quote:Op maandag 12 januari 2009 23:01 schreef IQM het volgende:
Er zit poep aan je snor, volgende topic-fipo'er.
Dan wil ik ook.quote:
Vanwege dat filmpje zeker?quote:
Je pm!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan wil ik ook.
[..]
Vanwege dat filmpje zeker?
Lekker rustig met de UI's! 14.gif
Sorry, ik moet nog kijken.quote:
Leuk verhaal, ik geloof het nietquote:Op maandag 12 januari 2009 23:07 schreef IQM het volgende:
Zal ik maar vertellen hoe het zit dan?
Ik typte 'Cabaretieres zijn niet grappig!'
Maar iedereen weet dat er nog zo'n kek streepje op de e moet. Alleen heb ik al geruime tijd problemen met mijn toetsenbord, waardoor ik niet meer met `+e dat voor elkaar krijg. En dus ging ik googlen op 'cabaretieres' en kopieerde ik de goed geschreven variant. En toen ik die in m'n TT over de oude heen plakte, nam hij de spatie mee.
Ik vertel alleen maar true stories.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:08 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Leuk verhaal, ik geloof het niet
Dat zei NB ookquote:
Alt+130 of Alt+138quote:Op maandag 12 januari 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
Trouwens, hoe zit het trouwens op een laptop met de e met streepje? Ik krijg het hier nog steeds niet voor elkaar.
é ? è ?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
Trouwens, hoe zit het op een laptop met de e met een streepje? Ik krijg het hier nog steeds niet voor elkaar.
Dat streepje naar links weet ik ook niet. Maar de rest, de twee toetsen naast de L.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
Trouwens, hoe zit het op een laptop met de e met een streepje? Ik krijg het hier nog steeds niet voor elkaar.
Hmm, dat doet ie bij mij dus niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Alt+130 of Alt+138
En ja, dat had IK dus ook kunnen doen, maar ik ben te lui om die lange combi in te tikken.
Nee die vertelde over tantra sex en dat wijquote:Op maandag 12 januari 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, die vertelde alleen wat voor stoere Noor hij wel niet was.
Hèhèhèhè.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, dat doet ie bij mij dus niet.
é is bij mij alt+equote:Op maandag 12 januari 2009 23:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, dat doet ie bij mij dus niet.
En dat hij de arts ging slaan. Of is dat onderdeel van?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, die vertelde alleen wat voor stoere Noor hij wel niet was.
Werkt ook nietquote:Op maandag 12 januari 2009 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat streepje naar links weet ik ook niet. Maar de rest, de twee toetsen naast de L.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dat hij de arts ging slaan. Of is dat onderdeel van?
Whehe!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dat hij de arts ging slaan. Of is dat onderdeel van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |