Schatje, wanneer gaan we trouwen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:23 schreef Mylene het volgende:
Aan de persoon die TR's stuurt. Ik zie het probleem niet zo eigenlijk. Misschien kun je wat specifieker zijn om welke posters het gaat.
Is er iemand aan het klagen over ons onbesproken gedrag?!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:40 schreef Electric_Wizard het volgende:
Topicreports, iemand vind ons gedrag blijkbaar niet door de beugel kunnen hier, gelukkig weet schatje wel beter.
Die zijn zeker nice. Model vind ik alleen niet zo mooi staan aan de voet bij mij... Ga jij ze wel halen?quote:Gratis caliroots tip, mooie Schaaf's halfcabs voor 36 euro (geen geld):
[ afbeelding ]
http://caliroots.com/system/search/product_vert.asp?id=16258
wel SNEL zijn!!!11
Trieste mensenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef Mylene het volgende:
En ja, er zijn dus wat klachten binnengekomen, anoniem.
Ik zorg er persoonlijk voor dat D-- een F&F greyscale uitvoering krijgt, dan kan jij hem weer lastigvallenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:39 schreef feelsgoodman het volgende:
Jammer dat er ook niet een variant van dat andere logo is, maar dan in greyscale.
lol zij is kk paraquote:
Zeker de enige XXXXXXXL?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:27 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik ben AAN ik heb de paarse crewneck al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |