeptoep link![]()
Breid me uit als reactiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
broaden, expand > uitbreiden
http://www.vertalen.nu/vertaal?van=eng&naar=nl&vertaal=expand
Nee dus.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eerder die 2 opatjes op balkon van de muppets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |