quote:* Crucofilie - crucofielen vinden lange benen aantrekkelijk.
* Acrotomofilie - deze mensen worden opgewonden van vrouwen met geamputeerde ledematen.
* Apotemnofilie - deze mensen worden er sterk tot aangetrokken om zelf een lichaamsdeel te amputeren.
* Mammofilie - deze mensen worden opgewonden van borsten.
* Lactofilie - deze mensen worden opgewonden van borsten van pas bevallen moeders en zijn er ook tot aangetrokken om zelf aan de tepel te zuigen.
* Meiesofilie - deze mensen (dit zijn overigens vooral mannen) raken opgewonden van zwangere vrouwen.
* Xanthippie - deze mensen worden opgewonden door blonde vrouwen.
* Hyproxifilie - deze mensen worden opgewonden als ze in ademnood verkeren en krijgen vaak een orgasme als ze buiten bewustzijn raken.
* Odontofilie - deze mensen worden opgewonden van tanden.
* Coprofagie - deze mensen houden van de geur en smaak van uitwerpselen en eten dat ook.
* Coprolalie - deze mensen worden seksueel opgewonden van vieze praatjes over ontlasting.
* Sitofilie - deze mensen houden van het consumeren van etenswaren tijdens de seks.
* Quasimodie - deze mensen vinden mensen die voor anderen tot zeer onaantrekkelijk zijn juist erg opwindend.
* Nasolingie - deze mensen houden ervan om snot uit andermans neus te zuigen.
* Oculofilie - deze mensen hebben een drang om in andermans ogen te kijken.
* Scoptofilie - deze mensen kijken graag toe hoe anderen seks hebben (vaak mensen die ze kennen).
* Dacryfilie - deze mensen raken opgewonden van huilende mensen.
* Amaurofilie - deze mensen (vaak mannen) zijn seksueel aangetrokken tot blinde of geblinddoekte mensen.
* Aksillie - deze mensen houden van flinke zweetplekken (en dan vooral onder de oksels).
* Ablutofilie - deze mensen worden opgewonden van een bad of douche.
* Undinie - deze mensen zijn gek op seks in het water.
* Gynostikolobomassofilie - deze mensen worden opgewonden als ze oorlelletjes zien.
* Urolagnie - deze mensen vinden het fijn om op iemand te urineren of vinden het fijn om op geürineerd te worden.
* Podofilie - deze mensen worden opgewonden bij het zien of aanraken van voeten.
iddquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:03 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Er staat niet eens bij hoe het heet als je gefixeerd bent op vrouwenbillen
Vind ik ook wel lekker!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:49 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik hou van buikjes (geen dikke fatsige, gewoon een heel klein lief buikje)![]()
Geen fetish, maar toch![]()
vind ik ook wel iets hebbenquote:
Precies! Zo een gezond laagjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:17 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
vind ik ook wel iets hebben
zo net geen vetrolletjes
Oké fetish danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:34 schreef Tally het volgende:
Dit moet geen kopie zijn van Wat is jouw turn-on #2
Hij heeft het over fetish.. En niet over wat vind je wel geil..
Waarom een zoekfunctie gebruiken he.. Daar issie helemaal niet voorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:49 schreef Aneurism het volgende:
Laatste topic was in 2008 over hetzelfde onderwerp...
Wat voor fetish hebben jullie?
Komt door mijn uberfokskills.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom een zoekfunctie gebruiken he.. Daar issie helemaal niet voor
Dit zijn lang niet alle fetishen.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:32 schreef TNA het volgende:
quote:* Nasolingie - deze mensen houden ervan om snot uit andermans neus te zuigen.
Moi aussi, deed er eerst zelfs nog wel andere dingen mee, lukt alleen nie meer in mijn huidige relatie.. ze loopt mij iets te veel op blote voeten rondquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:28 schreef mosterdman het volgende:
* Podofilie - deze mensen worden opgewonden bij het zien of aanraken van voeten.
dat ben ik
quote:Op maandag 26 januari 2009 04:04 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Moi aussi, deed er eerst zelfs nog wel andere dingen mee, lukt alleen nie meer in mijn huidige relatie.. ze loopt mij iets te veel op blote voeten rond
Dat ben ik dan. Maar euh... worden niet alle mannen (buiten de homo's uiteraard) opgewonden van een stel mooie borsten aan een prachtige vrouw?quote:Mammofilie - deze mensen worden opgewonden van borsten.
Me to 'kietelfetisch'quote:Op maandag 26 januari 2009 20:14 schreef Hondenbrokken het volgende:
kietelfetish
blijkt heel zeldzaam te zijn tov andere fetishes.
Die zijn inderdaad mooi !quote:Op maandag 2 februari 2009 05:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik val op neusjes, van die mooie kleine Indonesische/Aziatische neusjes die een beetje opstaan.. maar ik zuig er geen snot uit trouwens..
Lekkere zachte strakke Aziatische natte kutjesquote:Op maandag 2 februari 2009 05:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik val op neusjes, van die mooie kleine Indonesische/Aziatische neusjes die een beetje opstaan.. maar ik zuig er geen snot uit trouwens..
Ik weet wel wat mooi is!quote:
Ik had het over neusjes, al klopt het wel dat er ook wel meer aan dat lichaam zit dan alleen het neusje.quote:Op maandag 2 februari 2009 06:10 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Lekkere zachte strakke Aziatische natte kutjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |