Niets doen is slechter?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
Als je overgewicht hebt is hardlopen toch niet zo heel erg goed?
Ik heb gewoon stomme kuiten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:23 schreef teigan het volgende:
ik heb juist spierpijn in mijn bovenbenen. De spieren aan de voorkant van mijn benen, die naar de zijkant lopen zeg maar.....
Oeh, en ik vind kramp in 1 kuit al pijnlijk, laat staan allebei..quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb gewoon stomme kuiten.Mijn kuiten verkrampen heel snel. Ben zelfs een keer met zwemmen bijna verzopen voor de ogen van StormQueen, omdat allebei mijn kuiten plots verkrampten.
Die was alvast aan het oefenen om door een huilende baby heen te slapen, denk ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:10 schreef freecell het volgende:
Kramp is naarIk had het tijdens de zwangerschap bijna elke nacht wel een keer! En dan werd ik dus "auwauwauw" roepend wakker
En TARA sliep daar gewoon doorheen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die was alvast aan het oefenen om door een huilende baby heen te slapen, denk ik.
Dat kan hij nog steeds uitstekend. Tenzij Leander tussen ons in ligt, slaapt hij er gewoon doorheenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die was alvast aan het oefenen om door een huilende baby heen te slapen, denk ik.
Gisteren heb ik ook direct magnesium genomen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:26 schreef teigan het volgende:
ik slik meestal een paar dagen van die vitaminepillen als ik last heb van kramp, dan is het ook snel weer over.
Ik heb wel eens gelezen dat het een tekort aan bepaalde mineralen zijn..
Tijdens de zwangerschap ja! toen had ik het heeeeel vaak. Oh bah, wat deed dat pijn zeg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:10 schreef freecell het volgende:
Kramp is naarIk had het tijdens de zwangerschap bijna elke nacht wel een keer! En dan werd ik dus "auwauwauw" roepend wakker
En TARA sliep daar gewoon doorheen
Way to goquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:37 schreef Blinker het volgende:
Vandaag nog een keertje gewogen en maar liefst 1,5 kilo afgevallen
Stand is nu 102De < 100 kilo komt in de buurt!
Man, zeker?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:56 schreef Blinker het volgende:
Hou je vast, vijf dagen
Ik snap er niks van dat het zo snel gaat, maar mijn levensstijl is dan ook wel drastisch veranderd.
Ik heb vaak ook last van jeugdpuistjes, maar het lijkt er toch op dat ik er nu minder last van heb. (ook zal zegt men dat het een fabeltje is)
Vanavond helaas wel chinezen, dus ik zal weer een beetje in moeten leveren.
Dat het bij de een werkt, wil helaas helemaal niet zeggen dat het bij een ander werkt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:58 schreef _aurum_ het volgende:
Ik eet amper zo niet nooit varkensvlees, ik eet 'schoon' maar ik zit nog steeds onder de pukkeltjesEn ik ben al even uitgepubert
Bijt je niet te erg vast op cijfertjes. Dat werkt heel demotiverend (zie ook je eigen reactie). Je doet het niet voor de weegschaal, maar voor jezelf. Je wilt lekker in je vel zitten en je gezond(er) voelen. Een weegschaal is niets meer dan een indicatie. Vergeet niet dat je van sporten ook spieren aan maakt en die zijn heel zwaar, je kunt dus zwaarder worden terwijl je wel bijvoorbeeld cm's op je buikomtrek verliest.quote:Ik hoop dat ik zaterdag wat ben afgevallen, heb nu al 't gevoel dat ik niet afval...En als dat gebeurt dan vraag ik me af waar ik 't allemaal voor doe
Oei, je lijkt mij wel! Dat is mijn grootste valkuil denk ik m.b.t. minder / gezonder eten, ik hou zo van avondeten dat ik echt niet genoeg lijk te hebben aan 1 portie... ik moet altijd nog even ervan snoepen o.i.d...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn lijstje van gisteren:
T: nog een klein beetje spaghetti, het was zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |