abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65171485
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:05 schreef YPPY het volgende:

Gisteren hebben we onze vakantie geboekt. 12 dagen naar Kreta. Zon! Zwembad! Zon!
Ow heerlijk

Bij ons was het vakantieplannen echt lachwekkend.
Wij: we gaan op vakantie, voor de tweede keer en nu echt enzo! (de vorige keer was onze huwelijksreis, 5 dagen Parijs en verder is mijn vakantie-ervaring weekendjes weg en hardenberg Ik heb nog nooit een berg gezien

Dus wij speuren, internetten, bezig enzovoort. Kwamen wat opties uit (geen stedentrip ivm Leander, iets met water zou leuk zijn, we zitten in Groningen, dus willen ook vliegen vanaf Groningen enz) Portugal misschien... of Griekenland.... We hebben geen rijbewijs, dus auto huren valt af, hoe verplaats je je daar dan...

Wij puzzelen.... Ja, wel leuk, maar ook onhandig, wat moet je mee, hoe gaat dat.. en als het nou niet wil met de hummel, wat dan... blabla...

Totdat ik zei: "We kunnen ook 2 weken naar een waddeneiland gaan en dan heel dicht bij het strand"

Wij allebei: JAAAAA Lekker fietsen mee!
Volgens mij zijn wij niet van die vakantie mensen? We hebben er nu allebei al veel meer zin in dan we ooit in zon en ver weg zouden hebben
  zondag 18 januari 2009 @ 14:59:22 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65171643
2 weken op een waddeneiland is toch ook gewoon vakantie?
Volgens mij bedoel je dat jullie niet zo van de buitenlandse reizen zijn, dat is heel wat anders.

2 weken op de wadden lijkt mij heerlijk. Als het weer een beetje mee zit dan he.

Mijn lijstje van vandaag:

O: Brinta
T: niks (wegens uitslapen)
L: 2 boterhammen met kaas en gebakken ei
T: peer
D: gevulde courgettes uit de oven (gehakt, ui, tomaat, ital. kruiden), half-verse pasta met een mix van limoen, peterselie, veel knoflook en olijfolie.
T: yoghurtje ofzo

En zometeen lekker trainen, softbal.

Tsja, en onze vakantie gaat dit jaar wrsch aan het eind van het jaar een weekje wadden worden ook.
Ik zou in Aug. naar Milan voor mijn werk en dan zou F. daarheen komen met kind en caravan en dan zouden we een weekje Italie en een weekje Kroatie doen. Maar ja... dan moet je natuurlijk niet zwanger raken en in Augustus uitgerekend zijn.
F. gaat nu in het voorjaar een week naar een vriend in Amerika, dan is hij er iig wel even uit ook en dat stond al zo'n 3 jaar op de verlanglijst.
pi_65171824
Ik ben nog nooit op een waddeneiland geweest.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_65172043
Gefeliciteerd Liejannuh!

Vakantie naar Kreta is erg leuk. Het binnenland aldaar is erg mooi.
Wij gaan in juni (een pre huwelijksreis ) op vakantie en dan denk ik weer eens naar (Noord-)Noorwegen. Maar het kan ook zomaar Ijsland of Ierland worden.

Ik ben heeel lang geleden eens op Ameland en Texel geweest. Ik kom daar niet zo snel
pi_65174260
quote:
Op zondag 18 januari 2009 10:39 schreef teigan het volgende:
Dan wordt het inderdaad wat lastiger om erop te letten... Ik neem aan dat je naast je werk nog wel wat tijd voor ontspanning hebt? Misschien dat je dan nog even een stuk kan gaan lopen ofzo... Blijf je toch in beweging...
naah, da's het lastige. Het is heel de dag vergaderen en cursussen in een andere taal. Dus ik ben 's avonds blij als ik naar 't hotel kan. Begrijp me niet verkeerd, maar het is erg vermoeiend om je de hele dag in een andere taal uit te drukken. Dus mijn lopen zal beperkt zijn rond het hotel

@ Sanne: Goed bezig!!

Wij moeten even kijken wat we qua vakantie gaan doen, waarschijnlijk naar Kroatie met de mijn ouders + broertje. Voor het eerst in 10 jaar gezamenlijk op vakantie, ben benieuwd hoe dat zal verlopen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_65185644
zo.. ff een hart onder de riem voor iedereen die aan het dieeten is.

hierbij een foto van mij in 2007:

zoals je ziet nogal wat kilo'tjes teveel. Niet dat ik er erg last van had, maar goed

dan hierbij een foto die in de krant gestaan heeft van afgelopen december:

In totaal ben ik in ruim een jaar tijd bijna 20 kg afgevallen. En dat terwijl ik niet eens een dieet gevolgd heb. Ik heb gewoon 5 maanden gereisd en 8 maanden in de buitenlucht in Italie gewerkt.
Gewoon zoveel beweging gehad, zit nu op 107kg ofzo, gelukkig ben ik lang (2.00m)
Ik doe nu meer aan sport en probeer wat meer op mijn eten te letten. Nu heb ik mij ten doel gestelt om nog een kleine 10 kg af te vallen zodat ik onder de 100 zit en eindelijk extreme sports kan gaan doen (bungeejumpen, skydiven etc.)

Dus voor iedereen: hoe vol, dan lukt het zeker!!!
groetjes
Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf
pi_65186023
Wij hadden eigenlijk het plan om naar Zwitserland te gaan dit jaar, en daar wandelen..

Maarja, nu blijft het dus bij 3 dagen Ameland, en de rest komt wel weer..
Het leuke van een waddeneiland is dat het zo anders is, dat je je sowieso haast in het buitenland voelt... En het strand is altijd heerlijk!

Welk eiland gaan jullie naartoe freecell?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 18 januari 2009 @ 21:21:51 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65187017
Netjes hoor, Student van het leven!
pi_65187207
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:01 schreef teigan het volgende:
Wij hadden eigenlijk het plan om naar Zwitserland te gaan dit jaar, en daar wandelen..

Welk eiland gaan jullie naartoe freecell?
Geen idee.
Wj ontdekken net dat een plek krijgen op een waddeneiland best lastig is in he hoogseizoen, zeker als je ook nog een normale prijs wilt
pi_65187269
Oh ja, student van het leven, netjes gedaan hoor!!!

Je zou toch zeggen dat je nog wel op tijd bent met boeken. Wil je echt in het hoogseizoen, of zou je er ook nog vlak ervoor of erna kunnen?

Ik vond camping Stortemelk op Vlieland erg fijn trouwens, echt een aanrader, al kan ik me voorstellen dat jullie liever een huisje nemen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_65187294
Ik ben vandaag naar Phantasialand geweest en hoewel het heel gezellig (en megarustig) was, heb ik wel heel slecht gegeten, currywurst, frietjes, popcorn en crepes. Ik vrees dat de weegschaal morgen niet zo vriendelijk voor me zal zijn
pi_65187605
Netjes gedaan studentvanhetleven! Geloof dat ik ook maar naar het buitenland geweest.

Tip: niet als je enorm buikgriep hebt een patatje van je man snaaien. Ik rolde letterlijk over de bank van de buikpijn
pi_65190349
Zoooo jullie gaan snel
Ik ben een beetje druk de laatste week (wat eigenlijk opmerkelijk is aangezien ik thuis zonder werk zit). Maar dus erg druk bezig met een keuken uitzoeken voor mijn nieuwe huis en het kiezen van een verre zomervakantie. Ik zit te denken aan een rond-reis van 23 dagen door (het wilde) westen van Amerika.

Hoezo kredietcrisis zeg maar

Sporten blijft helaas een beetje achter.

[ Bericht 7% gewijzigd door dyna18 op 18-01-2009 22:35:37 ]
pi_65197010
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:28 schreef dyna18 het volgende:
Zoooo jullie gaan snel
Ik ben een beetje druk de laatste week (wat eigenlijk opmerkelijk is aangezien ik thuis zonder werk zit). Maar dus erg druk bezig met een keuken uitzoeken voor mijn nieuwe huis en het kiezen van een verre zomervakantie. Ik zit te denken aan een rond-reis van 23 dagen door (het wilde) westen van Amerika.

Hoezo kredietcrisis zeg maar

Sporten blijft helaas een beetje achter.
Doen! Nu is het betaalbaar. En het is er zo gaaf.
***Levi was here***
  maandag 19 januari 2009 @ 07:33:52 #215
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_65197126
Dit weekend is niet zo goed gegaan dieetwijs. Wel veel plezier gehad, maar wel veel snoept in de vorm van hapjes etc.
Maarja dat soort excessen zal je toch altijd wel hebben, deze week de boel maar weer een beetje recht trekken.

Ik heb ook niet de mogelijkheid gehad om mijzelf te wegen, dus ben eigenlijk wel benieuwd naar de schade, maar dat wordt dan maar wachten tot volgend weekend
pi_65198597
Gefeliciteerd Levitation op deze uitermate deprimerende dag!
Ik ga duimen dat je tentamen vanavond goed gaat. Ter compensatie zeg maar.
pi_65199538
quote:
Op maandag 19 januari 2009 09:39 schreef Liejannuh het volgende:
Gefeliciteerd Levitation op deze uitermate deprimerende dag!
Ik ga duimen dat je tentamen vanavond goed gaat. Ter compensatie zeg maar.
en hier sluit ik mij bij aan!
pi_65199852
Gefeliciteerd Levi!
  maandag 19 januari 2009 @ 10:43:23 #219
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65200057
gefeli levi!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65200127
Thanks
***Levi was here***
pi_65200970
Gefeliciteerd Levi

En ik ben weer 1,7 kilo afgevallen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65201425
Levi gefeliciteerd.

Dat gaat lekker Fuente.
pi_65202736
Levi gefeliciteerd en succes met je tentamen

Fuente: dat gaat lekker snel!
  maandag 19 januari 2009 @ 13:11:53 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65205067
Gefeliciteerd Levi!

En Fuente, wat ga je goed joh! Lekker hoor!

Ik blijf ook nog steeds netjes constant. En daar ben ik best wel heel blij mee. Heb het idee dat mijn broeken bij mijn benen losser gaan zitten en dat ze alleen maar blijven hangen omdat mijn buik al wel een klein beetje uitgezet is. Dus met een beetje mazzel kan ik idd een maatje kleiner in de positiekleding over een weekje of wat.
pi_65205197
Gefeliciteerd Levi.

Liejannuh, weet jij wie er gisteren een feestje hadden? Ik werd weer gebeld met mooie muziek. (zie rev)

Ga hard Fuente.

Lossere broeken is goed BE.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65205564
Geen idee wie er gister een feestje hadden Yppy!
Wel een mooie review trouwens.
pi_65206098
Gok dat Mike er niet bij was, die is anders degene die wel een beetje maat houdt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65208962
Zo dat was een erg leuk en romantisch weekend
Mijn vriendje kwam al met bloemen en een dvd als cadeautje aan, zomaar.
Zondag naar de bios, Australia met loveseats
En net voordat ik hem weer op de trein heb gezet uit eten geweest.

Alleen in de bios en met uiteten niet echt op de lijn gelet maar achja
  † In Memoriam † maandag 19 januari 2009 @ 14:53:36 #229
43556 miss_dynastie
pi_65209029
Feli levi
pi_65209594
BE, netjes hoor, constant

Ik wil zo graag even wandelen met het is zo'n pokkeweer
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65212520
Netjes BE!

Ik ben wel blij dat het pokkeweer is. Ik had vanmiddag zoveel zin in appelflappen, worstenbroodjes en nog zoveel meer. Maar omdat ik geen zin had om door de regen te gaan heb ik nu netjes gegeten.

O: 2 knäckebröd met pindakaas
T: 300 gram yoghurt met vruchten
L: 4 knäckebröd met kipfilet en soep
T: appel
D: rijst, kip, groente
T: nog wat yoghurt denk ik
pi_65212643
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:16 schreef appelsap het volgende:

Ik ben wel blij dat het pokkeweer is. Ik had vanmiddag zoveel zin in appelflappen, worstenbroodjes en nog zoveel meer. Maar omdat ik geen zin had om door de regen te gaan heb ik nu netjes gegeten.

ik niet, ik ben niet gaan wandelen in mijn pauze en ivm het ophalen van vlaai bij de multivlaai ben ik ook al met de auto naar mijn werk gegaan. Helemaal 0.0 beweging gehad tot nu toe. Is echt niets voor mij.
Vanavond maar hardlopen. en Pilates doen. Zaterdag (bij de Lidl) instructiesetje gekocht en ik vind het echt leuk om te doen.
***Levi was here***
pi_65214126
Ooh nee, helemaal geen beweging is ook niet prettig. Ik heb wel het een en ander aan het huishouden gedaan dus wel wat beweging gehad.
Instructiesetje van Pilates ? Dan ga ik komende week ook eens kijken bij de LIdl hier of ze die hebben, dat lijkt mij ook leuk en handig.
  maandag 19 januari 2009 @ 17:01:50 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65214195
Ik had vanmiddag de pufclub bij elkaar hier thuis, met koekjes bij de thee uiteraard.
Maar goed dat ik straks nog ga zwemmen.
pi_65215115
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:59 schreef appelsap het volgende:
Ooh nee, helemaal geen beweging is ook niet prettig. Ik heb wel het een en ander aan het huishouden gedaan dus wel wat beweging gehad.
Instructiesetje van Pilates ? Dan ga ik komende week ook eens kijken bij de LIdl hier of ze die hebben, dat lijkt mij ook leuk en handig.
Is een doosje met daarin een boekje met uitleg over pilates en een heleboel grote kaarten (ongeveer A5 formaat) met oefeningen, een aantal kaarten met een trainingsschema en CD met ontspannende muziek.
Op de kaarten staat duidelijk uitgelegd hoe je het moet doen en waar je op moet letten. Ik vind het prettig werken.
***Levi was here***
pi_65215750
Lijstje vandaag:

Ontbijt: Peer
Lunch: Appel
Tussendoor: klein blokje kaas

pi_65216343
Gefeliciteerd met je verjaardag, Levi!
  maandag 19 januari 2009 @ 18:58:09 #238
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65218133
Gefeliciteerd Levi
pi_65218963
Gefeliciteerd Levi

Ik ga morgenochtend op de weegschaal staan en dan zal ik eens actief gaan posten hier. Misschien dat dat ook meehelpt met afvallen
pi_65220042
Vast wel Lovely!
Sara
Merel
Ukje
pi_65220336
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:47 schreef freecell het volgende:
Lijstje vandaag:

Ontbijt: Peer
Lunch: Appel
Tussendoor: klein blokje kaas

Dan komen wij samen gemiddeld best goed uit.
Jarig zijn. Taart eten.
***Levi was here***
pi_65221028
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:54 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dan komen wij samen gemiddeld best goed uit.
Jarig zijn. Taart eten.
Taart lekker
Ik heb ook wel honger, dus zonet de rest van TARA's rookworst opgegeten. En er weer uit
Was misschien ook niet zo slim
  maandag 19 januari 2009 @ 20:47:53 #243
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65222573
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik blijf ook nog steeds netjes constant. En daar ben ik best wel heel blij mee. Heb het idee dat mijn broeken bij mijn benen losser gaan zitten en dat ze alleen maar blijven hangen omdat mijn buik al wel een klein beetje uitgezet is. Dus met een beetje mazzel kan ik idd een maatje kleiner in de positiekleding over een weekje of wat.
Gooeed! En volhouden hè

Fuente jij gaat ook goed zeg!

Oe... levitation.. gefeliciteerd!!

Ik ga woensdag weer naar de dietiste. Als alles morgen goed is bij de echo, maar eens bespreken wat ik het beste kan doen met de zwangerschap en het afvallen. Ik sprak haar vorige week telefonisch en voorlopig hoef ik mijn eetpatroon nog niet aan te passen. Ben benieuwd wat voor tips ik meekrijg.

Voorlopig blijf ik rustig een paar ons per week afvallen dus hopen dat dat zo blijft.
pi_65222638
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:09 schreef freecell het volgende:
Taart lekker
Ik heb ook wel honger, dus zonet de rest van TARA's rookworst opgegeten. En er weer uit
Was misschien ook niet zo slim
Dus.....
flauw maar kon het niet laten
pi_65223675
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:49 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Dus.....
flauw maar kon het niet laten
Nou
pi_65224637
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:11 schreef freecell het volgende:
Nou
Sorry
pi_65224923
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:32 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Sorry
mompelmompelmompel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65225601
Mijn stoofpeertjes zijn gelukt
pi_65230072
Gefeli Levi!

En goed om te horen dat Teigan dit keer d'r stoofpeertjes niet vergeten is Hopelijk zijn ze lekker

Ik heb 't vandaag redelijk clean gehouden

O: 2 ei met bacon en toast
L: wat stukken quiche en wat druiven
D: champignonsoep met een broodje en een kipsalade.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_65231405
Vanaf woensdag helaas niet meer kunnen trainen ivm werk/school/brakheid.

Misschien woensdagmiddag even voordat ik ga werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')