Klopt. Maar zo heeft 't nog een functie.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik dacht dat Democrats vaker voor sluiting waren van Guantanamo Bay.
Ik heb de Bijbel gelezen. Jij niet dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:01 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
alsof jij de bijbel hebt gelezen...
heb je naaste lief.. weet je nog wel![]()
ik ga ook eens kijken of ik in de bijbel iets kan vinden over trollen
Voor Democrats zal het wel vooral bedoeld zijn om mensen met een afwijkende mening op te sluiten. Talkradio-presentators en zo...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Klopt. Maar zo heeft 't nog een functie.
nee dus... daarom is het ook zo raar dat die religieuzen in de vs.. er verhoudingsgewijs zoveel aandacht aan bestedenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat ze de hele Bijbel zouden gaan leuteren over homo´s?
Ik ben er bang voor. In plaats van dat Plassterk gewoon zijn werk doet en eens wat doet aan het falende Nederlandse onderwijs, is hij de hele dag bezig van allerlei irrelevante zaken als homoemancipatie.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:01 schreef Aoristus het volgende:
Als Plassterk maar niet nog meer van die nare kwaaltjes gaat overnemen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor Democrats zal het wel vooral bedoeld zijn om mensen met een afwijkende mening op te sluiten. Talkradio-presentators en zo...
Er is iets mis met je verstand als je dat werkelijk denkt, ik zeg al de hele discussie hetzelfde:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weer switch je als iets niet in je straatje past.
Omdat het gewoon een item is, vooral ook omdat enkele bisschoppen het niet echt hebben begrepen en zich niet normaal weten te gedragen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:04 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nee dus... daarom is het ook zo raar dat die religieuzen in de vs.. er verhoudingsgewijs zoveel aandacht aan besteden
snap je wel![]()
dat is juist het punt dat ik wil maken
Nee, verkrachting van het Godsbeeld heet dat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er is iets mis met je verstand als je dat werkelijk denkt, ik zeg al de hele discussie hetzelfde:
"Mag God dat bepalen?" en dus niet dat handjevol mensen die de bijbel hebben geschreven oid.
Een hoop christenen zijn dat met me eens en verwerpen talloze dingen die in de bijbel staan maar beschouwen zichzelf desondanks als christen. Modernisering van het Godsbeeld.
!
Graag.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:05 schreef wonderer het volgende:
Dat geloof moet maar eens losgeweekt worden uit de politiek.
Dat mag je best vinden maar je behoort ermee tot de minderheid.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, verkrachting van het Godsbeeld heet dat.
Alles kan als je een gek hoedje opzet, dan mag je de clown uithangen wat je wilt. Helaas speelt Obama ook een beetje met dat soort elementen, alsof je daar beter van gaat relativeren ofzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. In plaats van dat Plassterk gewoon zijn werk doet en eens wat doet aan het falende Nederlandse onderwijs, is hij de hele dag bezig van allerlei irrelevante zaken als homoemancipatie.
Het is niet per definitie zo dat een meerderheid (als dat zo zou zijn) gelijk heeft. Een wereldwijde poll over homo´s, ik wil de uitkomsten nog weleens zien. Waar beginnen we? Iran, Kenya of Venezuela?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat mag je best vinden maar je behoort ermee tot de minderheid.
oh.. emanciaptie van welke groep dan ook.. is nooit irrelevant.. vind ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. In plaats van dat Plassterk gewoon zijn werk doet en eens wat doet aan het falende Nederlandse onderwijs, is hij de hele dag bezig van allerlei irrelevante zaken als homoemancipatie.
Ik woon niet in Nederland. Obama wordt mijn presidentquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien kun je vanuit Nederland een offensief starten. Dat zal wel indruk maken.
Toch wel stiekem fan van Iran dus?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet per definitie zo dat een meerderheid (als dat zo zou zijn) gelijk heeft. Een wereldwijde poll over homo´s, ik wil de uitkomsten nog weleens zien. Waar beginnen we? Iran, Kenya of Venezuela?
Die landen wordt niks gevraagd als het om de inauguratie van de Amerikaanse president gaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet per definitie zo dat een meerderheid (als dat zo zou zijn) gelijk heeft. Een wereldwijde poll over homo´s, ik wil de uitkomsten nog weleens zien. Waar beginnen we? Iran, Kenya of Venezuela?
Het is een vorm van visueel belazeren. Ik snap niet zo goed de keuze van Obama, moet die bisschop even de homo uithangen bij zijn inauguratie ofzo, maakt dat de ceremonie sterker qua belevingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
De crisis los je er ook niet bepaald mee op.
Plassterk kan zich beter druk maken over het lerarentekort, het niveau van het Nederlandse onderwijs en PABO-studenten die niet eens kunnen rekenen en spellen. - edit -quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:08 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
oh.. emanciaptie van welke groep dan ook.. is nooit irrelevant.. vind ik
of het nu de emanciaptie van vrouwen, arbeiders, moslims, joden, negers, christenen of homo;s is
waarom zouden emanciaptie en daarmee samenhangend burgerrechten in hemelsnaam irrelevant zijn..?
waarom zouden de emancipatie van een bevolkingsgroep die 5 to 10 procent uitmaakt van het totaal.. irrelevant zijn
Wel als het gaat over homo´s.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die landen wordt niks gevraagd als het om de inauguratie van de Amerikaanse president gaat.
Gelijk? Nee, iedereen die in God gelooft is per definitie niet erg geloofwaardig, maar de meerderheid bepaalt de realiteit, en de realiteit is dat homoseksualiteit langzaam maar zeker steeds meer ingeburgerd raakt, zelfs in het christendom.
Ook Iran heeft haar goede kanten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Toch wel stiekem fan van Iran dus?![]()
Maar dat een groot deel van de wereldbevolking er zo over denkt is juist een extra reden als je zelf vindt dat er niks mis mee is.
De goede kant van Iran is dus dat ze homo's ophangen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook Iran heeft haar goede kanten.
Er werd gesteld dat de meerderheid op de wereld er geen probleem van maakt.
Obama geeft het signaal af dat hij de president is voor iedereen, niet alleen the straight white (of black, in dit geval) male. 't Is een wassen neus, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het is een vorm van visueel belazeren. Ik snap niet zo goed de keuze van Obama, moet die bisschop even de homo uithangen bij zijn inauguratie ofzo, maakt dat de ceremonie sterker qua beleving
Ze lopen daar met alles achter, dat weet jij ook.quote:
True. Maar vraag het over twintig jaar nog eens.quote:Maar goed, doe een poll in de VS. Zelfs in een democratische staat als Californie moest men niets weten van het homohuwelijk.
Slaap ze!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
De goede kanten van Iran is dus dat ze homo's ophangen.
En de slechte kanten van Iran zijn dat ze willen dat het geweld in Gaza stopt?
Rare gozer ben je.
Ik ga slapen.
Want? Waaruit blijkt precies dat deze pruters gekozen is omdat hij homo is en niet ondanks dat hij homo is?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Obama geeft het signaal af dat hij de president is voor iedereen, niet alleen the straight white (of black, in dit geval) male. 't Is een wassen neus, waarschijnlijk.
Bedankt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Slaap ze!
Iran wil helemaal niet dat het geweld stopt. Iran wil Israel van de kaart vegen. Dat is dan in jouw ogen een goed punt. Rare vogel hoor.
Dat is wat kort door de bocht. Met veel zaken loopt men gewoon erg ver voor. Ook in Nederland is er een regering bezig met bepaalde values. Normen en waarden noemen ze dat dacht ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze lopen daar met alles achter, dat weet jij ook.![]()
[..]
True. Maar vraag het over twintig jaar nog eens.![]()
Het gaat tegenwoordig hard met de emancipatie van minderheden.
Het schijnt dat ze zelfs een zwarte president krijgen.
Tuurlijk, dat is de algemene opvatting van allemansvriendjes, dat is leuk als het over een hondje gaat, maar als mens ben je dan al heel snel een oninteressante slijmbal. Ik vermoed dat Obama niet in staat zal zijn om zijn termijn af te maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Obama geeft het signaal af dat hij de president is voor iedereen, niet alleen the straight white (of black, in dit geval) male. 't Is een wassen neus, waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Slaap ze!
Iran wil helemaal niet dat het geweld stopt. Iran wil Israel van de kaart vegen. Dat is dan in jouw ogen een goed punt. Rare vogel hoor.
Offtopic.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je bent toch een vriend van "Palestina" ?
Heb je het nou nog over Iran, Kenya en Venezuela (daar vroeg je naar nl) of over California?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is wat kort door de bocht. Met veel zaken loopt men gewoon erg ver voor. Ook in Nederland is er een regering bezig met bepaalde values. Normen en waarden noemen ze dat dacht ik.![]()
Check.quote:Is prima, vragen we het over 20 jaar en kijken we dan hoe het dan is.
Misschien moet ik je geheugen even opfrissen dan:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb de Bijbel gelezen. Jij niet dan?
ofquote:Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.
Want met welk oordeel gij oordeelt, zult gij geoordeeld worden; en met welke mate gij meet, zal u wedergemeten worden.
(Mattheus 7)
Verder staat nog ergens dat in God's aangezicht allen gelijk zijn en misschien ken je ook het verhaal van de barmhartige Sameritaan? Volgens mij ben je zelf vrij selectief in wat je wel en niet overneemt uit de bijbel...quote:Wie van u zonder zonde is, werpe de eerste steen.
(Johannes 8)
Yep, Obama houdt ze allemaal te vriend.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:38 schreef Montov het volgende:
De afgelopen weken was er nogal wat woede bij progressieven in Amerika over een andere kerkelijke bij de inauguratie die homofoob zou zijn. En nu wordt deze keuze weer bejubeld. Ik vind het nogal nietszeggend en onbelangrijk dit soort 'keuzes'.
De bijbel zegt dat gij niet zult doden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
De Bijbel over homoseksualiteit:
De Bijbel zegt dat praktiserende homoseksuelen gedood moeten worden.
De meerderheid heeft zeker niet altijd gelijk. Een groot deel van de mensen laat zich nog steeds te veel beïnvloeden door hun emoties die haat kunnen ontwikkelen. In principe zijn alle mensen op aarde gelijkwaardig, ongeacht wat hun achtergrond, geslacht of geaardheid is. Door onze emoties gaan wij mensen zelf een waarde geven, terwijl dat eigenlijk nergens op slaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat komt omdat mensen alleen maar lezen wat ze willen lezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:27 schreef Shaman het volgende:
Verder staat nog ergens dat in God's aangezicht allen gelijk zijn en misschien ken je ook het verhaal van de barmhartige Sameritaan? Volgens mij ben je zelf vrij selectief in wat je wel en niet overneemt uit de bijbel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |