Moi aussi, deed er eerst zelfs nog wel andere dingen mee, lukt alleen nie meer in mijn huidige relatie.. ze loopt mij iets te veel op blote voeten rondquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:28 schreef mosterdman het volgende:
* Podofilie - deze mensen worden opgewonden bij het zien of aanraken van voeten.
dat ben ik
quote:Op maandag 26 januari 2009 04:04 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Moi aussi, deed er eerst zelfs nog wel andere dingen mee, lukt alleen nie meer in mijn huidige relatie.. ze loopt mij iets te veel op blote voeten rond
Dat ben ik dan. Maar euh... worden niet alle mannen (buiten de homo's uiteraard) opgewonden van een stel mooie borsten aan een prachtige vrouw?quote:Mammofilie - deze mensen worden opgewonden van borsten.
Me to 'kietelfetisch'quote:Op maandag 26 januari 2009 20:14 schreef Hondenbrokken het volgende:
kietelfetish
blijkt heel zeldzaam te zijn tov andere fetishes.
Die zijn inderdaad mooi !quote:Op maandag 2 februari 2009 05:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik val op neusjes, van die mooie kleine Indonesische/Aziatische neusjes die een beetje opstaan.. maar ik zuig er geen snot uit trouwens..
Lekkere zachte strakke Aziatische natte kutjesquote:Op maandag 2 februari 2009 05:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik val op neusjes, van die mooie kleine Indonesische/Aziatische neusjes die een beetje opstaan.. maar ik zuig er geen snot uit trouwens..
Ik weet wel wat mooi is!quote:
Ik had het over neusjes, al klopt het wel dat er ook wel meer aan dat lichaam zit dan alleen het neusje.quote:Op maandag 2 februari 2009 06:10 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Lekkere zachte strakke Aziatische natte kutjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |