Opa 'ouwe zemelaar' met zijn pluchen hondjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef Cee het volgende:
Kent een van jullie 'oudjes' nog die opa en oma van de familie Knots? Zo zie ik Noortje en Jimbo over 60 jaar.
duie waren zo tof he !quote:
Eerder die 2 opatjes op balkon van de muppetsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef Cee het volgende:
Kent een van jullie 'oudjes' nog die opa en oma van de familie Knots? Zo zie ik Noortje en Jimbo over 60 jaar.
"Daar is ie weer"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Wie zou Michiel nou kunnen vervangen dan want Domien is er ook niet. MetTjibbe dan maar?
Meesterlijk ja!quote:
Statler en Waldorf!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eerder die 2 opatjes op balkon van de muppets
Zolang het maar de ouwe platen zijn is het goedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef Noortje. het volgende:
JAAAAAAAAA CHILI PEPPERS![]()
O_
![]()
![]()
![]()
Ik luister echt veel te weinig naar ze de laatste tijd.
broaden, expand > uitbreidenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Explain zal je vast bedoelen
in de auto welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef Noortje. het volgende:
JAAAAAAAAA CHILI PEPPERS![]()
O_
![]()
![]()
![]()
Ik luister echt veel te weinig naar ze de laatste tijd.
misschien Timurquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Wie zou Michiel nou kunnen vervangen dan want Domien is er ook niet. MetTjibbe dan maar?
Nee want jij wilde 't niet luisteren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in de auto wel
trouwens check die joeptoep link![]()
Breid me uit als reactiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
broaden, expand > uitbreiden
http://www.vertalen.nu/vertaal?van=eng&naar=nl&vertaal=expand
Nee dus.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eerder die 2 opatjes op balkon van de muppets
Guis, Bert v Lent etc ga zo maar door, er zijn nog een hele blik nacht DJ's die je er neer kan zettenquote:
Ik schrokquote:
Kappen jullie nou is met die 1 op 1 gesprekken, slowchat is prima , maar andere kunnen hier niet in meedelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee want jij wilde 't niet luisteren.
Ja doe ik morgen wel.
Roosmarijn is ook prima vervangerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Guis, Bert v Lent etc ga zo maar door, er zijn nog een hele blik nacht DJ's die je er neer kan zetten![]()
Dat is niet grappigquote:
We gaan de goden hier niet verzoeken he! Michiel moet lekker blijven snot-ophalen en neusbaggeren voor de open mic, we kunnen niet zonder 'm!quote:
Die paar uur is ook meer dan genoeg, vind het taaie kost geworden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die het trouwens gewoon echt leuk doet in het weekend. Althans, dat vind ik dan
Slam is alleen leuk in het weekend savondsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:22 schreef -Hans- het volgende:
September - Cry For You![]()
Vandaag al gehoord op Slam FM
En dan zeg je dat Roel loopt te zeiken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kappen jullie nou is met die 1 op 1 gesprekken, slowchat is prima , maar andere kunnen hier niet in meedelen
Eens. Snap niet wat zoveel mensen tegen `m hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh?quote:
Ik vind het nog steeds net iets teveel 538 allemaal... ik werd vanmorgen trouwens weer wakker met Gielquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, veel muziek en een paar aardige items. Ik vond Eddy ook niet verkeerd hoor, maar het programma van Timur luistert wel lekker weg. Zit dan toch vaak in de boeken te lezen en dan vind ik het toch wel erg lekker als op de radio de muziek echt centraal staat en er niet telkens gekletst wordt. Ik mocht 'vroeguh' ook wel graag naar zijn avond programma luisteren op 3FMquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die paar uur is ook meer dan genoeg, vind het taaie kost geworden.
neehquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:24 schreef Jimbo het volgende:
posten dr trouwens ook 3fm dj's echt in de topics hier of niet?
Gelukkig let je lekker opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:24 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En dan zeg je dat Roel loopt te zeiken.
Ja, check OP. Michiel Veenstra regelmatig, Guis zie ik hier ook best vaak voorbij komen, Maricha (producer van MetMichiel) post hier ook nogal eens en verder weet ik het even niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:24 schreef Jimbo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |