En jij bent....?quote:
Ben je een beetje in de war Nicoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Waar zijn alle mooie linkjes uit de vorige op?
Die mooie statistieken van Piles en de uitleg van Yesse over bh-maten enzo?
En mijn smaak-topicsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Waar zijn alle mooie linkjes uit de vorige op?
Die mooie statistieken van Piles en de uitleg van Yesse over bh-maten enzo?
Dat was geweldig manquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, weer een aantal hoofdstukken gelezen, belangrijke stukken gemarkeerd en wetsartikelen erbij gezocht en gemarkeerd (ik vind het handiger als in de tekst al verwezen wordt naar wetsartikelen).
Als wij dit toch overgenomen heeft, dan hoort dit er gewoon in.. Heb het er dus gewoon in gezet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben je een beetje in de war Nico![]()
Dit is SES SC, niet StageSC
Het-wat-bijna-zijn-relatie-kostte-topicsquote:
Minor De Rechtspraak. Over intellectueel eigendom en E-Commerce.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]! Wat doe je?
Ik ben ook aant leren maar ben nu bij mijn ouders en mijn wettenbundels liggen nog op mijn kamer![]()
Dus de dag voor het tentamen maar even alles onderstrepen en markeren.
Altijd als ik die tekst hoor heb ik zin om Death from above op te zetten. Niet zo handig van CSS, ik zet vrijwel altijd hun nummer af.quote:Let's make love and listen death from above
die dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het-wat-bijna-zijn-relatie-kostte-topics
Wat heb je gedaan lieverd?quote:
Nou, dat valt dan wel mee. Zal wel Noro zijn. Buikgriep lijkt daar erg op.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben gewoon ziek hoor, meer nietBuikgriepje of iets
Geen idee, maar vind het niet super erg of ietsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, dat valt dan wel mee. Zal wel Noro zijn. Buikgriep lijkt daar erg op.
Ah nicequote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Minor De Rechtspraak. Over intellectueel eigendom en E-Commerce.
Ja, ook namens mij. Helemaal vergetenquote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, ook namens mij. Helemaal vergeten
beterschapquote:
Gewoon, naam, leeftijd, studierichting en wat je verder kwijt wilquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon, naam, leeftijd, studierichting en wat je verder kwijt wil
We hebben een nieuwe topic-papa gevondenquote:geboortedatum: 02-10-1961
Gezelligquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja goed joh.. lekker aan het rommelen weer op mijn werk enzo
Whehequote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
We hebben een nieuwe topic-papa gevonden
Dingen aan het fixen voor mijn forumquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij nog wat aan het doen behalve in je bed liggen?
De minor is wel leuk ja. Althans de syllabi zijn interessant, de colleges heb ik niet gevolgd (zijn 's avonds, deeltijd minor, overdag doe ik een andere). Zo nog even de laatste pagina's lezen en dan naar het oefententamen kijken, in de hoop dat ik het een beetje kan toepassen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah nice
Ik studeer internationaal en Europees rechtMaar dat is eigenlijk gewoon Nederlands recht min een beetje nederlandse vakken en + een beetje europese/internationale vakken
Ik ga ook nog even door. Het einde is in zicht.quote:Ik ga ook maar weer eens leren na deze halve SOG dag
goed bezig!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Dingen aan het fixen voor mijn forum
I will.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goed bezig!![]()
je moet wel wel een beetje op de hoogte houden
Speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:33 schreef Californium het volgende:
ideaal topic
mix van Stage Sc en Nijmegen sc
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
We hebben een nieuwe topic-papa gevonden
een echte SES-er dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:43 schreef minkuukel het volgende:
[..]
![]()
Yep, 1961
Werkzaam in de autobusiness, getrouwd en zo gek als een deur. (anders zat ik niet op Fok).
Hehe, inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:05 schreef nicomart het volgende:
ah.. dat was nu niet zo'n probleem met dat ijs natuurlijk
Grote klasse zeg!! Maar goed dat je geen waterhoofd hebt dan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:10 schreef GlowMouse het volgende:
Ik zou het diploma krijgen als ik zonder met mijn hoofd onder water te komen een brede diepe sloot over kon komen. Vorige week ben ik er even overheen gerend en klaar
Ik denk dat het ijs mij ook in dat geval wel gehouden had.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Grote klasse zeg!! Maar goed dat je geen waterhoofd hebt dan!
Dus als ik jou in het kanaal gooi, zwem je zo weer naar de kant?quote:
maar waarom zou je dan ook iemand in het kanaal willen gooien als hij niet meer naar de kant zou zwemmen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus als ik jou in het kanaal gooi, zwem je zo weer naar de kant?
- Ja
Dan heeft het ook weinig zin om jou in het kanaal te gooien!
Ik las SOS.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:19 schreef Bravebart het volgende:
Bah, ik kan me echt niet concentreren vandaag
* SOG topic opzoekt.
Mja, will also do the trick.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
- Ja
Ligt er maar net aan wat je bereiken wil...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
- Ja
Finkersquote:
Arie&Sylvester zijn niet meerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
Doe mij maar Arie&Sylvester of Hans Teeuwen
I know. Leaf is ook niet meerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Arie&Sylvester zijn niet meer
Arie zijn show Uit! was overigens leuk, niet fantastisch, maar wel leuk. Live gezien in Rotterdam
Naar Sylvester Alone ben ik ook wel benieuwd eigenlijk, eens kijken of er nog kaarten voor zijn.
leaf ook? die wist ik niet eens!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
I know. Leaf is ook niet meer
Alle leuke dingen gaan uit elkaar. Krezip idem
Wegens onderling verschillen. Stond gisteren op teletekst.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
leaf ook? die wist ik niet eens!
ja ik lees het net op hun site.. Die overigens verschrikkelijk lang moet laden!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wegens onderling verschillen. Stond gisteren op teletekst.
Dat is altijdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:05 schreef PieterBas het volgende:
Nu ze eenmaal uit elkaar zijn... worden ze opeens populair.
ze zijn toch pas uit elkaar? maar ik kende ze inderdaad pas sinds wonderwomanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:05 schreef PieterBas het volgende:
Nu ze eenmaal uit elkaar zijn... worden ze opeens populair.
Ja, feestje was dat gisterenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wegens onderling verschillen. Stond gisteren op teletekst.
Het is meestal.. iets wordt populair als ze op uit elkaar zijn.. of dood..quote:
ik ook..quote:
Moet je eens denken hoe vereerd wij worden hier in SES als we er niet meer zijn...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is meestal.. iets wordt populair als ze op uit elkaar zijn.. of dood..
hoiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemiddag![]()
Net terug van studie overleg in Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |