Ow heerlijkquote:Op zondag 18 januari 2009 13:05 schreef YPPY het volgende:
Gisteren hebben we onze vakantie geboekt. 12 dagen naar Kreta. Zon! Zwembad! Zon!
naah, da's het lastige. Het is heel de dag vergaderen en cursussen in een andere taal. Dus ik ben 's avonds blij als ik naar 't hotel kan. Begrijp me niet verkeerd, maar het is erg vermoeiend om je de hele dag in een andere taal uit te drukken. Dus mijn lopen zal beperkt zijn rond het hotelquote:Op zondag 18 januari 2009 10:39 schreef teigan het volgende:
Dan wordt het inderdaad wat lastiger om erop te letten... Ik neem aan dat je naast je werk nog wel wat tijd voor ontspanning hebt? Misschien dat je dan nog even een stuk kan gaan lopen ofzo... Blijf je toch in beweging...
Geen idee.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:01 schreef teigan het volgende:
Wij hadden eigenlijk het plan om naar Zwitserland te gaan dit jaar, en daar wandelen..
Welk eiland gaan jullie naartoe freecell?
Doen! Nu is het betaalbaar. En het is er zo gaaf.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:28 schreef dyna18 het volgende:
Zoooo jullie gaan snel
Ik ben een beetje druk de laatste week (wat eigenlijk opmerkelijk is aangezien ik thuis zonder werk zit). Maar dus erg druk bezig met een keuken uitzoeken voor mijn nieuwe huis en het kiezen van een verre zomervakantie. Ik zit te denken aan een rond-reis van 23 dagen door (het wilde) westen van Amerika.
Hoezo kredietcrisis zeg maar
Sporten blijft helaas een beetje achter.
en hier sluit ik mij bij aan!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:39 schreef Liejannuh het volgende:
Gefeliciteerd Levitation op deze uitermate deprimerende dag!![]()
Ik ga duimen dat je tentamen vanavond goed gaat. Ter compensatie zeg maar.
ik niet, ik ben niet gaan wandelen in mijn pauze en ivm het ophalen van vlaai bij de multivlaai ben ik ook al met de auto naar mijn werk gegaan.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:16 schreef appelsap het volgende:
Ik ben wel blij dat het pokkeweer is. Ik had vanmiddag zoveel zin in appelflappen, worstenbroodjes en nog zoveel meer. Maar omdat ik geen zin had om door de regen te gaan heb ik nu netjes gegeten.
Is een doosje met daarin een boekje met uitleg over pilates en een heleboel grote kaarten (ongeveer A5 formaat) met oefeningen, een aantal kaarten met een trainingsschema en CD met ontspannende muziek.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:59 schreef appelsap het volgende:
Ooh nee, helemaal geen beweging is ook niet prettig. Ik heb wel het een en ander aan het huishouden gedaan dus wel wat beweging gehad.
Instructiesetje van Pilates ? Dan ga ik komende week ook eens kijken bij de LIdl hier of ze die hebben, dat lijkt mij ook leuk en handig.
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:47 schreef freecell het volgende:
Lijstje vandaag:
Ontbijt: Peer
Lunch: Appel
Tussendoor: klein blokje kaas
Taart lekkerquote:Op maandag 19 januari 2009 19:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan komen wij samen gemiddeld best goed uit.
![]()
Jarig zijn.Taart eten.
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik blijf ook nog steeds netjes constant. En daar ben ik best wel heel blij mee. Heb het idee dat mijn broeken bij mijn benen losser gaan zitten en dat ze alleen maar blijven hangen omdat mijn buik al wel een klein beetje uitgezet is. Dus met een beetje mazzel kan ik idd een maatje kleiner in de positiekleding over een weekje of wat.
Dus.....quote:Op maandag 19 januari 2009 20:09 schreef freecell het volgende:
Taart lekker![]()
Ik heb ook wel honger, dus zonet de rest van TARA's rookworst opgegeten. En er weer uit
Was misschien ook niet zo slim
Nouquote:Op maandag 19 januari 2009 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus.....![]()
flauw maar kon het niet laten
mompelmompelmompelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |