die groepen hebben niets aan een wegwerpkaart of anonieme chipkaart waar jij steeds mee aan komtquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:14 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Als je het allemaal zo goed weet, waarom moet jou dan alles diverse malen worden uitgelegd?
En nu?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
OV-chipkaartdatabase kan boetetransacties niet ophoesten
Ik kom daar mee aan omdat jij steeds loopt te zeuren dat mensen vooraf de kaart moeten kopen en dat het zoveel kost.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
die groepen hebben niets aan een wegwerpkaart of anonieme chipkaart waar jij steeds mee aan komt
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:16 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Wat moet je hier dan met al je vragen
Nee wel 2,50, en dan kan je niet overstappen, geen idee waarom, maar ze gelden voor 1 rit, laatst moest ik 1 halte met metro, en daarna 2 keer overstappen op een tram, dit ritje kost me normaal 1 zone, nu dus gigantisch meer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:14 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Nee. jij?
Voor die wergwerpkaarten hoef je in ieder geval geen aanschafkosten te betalen.
ja precies en als die groepen die ik noem een anonieme kaart kopen of wegwerpkaart ze dus goedkoper zijn in aanschaf maar veel duurder met reizen zelfquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik kom daar mee aan omdat jij steeds loopt te zeuren dat mensen vooraf de kaart moeten kopen en dat het zoveel kost.
Ik heb al diverse malen gezegd dat ik niet alles weet. Goed lezen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
ik weet niet alles, jij wel blijkbaar anders ben je niet zo overtuigt van de voordelen
Goede reden om een chipkaart aan te schaffen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee wel 2,50, en dan kan je niet overstappen, geen idee waarom, maar ze gelden voor 1 rit, laatst moest ik 1 halte met metro, en daarna 2 keer overstappen op een tram, dit ritje kost me normaal 1 zone, nu dus gigantisch meer.
voor jou dan dezequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:20 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik heb al diverse malen gezegd dat ik niet alles weet. Goed lezen.
En ik ben niet overtuigd van de voordelen. Ik verbaas me alleen over alle negativiteit bij jou en anderen.
Prima dat je je vraagtekens er bij zet maar als je problemen gaat verzinnen of gaat beweren dat het zoveel meer moeite kost, ben je in mijn ogen alleen maar aan het zeuren.
Je kunt niet alles hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja precies en als die groepen die ik noem een anonieme kaart kopen of wegwerpkaart ze dus goedkoper zijn in aanschaf maar veel duurder met reizen zelf
ja dan kost het 7,50quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:21 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Goede reden om een chipkaart aan te schaffen.
Poepoe. Wat een last moet je daar van hebben zegquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
voor jou dan deze
Wij vinden het vervelend voor u, dat u uw transacties op onze website niet in kunt zien. Het probleem dat u aangeeft is bij ons bekend. Alhoewel de goede gegevens geregistreerd worden, ontvangt u toch een onvolledig overzicht. U hoeft zich niet ongerust te maken, uw gegevens worden correct geregistreerd.
Wij zijn nu bezig om het probleem te verhelpen en kunnen u helaas nog niet aangeven wanneer het probleem verholpen is. Wij raden u aan het zo nu en dan te proberen. Indien u toch een actueel overzicht wilt hebben van uw transacties, raden wij u aan om langs een verkoop- en informatiepunt van het betrokken Openbaar Vervoerbedrijf te gaan. Daar kunt u uw OV-chipkaart uit laten lezen om te controleren wat uw transacties zijn.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
XXX
Klantenservice OV-chipkaart
Ik betaal voor een dienst en geen borg of hoe je het maar wil noemen.quote:
je heb vroeger geen OV jaarkaart gehad zeker ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:22 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben.
Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten is er niet bij. Bad luck.
Ik hoef je toch niet uit te leggen dat die 7,50 maar 1 malig is en dat je daar dan jarenlang mee vooruit kunt?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja dan kost het 7,50
oh nee in AMsterdam goedkoper, geluksvogels
Waren toch geen problemen ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:23 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Poepoe. Wat een last moet je daar van hebben zeg
Nou dan ga je toch lekker met de auto.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik betaal voor een dienst en geen borg of hoe je het maar wil noemen.
Ik ben blij dat ik een olieboot (W123 200D) gekocht heb, belastingvrij op diesel en ik zal gvd heel Nederland volstouwen met fijnstof want de roetmeting hoef ik ook al niet aan te voldoen. Opgerot met het OV!
Je leest echt niet he!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waren toch geen problemen ?
Verklaar het maar, RET kan het wel lezen, alleen ik kan het thuis niet lezen, gek he ?
Ja ik moet wel mijn reiskosten declareren en aangezien ik bij zon automaat alleen de laatste 10 transacties kan uitdraaien is dat wel een probleem ja
Waar krijg je hem gratis dan ? website graagquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:24 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik hoef je toch niet uit te leggen dat die 7,50 maar 1 malig is en dat je daar dan jarenlang mee vooruit kunt?
En in veel gevallen krijg je die kaart gewoon gratis.
Waarom wil je koste wat het kost alleen maar de negatieve dingen zien?
Studenten krijgn de chipkaart gratis.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:23 schreef macca728 het volgende:
[..]
je heb vroeger geen OV jaarkaart gehad zeker ?
Niets geen dubbeltje, gewoon opeisen van je recht man
JIj hebt net gezegd dat je 'm gratis hebt gekregen van de NS.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waar krijg je hem gratis dan ? website graag
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Je leest echt niet he!
Ik heb helemaal nergens gezegd dat er helemaal geen problemen zijn.
Wat wil je nou met dit gezeur?
omdat ik een voordeelurenkaart had,quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:26 schreef snowgoon het volgende:
[..]
JIj hebt net gezegd dat je 'm gratis hebt gekregen van de NS.
Last van korte termijn geheugen?
Joh ik heb jou al diverse malen antwoord gegeven op dit probleem.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarom ik mijn NS chipkaart niet kan gebruiken in de metro
Geef dan antwoord
Waarom het makkelijker is ?
Echt wel dat ik met de auto ga!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Nou dan ga je toch lekker met de auto.
Jij bent wel de grootste probleemzoeker van het stel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop