quote:Op donderdag 11 december 2008 11:17 schreef HzHertz het volgende:
Hoe een bikini aanvoelt in het water.
Zo zacht en glad, vind t echt geweldigquote:Op donderdag 11 december 2008 11:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat heb ik echt nog nooit gehoord..!
*gaat bikini aantrekken* (ownee, jij was nog heeeel jong he? foei! ik ga je moeder roepen!)quote:Op donderdag 11 december 2008 11:32 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Zo zacht en glad, vind t echt geweldig
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
*gaat bikini aantrekken* (ownee, jij was nog heeeel jong he? foei! ik ga je moeder roepen!)
Oh mijn Godquote:Op donderdag 11 december 2008 10:53 schreef BlackRhino het volgende:
Deel 1
Lang voor geschaamd maar.... rokende meisjesAfhankelijk van meisje zelf uiteraard en manier van roken.
Moet wel natuurlijk eruit zien en ervaren.
Zeker als iemand rookt om er "bij te horen" of gewoon "stoer te zijn" ofzo en nieteens zo zeer voor het lekkere. (Ik kan me ook niet inbeelden dat daar iets lekker aan is maar goed.)quote:
Roken is ook niet lekker, alleen het effect. En de meeste jongeren zijn gewoon begonnen om er bij te horen of stoer te zijn en kunnen nu niet meer zonder.quote:Op maandag 15 december 2008 17:20 schreef sezten het volgende:
[..]
Zeker als iemand rookt om er "bij te horen" of gewoon "stoer te zijn" ofzo en nieteens zo zeer voor het lekkere. (Ik kan me ook niet inbeelden dat daar iets lekker aan is maar goed.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop