en in welke groenten zitten relatief meer of minder vezels in?quote:
Broodrooster?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:03 schreef P8 het volgende:
[..]
warm avondeten doelde ik op. Maar bedankt voor je poging om te helpen
Bro-col-li of broc-co-li?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:58 schreef P8 het volgende:
[..]
en in welke groenten zitten relatief meer of minder vezels in?
Ik ben niet zo'n fan van brocolli-soep
ik zat zelf al te twijfelen, daarom schreef ik het maar net zo als PVquote:
Of misschien ook eens naar je ontbijt en lunch kijken voor meer vezels.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:36 schreef P8 het volgende:
[..]
ik zat zelf al te twijfelen, daarom schreef ik het maar net zo als PV![]()
Maar ik eet al vrij veel groenten (200 gram per dag haal ik wel), en heb sinds kort ook een mandarijnverslaving. Vreemd.
Nouja, nu eerst maar een pot sperziebonen en aardappelschijfjes prepareren.
ik ontbijt met cruesli en/of bruinbrood.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Of misschien ook eens naar je ontbijt en lunch kijken voor meer vezels.
captain obvious.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef Mendeljev het volgende:
Waarom zou je meer vezels nodig moeten hebben? Slechte stoelgang?
Eet je sinds kort veel meer vezels? In dat geval duurt het soms een tijdje voor je darmen eraan gewend zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:36 schreef P8 het volgende:
[..]
ik zat zelf al te twijfelen, daarom schreef ik het maar net zo als PV![]()
Maar ik eet al vrij veel groenten (200 gram per dag haal ik wel), en heb sinds kort ook een mandarijnverslaving. Vreemd.
Nouja, nu eerst maar een pot sperziebonen en aardappelschijfjes prepareren.
volgens mij eet ik meer ja. Maar dan wordt je ontlasting niet eerst dunner toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:51 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Eet je sinds kort veel meer vezels? In dat geval duurt het soms een tijdje voor je darmen eraan gewend zijn.
Misschien kan je niet tegen gluten o.i.d.?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:00 schreef P8 het volgende:
[..]
volgens mij eet ik meer ja. Maar dan wordt je ontlasting niet eerst dunner toch?
yeah right, zomaar out of the blue terwijl ik lichamelijk al volgroeid ben?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien kan je niet tegen gluten o.i.d.?
Misschien toch eens even een belletje doen naar de huisarts.
Ja, dat kan ook op latere leeftijd ineens de kop op steken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:40 schreef P8 het volgende:
[..]
yeah right, zomaar out of the blue terwijl ik lichamelijk al volgroeid ben?
Waarom niet? Als het eerst te stug was ofzo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:00 schreef P8 het volgende:
[..]
volgens mij eet ik meer ja. Maar dan wordt je ontlasting niet eerst dunner toch?
Die mandarijnverslaving zou er iets mee te maken kunnen hebben... Bananenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:00 schreef P8 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |