abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65038070
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:54 schreef Sam_Spade het volgende:
Dan moet je hem van repliek dienen met een pak van Sjaalman. Huur Reya om als Stern te dienen.
Ik zal eens informeren bij Batavus Droogstoppel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_65039980
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:50 schreef Autodidact het volgende:
Gelukkig zijn ministers geen alleenheersers op hun gebied...
[..]

http://www.depers.nl/binn(...)-niet-strafbaar.html

Misschien ben ik gek hoor, maar kunnen we de grens niet bij (het oproepen tot) geweld houden, en de rest in handen van een openbaar debat laten? Nu heeft Moszkowicz aangeefte gedaan tegen Van Bommel omdat hij geen afstand neemt van de woorden van anderen . Ik wist niet dat we in een meningendictatuur zaten. Overigens zou iemand met enig respect voor zijn eigen waardigheid een demonstratie met zulke spreekkoren verlaten, maar goed.
Wat heeft u een lelijk huis => Indirecte belediging

Wat een belachelijk idee => indirecte belediging
pi_65040286
Natuurlijk hoeven alleen de befaamde artikel 1 groepen tegen indirecte belediging beschermd te worden. Op alle andere gronden moet je maar tegen een stootje kunnen.
pi_65040331
Zolang ze mijn auto maar geen asobak noemen.
pi_65040465
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:40 schreef Picchia het volgende:
Natuurlijk hoeven alleen de befaamde artikel 1 groepen tegen indirecte belediging beschermd te worden. Op alle andere gronden moet je maar tegen een stootje kunnen.
Het is wel wat vreemd ja. Als je volslagen idolaat bent van een of andere artiest mag men daar van alles over zeggen, maar zo gauw het een metafysisch vriendje betreft is het opeens strafbaar.
pi_65040525
Ik ben blij dat Kader Abdolah het met mij eens is. Logisch: hij heeft gelijk.
quote:
De opiniemakers die blindelings elke daad van Israël verdedigen, terroriseren in dit land de media.

De Nederlandse regering staat pal achter de militaire acties van Israël in de Gazastrook.

De Nederlandse regering staat altijd en overal pal achter elke daad van Israël: het maakt niet uit wat ze doen.

Balkenende zegt onomwonden dat hij begrip heeft voor de Israëlische invasie.
En de minister van Buitenlandse Zaken, Maxime Verhagen loopt rond met trillende handen en benen om te voorkomen dat er vanuit de overheidsinstanties iets anders gezegd wordt.

Ik kan me goed voorstellen dat zij dit doen. Nederland acht zich als een vaste en betrouwbare bondgenoot van Israël, het is altijd zo geweest. Balkenende en Verhagen presenteren zich als ware vrienden van Israël.

Blind

Maar zulke vrienden zijn veel gevaarlijker voor je dan een groep vijanden.
Wat heb je aan vrienden die niet dom zijn, maar doen alsof ze dom zijn?
Wat moet je met vrienden die niet blind zijn, maar hun ogen doen sluiten en zich als blinden gedragen?

Wat voor nut hebben zulke zogenaamde vrienden die niet doof zijn, maar zich voordoen als doven?

Balkenende handelt als een Hollandse koopman, hij denkt nooit aan de belangen van Israël, hij denkt aan zichzelf.

Maxime Verhagen komt elke dag met nieuwe steunbetuigingen voor Israël: ‘Wij staan pal achter jullie. Wij begrijpen jullie. En onze banden met jullie zijn sterker dan ooit.’

Bespieden

Zulke vrienden zijn schadelijk, in feite leveren ze een grote bijdrage aan je ondergang.
Achter Balkenende staat een stoet opiniemakers, die overal in de kranten, op tv en op de radio blind en doof achter Israël staan. Zij zijn geen Israëliërs, vaak ook geen Joden, maar ze gedragen zich erger dan de fundamentalistische kolonisten die in bezette Palestijnse gebieden muur aan muur en raam aan raam naast de Palestijnen wonen om elke minuscule beweging van hen te bespieden.

Zij zijn namaakvrienden van Israël die elk tegengeluid fel bestrijden en de persoon zwart maken.
Harry van Bommel hebben ze bijna gewurgd in de kranten

Lees hun teksten, herlees hun teksten, en zeg hun woorden hard op, dan pas begrijp je waar ze het over hebben. Ze genieten van geweld. Ze worden opgewonden door de bombardementen, en als Israël een basisschool in Gaza bombardeert en daardoor dertig leerlingen omkomen, zullen ze bijna allemaal een retoriek gebruiken: ‘Israëliërs passen goed op hun kinderen, maar de Palestijnen niet.’

En als Israël doelbewust een konvooi van het Rode Kruis bestookt, hebben ze allemaal dezelfde argumentatie: ‘Tja, het is oorlog.’

Bizarre democratie

Het zijn geen vrienden van Israël, het zijn de ware vijanden van dat land. Een vriend hoort eerlijk te zijn, hij moet je waarschuwen wanneer je fout zit, hij moet je erop attenderen als je niet oplet, hij moet in plaats van jou kijken als je eens blind bent.
Ongewenst, ongewild ben ik een vriend van Israël geworden. Ik waarschuw hen, ik roep hardop: ‘Stop, stop nu, doe je dit niet, dan vernietig je jezelf.’

De opiniemakers die blindelings elke daad van Israël verdedigen, terroriseren in dit land de media. Ze gebruiken geweld met hun pen. En van hen mag niemand demonstreren, mag niemand iets anders zeggen, anders ben je verdacht.
Onopgemerkt dwingen ze een zware censuur af over anderen. Ze argumenteren niet, ze gillen en bedreigen. Een recent voorbeeld was hun gezamenlijke actie tegen de parlementariër Harry van Bommel, ze hebben hem bijna gewurgd in de kranten, alleen omdat hij tegen de invasie van Israël in de Gazastrook was. Het is een bizarre democratie in dit land.

Laat hen doen wat ze willen, laat ze terroriseren, de geschiedenis is niet bang voor bedreigingen.
http://extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/show/id/2360
pi_65040574
quote:
Lees hun teksten, herlees hun teksten, en zeg hun woorden hard op, dan pas begrijp je waar ze het over hebben. Ze genieten van geweld. Ze worden opgewonden door de bombardementen, en als Israël een basisschool in Gaza bombardeert en daardoor dertig leerlingen omkomen, zullen ze bijna allemaal een retoriek gebruiken: ‘Israëliërs passen goed op hun kinderen, maar de Palestijnen niet.’

En als Israël doelbewust een konvooi van het Rode Kruis bestookt, hebben ze allemaal dezelfde argumentatie: ‘Tja, het is oorlog.’

Het zijn geen vrienden van Israël, het zijn de ware vijanden van dat land.
Alsof het Fok! betreft...
pi_65040613
Ziek, niezen, hoofdpijn, snot!
pi_65040651
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:48 schreef Monidique het volgende:
Ziek, niezen, hoofdpijn, snot!
En aan het werk.
Tijd om naar huis te gaan en eens lekker in bed te gaan liggen.
pi_65040851
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is wel wat vreemd ja. Als je volslagen idolaat bent van een of andere artiest mag men daar van alles over zeggen, maar zo gauw het een metafysisch vriendje betreft is het opeens strafbaar.
quote:
In 1791, Louis Michel le Peletier de Saint-Fargeau had presented a new criminal code to the national Constituent Assembly.[3] He explained that it outlawed only "true crimes" and not "phony offenses, created by superstition, feudalism, the tax system, and [royal] despotism." He did not list the crimes "created by superstition" (meaning the Christian religion), but these certainly included blasphemy, heresy, sacrilege, and witchcraft. All these former offenses were swiftly decriminalized. In 1810, a new criminal code was issued under Napoleon. As with the Penal Code of 1791, it did not contain provisions against religious crimes or same-sex acts.

Bron: wiki

Ons kabinet loopt 200 jaar achter.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:55:31 #161
66825 Reya
Fier Wallon
pi_65040922
Zijn helpdesks in India altijd zo dramatisch, of heb ik toevallig net de verkeerde te pakken?
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:55:37 #162
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65040929
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:53 schreef Picchia het volgende:

[..]

[..]

Ons kabinet loopt 200 jaar achter.
Politiek is één van de weinige wetenschappen die niet vooruit gaan.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:56:14 #163
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65040956
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[ afbeelding ]
Tof.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:56:40 #164
66825 Reya
Fier Wallon
pi_65040977
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:55 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Politiek is één van de weinige wetenschappen die niet vooruit gaan.
Geen wonder; politiek pretendeert er voor de mensen te zijn, dat kan nooit veel goeds opleveren.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:59:33 #165
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65041103
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef Reya het volgende:

[..]

Geen wonder; politiek pretendeert er voor de mensen te zijn, dat kan nooit veel goeds opleveren.
Dat zei de gekozen Lukashenko ook altijd.

Ik kan er nog steeds niet bij dat ruim volwassen mensen democratie het meest -politiek- heilige vinden. John Stuart Mill was er al bang voor dat indien er genoeg democratie is, men niet meer de noodzaak ziet om het volk c.q. het individu tegen de overheid te beschermen. Wat een groot verlies voor fundamentele vrijheden tot gevolg heeft, die inmiddels talrijk beginnen te worden in de US en de EU. Immers, als er genoeg democratie is, en de overheid uit het volk bestaat, dan is er geen noodzaak om het volk tegen het volk te beschermen, denken velen. Vervolgens worden restricties die een overheid zou moeten hebben gezien als 'lastig'.

En dan wordt het echt lastig.
  woensdag 14 januari 2009 @ 19:03:09 #166
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_65041239
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:55 schreef Reya het volgende:
Zijn helpdesks in India altijd zo dramatisch, of heb ik toevallig net de verkeerde te pakken?
Altijd, onverstaanbaar en geven altijd de verkeerde oplossing op het verkeerde probleem.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  woensdag 14 januari 2009 @ 19:10:03 #167
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65041535
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:55 schreef Reya het volgende:
Wat zei die persoon dan tegen je?
'Oh protocol to solve this problem, where art thou'?
  woensdag 14 januari 2009 @ 19:22:08 #168
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_65042071
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_65044349
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:46 schreef Monidique het volgende:
Ik ben blij dat Kader Abdolah het met mij eens is. Logisch: hij heeft gelijk.
[..]

http://extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/show/id/2360
Over welke opiniemakers heeft het dan concreet? Op deze manier is hij een zwaaiende in de woestijn uiteindelijk sla je jezelf .
pi_65044974
tussen de 100 beste slagers zitten best wel pareltjes zoals

(rond 1:20)
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 20:49:30 #171
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_65045971
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

(rond 1:20)
HA HA HA HA HA
Carpe Libertatem
pi_65046195
Zow! Dat was me het dagje wel!
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 20:57:09 #173
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_65046308
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:54 schreef Mutant01 het volgende:
Zow! Dat was me het dagje wel!
Een woensdagje.
Carpe Libertatem
  woensdag 14 januari 2009 @ 20:59:57 #174
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65046440
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:57 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Een woensdagje.
De week is weer voorbij. Morgen de laatste issues een beetje tackelen en over het weekend heen tillen.
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 21:03:03 #175
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_65046581
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:59 schreef Yildiz het volgende:
De week is weer voorbij. Morgen de laatste issues een beetje tackelen en over het weekend heen tillen.
Ik heb dat naar het weekend toeleefgevoel nooit zo.
Carpe Libertatem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')