En dat is een universitaire studie?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:39 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik heb nog twee dagen om alles te leren over Canadees-Amerikaanse betrekkingen, en geen zin.
Ja, maar die 2 dagen zijn wat ik eraan zal besteden, niet wat er voor stond voorgeschreven. Echter met mijn meestal minimale inzet sta ik toch gemiddeld een nette 7.5, dus ik maak me niet al teveel zorgenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En dat is een universitaire studie?
Ligt eraan wanneer Yellowstone ontploft.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
Hoeveel jaar zal het nog duren voordat Amerikanistiek volledig is samengevoegd met de studie Geschiedenis.
Te makkelijk om de natuur de schuld te gevenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:57 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer Yellowstone ontploft.
Hopelijk zal die dag nooit aanbreken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
Hoeveel jaar zal het nog duren voordat Amerikanistiek volledig is samengevoegd met de studie Geschiedenis.
Tegen die tijd ben jij toch wel klaar met je studie.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:01 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Hopelijk zal die dag nooit aanbreken.
Anders krijg je je studie nooit af?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:11 schreef Sam_Spade het volgende:
Hopelijk zal die dag nooit aanbreken.
ctrl-a, ctrl-c, ctrl-v.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef Sam_Spade het volgende:
Het duurt uren tot ik een Reyaanse volzin heb gekopieerd.
het is hier gaan scholieren.com hequote:
Ik moest maar eens wat meer slapen. Doordeweeks 5 uur en in het weekend twee keer 10 à 12 uur werkt ook niet echt volgens mij.quote:Sleeping for under seven hours a night greatly raises the risk of catching a cold, US research has suggested. A team from Carnegie Mellon University found the risk was trebled compared with those who slept for eight hours or more a night.
It is thought that a lack of sleep impairs the immune system and the body's ability to fight off the viruses that cause colds and flu. The study appears in the journal Archives of Internal Medicine.
Ik voel me ook al weer wat grieperig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:22 schreef Sam_Spade het volgende:
Daardoor komt het waarschijnlijk dat ik verkouden ben geworden.
Dan heb ik op een ander WO gezeten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:30 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het is geen HBOOp het WO maken ze geen grapjes over fraude
dat denk ik ook hier wordt je gewoon een half jaar geschorstquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan heb ik op een ander WO gezeten.
nog gefeliciteerd he ouwe.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat denk ik ook hier wordt je gewoon een half jaar geschorst
*plop*quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:12 schreef Wheelgunner het volgende:
Oh, iedereen gefeliciteerd met felicitatie-waardige mijlpalen.
Why so Syria?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:31 schreef sigme het volgende:
Ze zouden 1 punt aftrek voor elke spelfout weer moeten invoeren.
Zelfs hij zou hier niet tegenop kunnen hoor...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
Tering jantje, NWS is qua niveau echt naar 0 gegaan sinds de Drugshond het pand heeft verlaten.
Omdat het me ergert.quote:
Nou, ik weet wel zeker dat hij dat zou kunnen. Dit is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen en een duidelijke visie hebben op het subforum.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:58 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Zelfs hij zou hier niet tegenop kunnen hoor...
Mij ergert het ook!quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:00 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik vind dat het nog wel meevalt. Zelfs in discussies over de oorlog in Gaza staan best zinnige en doordachte bijdragen.
Er staat een hoop onzin, hoor, maar juist daar had ik verwacht louter onzin te treffen, en dat valt wel mee.quote:
En sinds elfletterig daar de boel versjteertquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
Tering jantje, NWS is qua niveau echt naar 0 gegaan sinds de Drugshond het pand heeft verlaten.
Dan heb je waarschijnlijk net de juiste van de reeks te pakken gehad.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:02 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Er staat een hoop onzin, hoor, maar juist daar had ik verwacht louter onzin te treffen, en dat valt wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |