if (username.equals("marcb1974")quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
De software hier vindt mij niet leuk
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
if (username.equals("marcb1974")
CRASH();
hij was toch nepquote:
Nee, weinig nep aan. Was het 1200e topicquote:
Je mag toch nog de helft houdenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaaf. Mn moeder heeft mijn legohummer al half verkocht aan mn tante. Had ik al gezegd dat ik hem kwijt wilde dan?
in de TT stond dat hij nep was.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, weinig nep aan. Was het 1200e topic
Dat kan je overal opzetten hequote:
ja ik ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan je overal opzetten he
Maar heb er echt in gepost, dus hoe nep kan het zijn ?
Geloof dus niet dat het een neptpoic wasquote:
ik doelde op het nep jubileumquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof dus niet dat het een neptpoic was
Naieve vrouwenquote:
Moeilijke woordenquote:
Ze zorgt voor je, is toch liefquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar bemoeit ze zich mee
quote:
Je bent er minder blij mee begrijp ik hieruit?quote:
De schommel?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:40 schreef Fha het volgende:
Mijn vriend is de schommel aan het ophangen enzo, hij gebruikt allemaal vet ingewikkelde gereedschapdingen en een boor waar je u tegen zegtbouwvakkerts zijn eng
WTF bemoeit ze zich mee?? Tante bulkt van het geld, kan zo'n ding zo zelf in de winkel gaan halen, en ik wil de mijne heul niet kwijtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
Je bent er minder blij mee begrijp ik hieruit?
Dat schuldig voelen is een keuze.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF bemoeit ze zich mee?? Tante bulkt van het geld, kan zo'n ding zo zelf in de winkel gaan halen, en ik wil de mijne heul niet kwijt![]()
En op eoa manier is het nu toch weer MIJN probleem en kan ik weer mensen gaan teleurstellen en me schuldig gaan voelen verdomme.
Dat is op zich wel zo natuurlijk. Maar helemaal er onderuit kom ik toch nietquote:
Ja de schommelquote:
schaft de pot?quote:
Uh nee, laat je moeder het maar oplossenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF bemoeit ze zich mee?? Tante bulkt van het geld, kan zo'n ding zo zelf in de winkel gaan halen, en ik wil de mijne heul niet kwijt![]()
En op eoa manier is het nu toch weer MIJN probleem en kan ik weer mensen gaan teleurstellen en me schuldig gaan voelen verdomme.
Pasta, gemengde groenten en oesterzwammen, geroosterde stukjes kip en Marokkaanse gedroogde tomaten met gember prut.quote:
Precies. Ik heb al terug gemaild "Geen denken aan, dat ding blijft hierquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, laat je moeder het maar oplossen
Die zegt het toe dus kan nu ook zeggen dat ze zich vergist heeft
Ik heb geen foto ding en fotos van mijn telefoon krijg ik niet op de pc. Maar als hij helemaal goed is (want ik ga hem nog versieren) dan leen ik het foto ding van mn vriend wel weer een keerquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Ik heb al terug gemaild "Geen denken aan, dat ding blijft hier" ohne weiteres. Dat ze t maar gaat regelen. Als Lego-fans onder elkaar zal ik heus nog wel even mijn tante gaan bellen though
Je gaat je zweepjes eraan hangenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb geen foto ding en fotos van mijn telefoon krijg ik niet op de pc. Maar als hij helemaal goed is (want ik ga hem nog versieren) dan leen ik het foto ding van mn vriend wel weer een keerkomt goed!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Klonk het volgende:
je had hem ook nog onder je ctrl-v zitten, ik ook
Noord-Hollandse strook
hij is daar goed in jaquote:
Hoofd verkopenquote:
neequote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:54 schreef Fha het volgende:
[..]
needat schommelt niet makkelijk denk ik.
was het lekker?quote:
Ach, het vultquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
was het lekker?
ik las eerst mango.. ik denk dat ik die zo maar ga eten
Je mag wel een stukje van mijn mangoquote:
Klonkette aan het verwennenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:35 schreef Klonk het volgende:
jullie moeten raden wat ik nu doe
Schommelenquote:
Eoa duffe post op een webforum plaatsen.quote:
ook dat jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eoa duffe post op een webforum plaatsen.
jeeeejquote:
je mag wel wat dingen voor mij op zoeken hoorquote:
Wat moet ik voor je opzoeken danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef Fha het volgende:
[..]
je mag wel wat dingen voor mij op zoeken hoorvet boeiend
Ik ga kijken. Hou jij je even hiermee zoet tot die tijdquote:
1. Beschrijf de situatie op de Nederlandse arbeidsmarkt aan de hand van de meest actuele cijfers die je kunt vinden. Besteed daarbij aandacht aan:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet ik voor je opzoeken dan
He, sterktequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:54 schreef Fha het volgende:
[..]
1. Beschrijf de situatie op de Nederlandse arbeidsmarkt aan de hand van de meest actuele cijfers die je kunt vinden. Besteed daarbij aandacht aan:
• Werkgelegenheidsgroei
• Arbeidsparticipatie
• Geslacht
• Opleidingsniveau
• Migratie
• I/A-ratio
NB beschrijven houdt niet in dat je alleen maar cijfers hoeft te presenteren!
Wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:54 schreef Fha het volgende:
NB beschrijven houdt niet in dat je alleen maar cijfers hoeft te presenteren!
Ken ik, is goedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga kijken. Hou jij je even hiermee zoet tot die tijd![]()
Ja dankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |