Ik zou het niet weten sorry, maar jij hebt mij zojuist hiermee geholpen want al mijn leestekens waren in de war.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:19 schreef IQM het volgende:
Ja, hoi.
En nu heb ik al uren gegoogled, dus kom niet aanzetten met Control+Shift en Alt+Shift-praatjes.
Ja, maar dat is juist het probleem: dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 03:22 schreef harrypiel het volgende:
kijk eens onder toenstenbordinstellingen: kan je je taal en toestenbordindeling instellen. Engels (Verenigde Staten) doet precies wat je intikt; "e intikken wordt ook daadwerkelijk "e. Verenigde Staten (Internationaal) heeft als gevolg dat "e intikken een ë oplevert.
Toegegeven; dat zijn nou net die kleine instellingen die zn tijd verdomde irritant kunnen zijn, niet in de laatste plaats omdat je niet 1, 2, 3 weet waar je die instellingen zoeken moet.
Dat is niet wat je in eerste instantie vroegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is juist het probleem: dat is het probleem niet.
Als het aan mijn toetsenbordtaalinstellingen had gelegen, had ik het wel kunnen oplossen ('t is net als met Control + Shift/Alt+shift)
[ afbeelding ]
P.S.
Om de een of andere vagen reden heb ik er vandaag, computer net opgestart, geen last meer van.
Daar ben ik natuurlijk blij mee, maar voor hetzelfde geld komt het morgen weer terug... Ik weet dus nog steeds niet wat het probleem is/was.
Maar wat ie in eerste instantie vroeg is wel nog steeds mijn probleem. En bij mij zit het niet in de taal- of landinstellingen. Iemand nog meer suggesties?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:21 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Dat is niet wat je in eerste instantie vroeg
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:31 schreef harrypiel het volgende:
zomaar even een wilde suggestie; staat er niet iets van plak-, filter- of schakeltoetsen geactiveerd bij Toegangelijkheid? Zou het anders ook niet weten.
Terug naar het oude toetsenbord dan, of kijken of er al een nieuwere versie van de toestenbord driver is uitgekomen. Overgiens verfoei ik dat soort hypermoderne multifunctionele overladen-met-allelei-in-de-weg-zittende-tierelantijntjes toetsenborden. Dan krijg je van die toestanden dat in Explorer op F3 rammen opeens Internet Explorer opent ipv het zoekvenster te openenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb het pas sinds er een nieuw moederbord (+nieuwe xp-installatie) in m'n computer zit, daarvoor had ik met hetzelfde toetsenbord en verder dezelfde hardware geen probleem. Iemand daar iets mee kan.
Dit is nog steeds het oude, geweldige, perfectequote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:42 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Terug naar het oude toetsenbord dan.
Waarom is jouw screenshot zo wazig? Ik heb ook ClearType aan, maar zo wazig als op de screenshot is 't niet bij mij.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is juist het probleem: dat is het probleem niet.
Als het aan mijn toetsenbordtaalinstellingen had gelegen, had ik het wel kunnen oplossen ('t is net als met Control + Shift/Alt+shift)
[ afbeelding ]
P.S.
Om de een of andere vagen reden heb ik er vandaag, computer net opgestart, geen last meer van.
Daar ben ik natuurlijk blij mee, maar voor hetzelfde geld komt het morgen weer terug... Ik weet dus nog steeds niet wat het probleem is/was.
Het is een nieuw moederbord en een nieuwe XP-installatie. Dat gaat 'm niet worden........quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:53 schreef harrypiel het volgende:
system restore naar een punt van voor het installeren van het nieuwe toetsenbord al geprobeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |