En jij bent....?quote:
Ben je een beetje in de war Nicoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Waar zijn alle mooie linkjes uit de vorige op?
Die mooie statistieken van Piles en de uitleg van Yesse over bh-maten enzo?
En mijn smaak-topicsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Waar zijn alle mooie linkjes uit de vorige op?
Die mooie statistieken van Piles en de uitleg van Yesse over bh-maten enzo?
Dat was geweldig manquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, weer een aantal hoofdstukken gelezen, belangrijke stukken gemarkeerd en wetsartikelen erbij gezocht en gemarkeerd (ik vind het handiger als in de tekst al verwezen wordt naar wetsartikelen).
Als wij dit toch overgenomen heeft, dan hoort dit er gewoon in.. Heb het er dus gewoon in gezet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben je een beetje in de war Nico![]()
Dit is SES SC, niet StageSC
Het-wat-bijna-zijn-relatie-kostte-topicsquote:
Minor De Rechtspraak. Over intellectueel eigendom en E-Commerce.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]! Wat doe je?
Ik ben ook aant leren maar ben nu bij mijn ouders en mijn wettenbundels liggen nog op mijn kamer![]()
Dus de dag voor het tentamen maar even alles onderstrepen en markeren.
Altijd als ik die tekst hoor heb ik zin om Death from above op te zetten. Niet zo handig van CSS, ik zet vrijwel altijd hun nummer af.quote:Let's make love and listen death from above
die dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het-wat-bijna-zijn-relatie-kostte-topics
Wat heb je gedaan lieverd?quote:
Nou, dat valt dan wel mee. Zal wel Noro zijn. Buikgriep lijkt daar erg op.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben gewoon ziek hoor, meer nietBuikgriepje of iets
Geen idee, maar vind het niet super erg of ietsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, dat valt dan wel mee. Zal wel Noro zijn. Buikgriep lijkt daar erg op.
Ah nicequote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Minor De Rechtspraak. Over intellectueel eigendom en E-Commerce.
Ja, ook namens mij. Helemaal vergetenquote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, ook namens mij. Helemaal vergeten
beterschapquote:
Gewoon, naam, leeftijd, studierichting en wat je verder kwijt wilquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon, naam, leeftijd, studierichting en wat je verder kwijt wil
We hebben een nieuwe topic-papa gevondenquote:geboortedatum: 02-10-1961
Gezelligquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja goed joh.. lekker aan het rommelen weer op mijn werk enzo
Whehequote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
We hebben een nieuwe topic-papa gevonden
Dingen aan het fixen voor mijn forumquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij nog wat aan het doen behalve in je bed liggen?
De minor is wel leuk ja. Althans de syllabi zijn interessant, de colleges heb ik niet gevolgd (zijn 's avonds, deeltijd minor, overdag doe ik een andere). Zo nog even de laatste pagina's lezen en dan naar het oefententamen kijken, in de hoop dat ik het een beetje kan toepassen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah nice
Ik studeer internationaal en Europees rechtMaar dat is eigenlijk gewoon Nederlands recht min een beetje nederlandse vakken en + een beetje europese/internationale vakken
Ik ga ook nog even door. Het einde is in zicht.quote:Ik ga ook maar weer eens leren na deze halve SOG dag
goed bezig!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Dingen aan het fixen voor mijn forum
I will.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goed bezig!![]()
je moet wel wel een beetje op de hoogte houden
Speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:33 schreef Californium het volgende:
ideaal topic
mix van Stage Sc en Nijmegen sc
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
We hebben een nieuwe topic-papa gevonden
een echte SES-er dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:43 schreef minkuukel het volgende:
[..]
![]()
Yep, 1961
Werkzaam in de autobusiness, getrouwd en zo gek als een deur. (anders zat ik niet op Fok).
Hehe, inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:05 schreef nicomart het volgende:
ah.. dat was nu niet zo'n probleem met dat ijs natuurlijk
Grote klasse zeg!! Maar goed dat je geen waterhoofd hebt dan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:10 schreef GlowMouse het volgende:
Ik zou het diploma krijgen als ik zonder met mijn hoofd onder water te komen een brede diepe sloot over kon komen. Vorige week ben ik er even overheen gerend en klaar
Ik denk dat het ijs mij ook in dat geval wel gehouden had.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Grote klasse zeg!! Maar goed dat je geen waterhoofd hebt dan!
Dus als ik jou in het kanaal gooi, zwem je zo weer naar de kant?quote:
maar waarom zou je dan ook iemand in het kanaal willen gooien als hij niet meer naar de kant zou zwemmen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus als ik jou in het kanaal gooi, zwem je zo weer naar de kant?
- Ja
Dan heeft het ook weinig zin om jou in het kanaal te gooien!
Ik las SOS.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:19 schreef Bravebart het volgende:
Bah, ik kan me echt niet concentreren vandaag
* SOG topic opzoekt.
Mja, will also do the trick.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
- Ja
Ligt er maar net aan wat je bereiken wil...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
- Ja
Finkersquote:
Arie&Sylvester zijn niet meerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
Doe mij maar Arie&Sylvester of Hans Teeuwen
I know. Leaf is ook niet meerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Arie&Sylvester zijn niet meer
Arie zijn show Uit! was overigens leuk, niet fantastisch, maar wel leuk. Live gezien in Rotterdam
Naar Sylvester Alone ben ik ook wel benieuwd eigenlijk, eens kijken of er nog kaarten voor zijn.
leaf ook? die wist ik niet eens!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
I know. Leaf is ook niet meer
Alle leuke dingen gaan uit elkaar. Krezip idem
Wegens onderling verschillen. Stond gisteren op teletekst.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
leaf ook? die wist ik niet eens!
ja ik lees het net op hun site.. Die overigens verschrikkelijk lang moet laden!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wegens onderling verschillen. Stond gisteren op teletekst.
Dat is altijdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:05 schreef PieterBas het volgende:
Nu ze eenmaal uit elkaar zijn... worden ze opeens populair.
ze zijn toch pas uit elkaar? maar ik kende ze inderdaad pas sinds wonderwomanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:05 schreef PieterBas het volgende:
Nu ze eenmaal uit elkaar zijn... worden ze opeens populair.
Ja, feestje was dat gisterenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wegens onderling verschillen. Stond gisteren op teletekst.
Het is meestal.. iets wordt populair als ze op uit elkaar zijn.. of dood..quote:
ik ook..quote:
Moet je eens denken hoe vereerd wij worden hier in SES als we er niet meer zijn...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is meestal.. iets wordt populair als ze op uit elkaar zijn.. of dood..
hoiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemiddag![]()
Net terug van studie overleg in Utrecht
Hoi Nico.quote:
nee dat was een Serious Request actie en eenmalig.. voor 25 euro'squote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoi Nico.Ik zeg je eerlijk: ik was de laatste dagen echt aan het zoeken naar nicomart
Je kunt dus met een abonnement je username veranderen? Handig!
Neequote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoi Nico.Ik zeg je eerlijk: ik was de laatste dagen echt aan het zoeken naar nicomart
Je kunt dus met een abonnement je username veranderen? Handig!
Oh okey. Nobele daad danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee dat was een Serious Request actie en eenmalig.. voor 25 euro's
Daarom.. en deze username gebruik ik eigenlijk overal. Waarom ik me hier ooit als nicomart had aangemeld weet ik niet meer..quote:
quote:Dag Tom
Zoals afgesproken is het tentamen vandaag nagekeken, net op het randje maar je hebt het gehaald een 5.5 gefeliciteerd
Groeten AnneliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Saillant detail, tentamen is gemaakt begin december
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Handigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, wilde zo gaan, maar mis weer net de bus in Goes
OV in Zeeland
werd tijd danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Saillant detail, tentamen is gemaakt begin december![]()
zeg jijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:11 schreef Californium het volgende:
tis wel echt een post van hoge kwaliteit hoor!![]()
druk zoveel emotie uit
Die bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:16 schreef Californium het volgende:
welke? van HP?
heb excuses mailtje gekregen vrijdag en ze zouden mijn mail doorsturen naar de afdeling waar ze mij konden helpen om mijn laptop op de halen![]()
hopelijk krijg ik daar morgen ofzo antwoord op
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:20 schreef Californium het volgende:
nico gelooft mij meteen![]()
![]()
![]()
tevens stralenen
ook veel emotie uit
Hehe dat leren werd mijn slaap inhalenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De minor is wel leuk ja. Althans de syllabi zijn interessant, de colleges heb ik niet gevolgd (zijn 's avonds, deeltijd minor, overdag doe ik een andere). Zo nog even de laatste pagina's lezen en dan naar het oefententamen kijken, in de hoop dat ik het een beetje kan toepassen.
Ik wil misschien ooit ook nog met recht verder (doe nu Bedrijfseconomie, met wat recht in minors enzo). Maar zou dan absoluut niet weten welke kant ik ermee op wil. Er is op dat gebied volgens mij heel wat te kiezen. Bevalt jouw richting?
[..]
Ik ga ook nog even door. Het einde is in zicht.
Gefeliciteerd! Mèn, echt geluk! Beter op het nippertje dan op net nie halen niequote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slapen is ook belangrijk, dat moet niet onderschat worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hehe dat leren werd mijn slaap inhalenmaar heb opzich toch nog een hoofdstukje gedaan en nu ga ik vanavond maar aan de bak
Dat is inderdaad wel weinig als de opleiding zo heet. Ik ga me er over een tijdje maar eens in verdiepen. Eerst maar afstuderen, tijdje werken en nadenken of ik nog verder wil studeren en welke kant ik dan op wil.quote:Maar goed, mijn richting, ik weet het niet echt.. Ik zit in Nijmegen.. En vooral het internationale gedeelte valt tegen. Het Europese gedeelte vind ik wel echt leuk, maar dan nog, daar hebben we 2 vakken per jaar van.
Ik had het allemaal wat meer verwacht zeg maar, of ik had gewoon Nederlands recht moeten kiezen.
Heb ik verdient... Ja, ik vind van wel. Beetje een opkikkertje na een kutdag van gisteren..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Mèn, echt geluk! Beter op het nippertje dan op net nie halen nie.
Wat speel je?quote:
Dope - Die Motherfucker Die?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:23 schreef Piles het volgende:
Nog druk aan het monteren, maar ben door mn muziek heenWeet ff niet meer wat ik er nog eens onder kan zetten...
Omdat alles onmogelijk is aan de OV-chipkaartquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:51 schreef Psychonikeo het volgende:
waarom is het zo onmogelijk moeilijk om een OV-chipkaart online aan te vragen!
Omdat dat hele systeem faaltquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:51 schreef Psychonikeo het volgende:
Moet dat ding ook binnenkort aan gaan vragenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:51 schreef Psychonikeo het volgende:
In veel landen werkt een variant op de OV chipkaart gewoon.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat dat hele systeem faalt.
Overheid en ICT-projecten.
Ja, maar hier presteert de overheid het om grote projecten altijd in de soep te laten lopenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In veel landen werkt een variant op de OV chipkaart gewoon.
In Zweden had ik ook een OV chipkaart, werkte gewoon goed.. Frauderen kon niet en natuurlijk zelf nog eens getest ook..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar hier presteert de overheid het om grote projecten altijd in de soep te laten lopen.
zijn ze toch nog ergens goed inquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar hier presteert de overheid het om grote projecten altijd in de soep te laten lopen.
Slaap lekkerquote:
Daar noem je me ook wel weer een apart volk op hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:26 schreef PieterBas het volgende:
Klote ADO supporters..![]()
10 breed naast elkaar lopen, terwijl ik juist met de auto van het parkeerplaats wil..
ADO speelde een oefenwedstrijd op het sportpark waar ik train. Normaal zet ik dus mijn auto bij de voetbalvereniging. (omdat bij de atletiekvereniging het aantal plaatsen beperkt is).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar noem je me ook wel weer een apart volk op he
Ja, lopen, daar heb je echt zo'n hekel aan hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef PieterBas het volgende:
Waardoor ik nog verder moest lopen..
Ik ben een sprinter.. liever lui dan moe..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, lopen, daar heb je echt zo'n hekel aan he
Gezelligquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ADO speelde een oefenwedstrijd op het sportpark waar ik train. Normaal zet ik dus mijn auto bij de voetbalvereniging. (omdat bij de atletiekvereniging het aantal plaatsen beperkt is).
Dus eerst kom je op een volle parkeerplaats, dan voor een dicht hek.. of ik moest een x bedrag betalen voor een wedstrijd die ik toch niet wil bekijken.. Toen maar ergens anders geparkeerd.. Waardoor ik nog verder moest lopen..
Misschien te warm geworden?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:01 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. dit is vreemd.. Mijn laptop viel zomaar uit, terwijl deze toch echt aan opladen is.
Ooit eens Ado supporters in de tram met elkaar op de vuist zien gaan.quote:
Dat vermoeden had ik namelijk ook.. Het startte daarna ook niet meteen op.quote:
Dat doet de mijne ook nog wel eensquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:01 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. dit is vreemd.. Mijn laptop viel zomaar uit, terwijl deze toch echt aan opladen is.
artifarts zijn die blokjes? Die krijg ik ook zo nu en dan wel eensquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:11 schreef jslavenburg het volgende:
De mijne heeft 1 keer artifacts gehad. Videokaart bleek 91 graden te zijn (was aan het gamen). Terug gegaan naar de shop waar ik hem had gekocht, en die hadden contact opgenomen met de leverancier. En die zeiden: "De laptop is ervoor gemaakt om dat aan te kunnen".
(Veiligheidsdrempel videokaart ligt op 124 graden o_O )
Ja, beetje net als de tekst in het plaatje in de OPquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
artifarts zijn die blokjes? Die krijg ik ook zo nu en dan wel eens!
Als je beeldscherm verkleurdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
artifarts zijn die blokjes? Die krijg ik ook zo nu en dan wel eens!
Die heb ik wel eens in het rozequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Als je beeldscherm verkleurdZoiets:
[ afbeelding ]
Mijn videokaart van mijn laptop is Idle ook 67 graden...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens in het roze!
Deze bijna 2 jaarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn acertje is al bijna 4 jaar oudBen trots op hem
Die van mijn iets ouder dan een jaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh, mijn acertje was helemaal aan het einde van zijn latijn na 2 jaarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil ookquote:
idd. PDF is zooooo suckage!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Anderhalf jaar oude acer hier en eentje die net zo oud is als die van Yashaaaa geloof ik.
Lang leve Adobe Reader toei. Krijgt het voor mekaar om mijn printer én pc te laten vastlopen als ik gewoon de opdracht geef: print dit pdf file uit. Wat een baggerprogramma.
Die was kapot toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:39 schreef Puala het volgende:
Amen, ik kan ook eens mee doen.
Fujitsu Siemens Amilo XA2528
Vermoeiendquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:40 schreef Puala het volgende:
[..]
En al 3x gemaakt en nu weer kapot ja
Ja die wilde ik dus kopen he, en toen ging ik in de winkel vragen wat nou eigenlijk het verschil was tussen de artist en degene die ik nu heb, behalve de 200eu prijsverschil.. Maar ze konden eigenlijk niks noemen behalve het printjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:46 schreef Renesite het volgende:
HP Artist. http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=hp+artist&spell=1
Ik heb hem omdat hij een slagje kleiner isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja die wilde ik dus kopen he, en toen ging ik in de winkel vragen wat nou eigenlijk het verschil was tussen de artist en degene die ik nu heb, behalve de 200eu prijsverschil.. Maar ze konden eigenlijk niks noemen behalve het printje
Ah kijk dat was ie idd vergeten. Dat klopt ja nu ik er zo over nadenk (heb ze niet naast elkaar gezien).quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb hem omdat hij een slagje kleiner is!
Mja, voor school scheelt het me toch welquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:06 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ah kijk dat was ie idd vergeten. Dat klopt ja nu ik er zo over nadenk (heb ze niet naast elkaar gezien).
Dat formaat had ik eerst ook en wilde ik nu weer graag, maar voor 200eu maakte het me niet zoveel uit dat ie iets groter is
quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:13 schreef motorbloempje het volgende:
tisserloos met GM
Juistquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:19 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen! Ik heb net hééééérlijk gescheten
Gelukkig maarquote:
Ja doe!quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
nu ja, ik kan wel iets over de vorm vertellen
Ain't seen nothing yet? (dat nummerquote:
geen mist hier!quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
ja, nee..
ik heb tegenwoordig de instelling: niet achterom, maar vooruit kijken
Mistquote:
Ik dacht dat dit juist weer wel mocht nu we SES zijn? Tenminste dat leek ik ergens te ontwaren uit Renesite zijn post toen hij met dit voorstel kwam.. niet te gek natuurlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je mag van hem geen hoi en goedemorgen meer zeggen; posts moeten inhoud hebben! Dus bijvoorbeeld er bij vertellen wat je gedaan hebt/gaat doen die dag
Hier nog geen 50 meter zichtquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geen mist hier!
Zit rustig op de Ziggo-monteur te wachten. Die zal wel weer rond half 1 komen ofzo
Serieus?quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit juist weer wel mocht nu we SES zijn? Tenminste dat leek ik ergens te ontwaren uit Renesite zijn post toen hij met dit voorstel kwam.. niet te gek natuurlijk
aardig gek.. Ik zie hiervandaag bijna de Brienenoord een paar km verderop. Blauwe lucht zelfs. Het kan verschillen in ons kleine kikkerlandje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier nog geen 50 meter zicht![]()
Ach, gezellig toch, in je eigen huis, met je eigen spulletjes wachten op zo'n monteur
Gezellig, blauwe lucht, als dat morgen maar hier is is alles goedquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aardig gek.. Ik zie hiervandaag bijna de Brienenoord een paar km verderop. Blauwe lucht zelfs. Het kan verschillen in ons kleine kikkerlandje.
Had trouwens wel handing geweest als ik de stroomkabel van mijn laptop had meegenomen naar huis. Hij is nu leeg en nu kan ik niet op de bank fokken
Ik zal het ff doorsturen morgenquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Gezellig, blauwe lucht, als dat morgen maar hier is is alles goed![]()
En euhm, tsja, dat doe je zelf he
Helder lichtquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zal het ff doorsturen morgen
en ja.. dat doe ik zelf. Ik ben zo vergeetachtig. Eergister had ik m namelijk nog thuis laten liggen
Vind het knap als je het kan hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zal het ff doorsturen morgen
en ja.. dat doe ik zelf. Ik ben zo vergeetachtig. Eergister had ik m namelijk nog thuis laten liggen
Ik vergeet echt heel vaak dat soort dingen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Helder licht
Goeiemorgen all btw!
Ik ben ook heel knap..quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Vind het knap als je het kan hoor![]()
Blond dus, ontkennen heeft nu geen zin meer
dat je dat toestaat!! Jouw motor, jij rijden!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
en en en en en
mn motor is vandaag of morgen klaar![]()
![]()
maar dan wil die vent van 'm hem meteen lenenwant dan is zijn motor bij de werkplaats.. is hij de eerste die er op rijdt en 'm uit kan testen
![]()
Nee, er is nu geen vast onderwerp meer ofzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Serieus?Vaag; waarom zou dat in SES SC wel mogen en Stage SC niet
Bachman Turner Overdrivequote:Op woensdag 14 januari 2009 08:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ain't seen nothing yet? (dat nummer)
Welk spel speel je nou..?
nou jij, hij moet werken in Wagenigen, en vanuit Nijmegen is er niet echt een adorabele OV-verbindingquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat je dat toestaat!! Jouw motor, jij rijden!!
Maar sowieso beter dattie klaar is
Altijd klote..quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Goedemorgen. Projectgroepen... Ik kom op school en bel even een medestudent om te vragen of hij er al is en zoja waar hij dan zit. "We hadden toch om 9:30 afgesproken?". Nee, lul, ik was erbij toen je 9:00 in je telefoon zetten.
Wageningen - Nijmegen moet toch wel te doen zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou jij, hij moet werken in Wagenigen, en vanuit Nijmegen is er niet echt een adorabele OV-verbinding
OK.. dan mag hetquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou jij, hij moet werken in Wagenigen, en vanuit Nijmegen is er niet echt een adorabele OV-verbinding
zien!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:27 schreef Californium het volgende:
ik heb best toffe foto's gemaakt
ik met een rode kop omdat ik teveel alcohol ophad![]()
Hmm, ja je hebt gelijk via Arnhem. Maar waarom OVquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
ja, over Arnhemer is niet echt een bus ofzo
en met de motor is korter, en dan is hij om 6 uur thuismet OV later, en dan val ik om van de honger
Sinds wanneer zijn dronken foto's charmant?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:38 schreef Californium het volgende:
ik ga ze niet posten als je dat wilze zijn niet allemaal te charmant
(msn vind ik niet erg, maar dat wordt lastig)
kan er wel 1 met de kat van mijn zus posten
met de kat is ook leuk om te posten. De rest mag via msn. Mail kan ook?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:38 schreef Californium het volgende:
de alcohol was van een dag eerder.. toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn dronken foto's charmant?
Zien zien zienquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:38 schreef Californium het volgende:
Ah relaxtquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
elke tweede vrijdag van de maand![]()
maar het is nog niet zo goed ontwikkeld
alle 75quote:
ik was niet heel dronken! ik had een slok opquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn dronken foto's charmant?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:40 schreef Bravebart het volgende:
Rijdt er tegenwoordig al OV in Duitsland het oosten van het land?
allesquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
met de kat is ook leuk om te posten. De rest mag via msn. Mail kan ook?
Ieuw, poezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:42 schreef Californium het volgende:
[..]
alle 75![]()
[ afbeelding ]
Poeslief he
quote:
Ligt er wel schattig bijquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:42 schreef Californium het volgende:
[..]
alle 75![]()
[ afbeelding ]
Poeslief he
uhm.. tja.. dan wordt toch een selectie denk ikquote:
I can haz cheeseburger yez?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:42 schreef Californium het volgende:
[..]
alle 75![]()
[ afbeelding ]
Poeslief he
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
I can haz cheeseburger yez?
How yu doin'?
Ik ben er ook wel aan toe. Maar komop zeg! je bent pas 20... Maar goed, iedereen is anders, maar goed. Ben je gestopt met je opleiding psychologie?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Olaa. Op zulke momenten denk ik nog weleens: men, wat zal ik blij zijn als ik afgestudeerd ben en niet meer hoef te stressen voor tentamens.
En daarna denk ik: nàh. Vaste baan: altijd vroeg op, een ritme, brrr
. Ik studeer nog wel even door
.
Ik moet zeggen dat het uitslapen en het ritme inderdaad niet super zijn, maar thuiskomen en dan he-le-maal geen verplichtingen qua huiswerk enzo is toch ook erg prettigquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Olaa. Op zulke momenten denk ik nog weleens: men, wat zal ik blij zijn als ik afgestudeerd ben en niet meer hoef te stressen voor tentamens.
.
ik ken het gevoelquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:07 schreef hetzusjevan het volgende:
.
Zelfreguleringquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:12 schreef Bravebart het volgende:
Pas op voor GM mensen
MogguhLekker weer een dag leren voor de boeg
![]()
Mag nog welquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zelfregulering![]()
Ik mag straks een tentamen maken
Vrouwen hebben het gewoon altijd koud. Vaste prikquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:13 schreef Puala het volgende:
Jemig, hebben die mannen geen gevoel in hun lichaam? Of hebben ze gewoon een eigen kachel ingebouwd gekregen. Vind het echt ontzettend koud hier, maar niemand anders die er last van heeft
Wij als 5e jaars moeten speciaal overdag naar school toe om ons fysiek in te schrijven voor het maken van een tentamenquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het gewoon altijd koud. Vaste prik
Echt, normaal doe ik nooit mee aan die onzin.. maar de laatste 2 weken echtquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het gewoon altijd koud. Vaste prik
Succesquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:19 schreef Californium het volgende:
ik ga uitloggen en aan verslag werkengeen zin
ondanks dat ik gister inspiratie heb opgedaan
Ik wou zeggen dat ik nog wel een cd met navigatiespul heb liggen op mijn werk, maar dat zal ook wel niet werkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:18 schreef PieterBas het volgende:
Heb je navigatie in je een tijdelijke leaseauto (van mijn pa dan)... zit er geen cd bij
Hetzelfde automerk en dezelfde navigatie ontwikkelaar...maar de cd van de vorige auto werkt dus niet.
Over een paar weken... daar geen last meer van..
Moeten jullie dan?quote:
Lang leve de mobiele navigatie (Garmin Zumo). Lekker waterdicht (voor op motor) en werkt als een trein.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:18 schreef PieterBas het volgende:
Heb je navigatie in je een tijdelijke leaseauto (van mijn pa dan)... zit er geen cd bij
Hetzelfde automerk en dezelfde navigatie ontwikkelaar...maar de cd van de vorige auto werkt dus niet.
Over een paar weken... daar geen last meer van..
Ik heb geen tentamensquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb geen tentamensEnkel maar aan het eind van het jaar een overgangs-examen maar dat is zo verdomde makkelijk gewoon
MBO? Wat denk je danquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]Hoezo heb je geen tentamens dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |