Yep, en je kan er ook platen op afspelen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:38 schreef seto het volgende:
is dat een supreme schoenententoonsteller
Fuckin' lekker man! Zag de pic van Noddie al gister... zien er nog zeer goed uit!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:31 schreef Electric_Wizard het volgende:
Pickup
[ afbeelding ]
40 shipped, lolz.
OMGOMG MUST KAWPquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:38 schreef seto het volgende:
is dat een supreme schoenententoonsteller
dubstep is voor seto's.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:35 schreef seto het volgende:
iedereen die niet van dubstep houdt en minder dan 20 paar sneakers heeft mag niet meer posten.
wie zegt dat ik niet rock beste sjimz?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
dubstep is voor seto's.
Echt mannen rocken!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:16 schreef feelsgoodman het volgende:
De '03 & '05 misschien, de '08 release gaat vaak net iets boven retail weg.
Ken jij de 04, 06 en 07 editie?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:21 schreef Freshcotton het volgende:
[..]
ah zoo, komen deze ieder jaar uit ? of is dat alleen als er veel vraag naar is ?
Geluk in de loting.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:17 schreef sjimz het volgende:
ongelooflijk dat de infrared08 in de lacebagtop3van2008 stond.
Nice man!quote:
Je kiest de kicks wel uit... zelfs eentje die nooit gereleased is!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:48 schreef toetercavia. het volgende:
HalloIk zat ook te denken aan nieuwe sneakers en ik denk dat het deze gaan worden:
[ afbeelding ]
Of deze nike vind ik ook wel tof/apart:
[ afbeelding ]
en deze vind ik ook wel leuk, alleen kan ik ze nergens meer vinden in de winkel. Heeft iemand eventueel suggesties waar ze te krijgen zijn? Bij voorbaat dank.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt alvast voor de hulp!!!
Dat je er serieus op in gaatquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:09 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Je kiest de kicks wel uit... zelfs eentje die nooit gereleased is!
Oh hoezo welke dan? En waarom staan ze dan wel op internet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:09 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Je kiest de kicks wel uit... zelfs eentje die nooit gereleased is!
I'd hit on you like a baseball-bat (nohetero)quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik zou je doen Elec.
Jij mij ook dat weet ik maar toch he.
boks. tot volgende week.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:21 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
I'd hit on you like a baseball-bat (nohetero)
Hij voelt zich thuis hier @ vmbo niveauquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef sjimz het volgende:
sunboom je bent niet verplicht hier te komen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |