Het is geen topjock (Timur), maar ik vind 'm ook niet zo slecht dat ik een andere zender zou opzetten. In het begin vond ik het ook erg 538 klinken, maar tegenwoordig is het show-gedeelte (komt weer zo'n vette plaat mensen!!) wat minder geworden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nog steeds net iets teveel 538 allemaal... ik werd vanmorgen trouwens weer wakker met Giel![]()
![]()
Die gaat het nooit leren he, vind zichzelf echt belangrijker dan de muziek, zijn gasten etc.
Ik denk dat ze 'm 'gewoon' even een paar keer moeten horen. Zo slecht is zijn show niet, maar ja dat is mijn meningquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:22 schreef Timo20 het volgende:
Eens. Snap niet wat zoveel mensen tegen `m hebben
Moet het muziek met tekst zijn? Anders iets van Yann Tiersen oid?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral veel natuur en bezienswaardigheden, dus wat rustige muziek. Al hoeft het niet te rustig natuurlijk![]()
Hmm, wat nu gedraaid wordt zou ook wel kunnen eigenlijk
rustig maar die krijg je niet zo snelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heb je nou gezorgd dat ik een ban krijg?
en ach als jij je er aan ergert, je heb een fok ! abbo en daar kan je users uit het forum mee filteren, zie je nooit meer wat ik (en noortje) posten, dus #Care?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[youtube]http://www.youtube.com/watch%3Fv%3DlNm5Hqow78I&sa=X&oi=video_result&resnum=3&ct=thumbnail&usg=AFQjCNG62DEC23RcaMFZWoe4jjj0GkphMA[/youtube]
zn vrouwtje danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:31 schreef Cee het volgende:
Hey, Nicole Ekdom doet mee aan Top Chef!Nu op RTL4!
Ben 3 weken in Guatemala geweestquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:30 schreef Jimbo het volgende:
als je naar spanje oid geweest ben
jodi bernal ! Vamos a la playa
lekker fout en toch tof !
Ik heb nooit gezegd dat ik er bang voor was, ik wil alleen weten wat hij heeft gezegd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rustig maar die krijg je niet zo snel
ja dat weet ik niet, kom hier pas 3 wekenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben 3 weken in Guatemala geweest
[..]
Rotterdamquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef Jimbo het volgende:
oeh oeh oeh en welke stad staat martijn in![]()
![]()
ROTTERDAM
![]()
![]()
en godverdomme dat is serieus 5 mtr van mn werk waar ie staat
" mijnheer de mod , 2 users doen in het topic op elkaar replyen, nu krijg ik minder aandacht, gelieve hier wat aan te doen. anders ben ik bang dat ik mijn fok! abbo niet verleng met 12 maanden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik er bang voor was, ik wil alleen weten wat hij heeft gezegd.
Hoeft niet en ff checkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Moet het muziek met tekst zijn? Anders iets van Yann Tiersen oid?
Echt waar? is dat zijn vrouw?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:31 schreef Cee het volgende:
Hey, Nicole Ekdom doet mee aan Top Chef!Nu op RTL4!
Arme jongenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef Jimbo het volgende:
oeh oeh oeh en welke stad staat martijn in![]()
![]()
ROTTERDAM
![]()
![]()
en godverdomme dat is serieus 5 mtr van mn werk waar ie staat
leuk spaans nummertje als Il divo oidquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben 3 weken in Guatemala geweest
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
" mijnheer de mod , 2 users doen in het topic op elkaar replyen, nu krijg ik minder aandacht, gelieve hier wat aan te doen. anders ben ik bang dat ik mijn fok! abbo niet verleng met 12 maanden.
Groetjes
Anoniempje"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |