Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:30 schreef rulerofdeath het volgende:
godverdomme, nu kom ik nog aan het zagen in mijn computer kamer
De spanning is weg sinds we elkaar in het echt zagen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zat jij niet achter Nath aan?
lach nietquote:
Van haar uit of vanuit jou?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
De spanning is weg sinds we elkaar in het echt zagen.
Dat is wel kut ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lach niet
nu kan ik het blad van mijn toetsenbord nog niet onder het tafelblad schuiven
hoeveel moet je hebben?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
De spanning is weg sinds we elkaar in het echt zagen.
Allebei denk ik.quote:
mm?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoeveel moet je hebben?
3.3, 5, 9, 12, 18, 24, 230, 380?
en dat kon hiervoor ook niet want dan raakte mijn nieuwe toetsenbord de onderkant van het tafelbladquote:
En dat is niet goed voor de toetsen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dat kon hiervoor ook niet want dan raakte mijn nieuwe toetsenbord de onderkant van het tafelblad
of wil je nog meer?quote:
dat is niet het hoogste puntquote:Op maandag 12 januari 2009 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dat is niet goed voor de toetsen.
Was dat toen je ongesteld was?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oow. Toen ik haar laatst zag zat ik vol spanning.
dan moet je een gewone trafo pakken (alleen windingen en geen gelijkrichter) en dan andersom aansluitenquote:
Ik lekte van alle kanten ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Was dat toen je ongesteld was?
Fryslân Boppe!
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Was dat toen je ongesteld was?
Fryslân Boppe!
je was gewoon je buttplug vergetenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik lekte van alle kanten ja.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je was gewoon je buttplug vergeten
dus?quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bart vind dat de spanning weg is
ik heb m nog wat aangebodenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga nu eerst handen wassen en een biertje pakken. voordat ik mijn spiksplinternieuwe ramplank en muis smerig maak
Ik dacht dat jij dat ook vond.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:
Jij voelt háár niet meer, da's wat anders.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:40 schreef Rikketik het volgende:
Ik denk dat we in relatietherapie moeten, Nath. We voelen elkaar niet meer aan.
is wel 100 euroquote:
Jij mij niet. Jij moet in therapiequote:Op maandag 12 januari 2009 21:40 schreef Rikketik het volgende:
Ik denk dat we in relatietherapie moeten, Nath. We voelen elkaar niet meer aan.
ze was te natquote:Op maandag 12 januari 2009 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij voelt háár niet meer, da's wat anders.
* rulerofdeath doet een pogingquote:Op maandag 12 januari 2009 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij mij niet. Jij moet in therapie![]()
* TheGirlNextDoor is ontroostbaar
jij begonquote:
Als jij mij had aangevoeld, had je geweten dat ik dacht dat de chemie weg was.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij mij niet. Jij moet in therapie![]()
* TheGirlNextDoor is ontroostbaar
Nu wel ja, ik verzuip zowatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu wel ja, ik verzuip zowat
Knuffel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ga je mij nou aanvallen? Ook dat nog?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als jij mij had aangevoeld, had je geweten dat ik dacht dat de chemie weg was.
Right back at ya!
Doe lief tegen haarquote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als jij mij had aangevoeld, had je geweten dat ik dacht dat de chemie weg was.
Right back at ya!
Emotionele chantage.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je mij nou aanvallen? Ook dat nog?Alsof ik nog niet genoeg heb meegemaakt
jaajaquote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik dacht niet zo ver door.
* rulerofdeath geeft buttplug voor david aanquote:
* -_Guitarist_- schopt RoD met z'n kist.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath geeft buttplug voor david aan
En dus als je me weer ziet om een knuffel te geven, weer hetzelfde. Moet ik wéér douchen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was met jou samen. Nu niet meer
* rulerofdeath breekt davids benenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- schopt RoD met z'n kist.
Doe maar, schop me maar doodquote:Op maandag 12 januari 2009 21:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- schopt ook Nath met z'n kist.
Nee, dan denk ik wel aan stoeptegels, in plaats van jouw perfecte lichaamquote:Op maandag 12 januari 2009 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dus als je me weer ziet om een knuffel te geven, weer hetzelfde. Moet ik wéér douchen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe maar, schop me maar doodHet heeft toch geen zin meer als Bart me niet meer wil
Alsof dat lukt als ik voor je sta.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dan denk ik wel aan stoeptegels, in plaats van jouw perfecte lichaam
Waarschijnlijk niet nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof dat lukt als ik voor je sta.
mag ik dan nog 1 keertje over je heen?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe maar, schop me maar doodHet heeft toch geen zin meer als Bart me niet meer wil
Maar ik wil je nog wel. Ik dacht dat mijn aanbod om in relatietherapie (duur en tijdrovend) te gaan wel bewijs genoeg was.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duuuuuuuuuuuuuuuuuudequote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag ik dan nog 1 keertje over je heen?
als je dan toch de pijp uit gaat...
Over my dead body.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
aan stoeptegels denken of jouw lichaam?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof dat lukt als ik voor je sta.
Neequote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar ik wil je nog wel. Ik dacht dat mijn aanbod om in relatietherapie (duur en tijdrovend) te gaan wel bewijs genoeg was.
wat?quote:
Achteraan in de rij aansluiten a.u.b.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Stoeptegels.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aan stoeptegels denken of jouw lichaam?
Gelukkig sta ik vooraanquote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Achteraan in de rij aansluiten a.u.b.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over my dead body.necrofilieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eens moet de eerste keer zijnLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Dan ben je mij niet waard.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
necrofilie
eens moet de eerste keer zijn
ik hou niet van dat soort treintjesquote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Achteraan in de rij aansluiten a.u.b.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hou niet van dat soort treintjes
Anale seksquote:
hoezo sta?quote:
Scheelt dat er dan nog niemand achter je staat.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
quote:
Dus je noemt mij nou ook al een dier?!quote:
Ik dacht aan Nathalie, dan staat alles ineens rechtopquote:Op maandag 12 januari 2009 21:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo sta?
ik heb zonet je benen gebroken
ga jij dan achter mij staan?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Scheelt dat er dan nog niemand achter je staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Moet je me geen woorden in de mond gaan leggen, hč?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus je noemt mij nou ook al een dier?!
anale seks,quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus je noemt mij nou ook al een dier?!
Is goed hoor. Eerst even mijn voorbinddildo uit de kast halen.quote:
Goed nieuwsquote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond
Opa mag misschien weer naar huis
slijmbalquote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik dacht aan Nathalie, dan staat alles ineens rechtop
Hoe voelt hij zich nu?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Moet je me geen woorden in de mond gaan leggen, hč?
Ik zou trouwens wel iets in jouw mond willen leggen, maar dat terzijde.
|| justdiggit.org ||
hallo Sanquote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef Samzz het volgende:
Maar blijf vooral doorpraten over Necrofilie (WTF?) en het neuken van dode dieren enzo...
Wat mooi San!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond
alsof jij die hebtquote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is goed hoor. Eerst even mijn voorbinddildo uit de kast halen.
Hij voelt zich goed wel. Darmen gaan beter, hart kunnen ze niks aan doen helaas. Maar echt groot gevaar is er niet meer gelukkigquote:
Heeft ze nog van mij geleend.quote:
doe es bukkequote:
Gelukkig! Kan je weer even opgelucht ademhalenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij voelt zich goed wel. Darmen gaan beter, hart kunnen ze niks aan doen helaas. Maar echt groot gevaar is er niet meer gelukkig
ik wil het niet wetenquote:
Maar hij is nog wel terminaal als ik het goed begrijp? In elk geval fijn dat hij zijn laatste dagen thuis kan doorbrengen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij voelt zich goed wel. Darmen gaan beter, hart kunnen ze niks aan doen helaas. Maar echt groot gevaar is er niet meer gelukkig
wat moet je met zoiets?quote:
Bukke voor Bert Bart.quote:
* rulerofdeath doet een pogingquote:
een voorbinddildo?quote:
Nog een keer proberenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath doet een poging
sorry, is mislukt
Uiteindelijk wel. Maar dat is verschoven naar de lange termijn en als het zo doorgaat en hij sterker word, kunnen ze misschien gaan opereren en is hij weer gezondquote:Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar hij is nog wel terminaal als ik het goed begrijp? In elk geval fijn dat hij zijn laatste dagen thuis kan doorbrengen.
Oh. Dan ben ik die van mij kwijt dus, ik was helemaal in de veronderstelling dat hij nog bij jou lag.quote:
okquote:Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Biseksualiteit aanwezig hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
kost me te veel moeite.quote:
We hebben altijd die van mij gebruikt, weet je nog?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik die van mij kwijt dus, ik was helemaal in de veronderstelling dat hij nog bij jou lag.
Jij komt niet verder dan 4 cm en hebt dus een voorbinddildo nodig.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik die van mij kwijt dus, ik was helemaal in de veronderstelling dat hij nog bij jou lag.
jaquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
okKan je vriendin dat aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Dat is in elk geval goed nieuws. Hopen dat een operatie mogelijk wordt.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Maar dat is verschoven naar de lange termijn en als het zo doorgaat en hij sterker word, kunnen ze misschien gaan opereren en is hij weer gezondMaar of die kans groot is kunnen ze niet zeggen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij komt niet verder dan 4 cm en hebt dus een voorbinddildo nodig.
Leugens!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We hebben altijd die van mij gebruikt, weet je nog?
Die van jou ligt natuurlijk bij 1 van die andere neuksletjes van je
op het moment is ze een beetje ziekjes, maar dat kan ze vast wel aan als ze goed te passe isquote:
We gaan niet haten hč?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij komt niet verder dan 4 cm en hebt dus een voorbinddildo nodig.
ok.quote:
Niet waar. Ik heb je gezien bij die andere hoeren!quote:
Ook dat jij mij neukt terwijl zij toekijkt?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op het moment is ze een beetje ziekjes, maar dat kan ze vast wel aan als ze goed te passe is
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ok.
neuk jij ook al andere chicks?
maar een hoer zorgt toch meestal voor de spullen?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb je gezien bij die andere hoeren!
Hmm. daar heb je een punt.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar een hoer zorgt toch meestal voor de spullen?
daar gaan we dan achterkomenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook dat jij mij neukt terwijl zij toekijkt?
wat moet je dan met een voorbinddildo?quote:
Wil natuurlijk niet dat dat er dan voor zorgt dat jullie uit elkaar gaan.quote:
.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmm. daar heb je een punt.
Ik wens geen relatie te hebben met iemand die me niet vertrouwt en leugens over me verspreidt.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb je gezien bij die andere hoeren!
neuh, maar dat zien we dan welquote:Op maandag 12 januari 2009 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil natuurlijk niet dat dat er dan voor zorgt dat jullie uit elkaar gaan.
Nee. Heb m in een gekke bui ooit eens gekregen van een vriendin. Vraag me niet waarom. Ik gaf haar een vibo. Heb je meer aan imo.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat moet je dan met een voorbinddildo?
of wordt je graag genomen door andere chicks?
goed ben ik.quote:
Heb je ook niet. Want je neukt toch echt andere meisjes!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:02 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik wens geen relatie te hebben met iemand die me niet vertrouwt en leugens over me verspreidt.
okquote:Op maandag 12 januari 2009 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Heb m in een gekke bui ooit eens gekregen van een vriendin. Vraag me niet waarom. Ik gaf haar een vibo. Heb je meer aan imo.
Oke.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, maar dat zien we dan wel
vanavond een R&P topic van jou?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:02 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik wens geen relatie te hebben met iemand die me niet vertrouwt en leugens over me verspreidt.
Ja wie weet... wil dat sowieso nog een keer proberen (trio dan). Maar goed... zie wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ok
tjah, misschien kun je m een keer in een trio gebruiken
Je ziet dingen die er niet zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je ook niet. Want je neukt toch echt andere meisjes!
Hoe verklaar je dan waar je voorbinddildo gebleven is?quote:
Heb t m even gevraagd. Maar hij reageert nog!quote:
Uit een kwijtgeraakte voorbinddildo concludeer je dat ik vreemd ga?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan waar je voorbinddildo gebleven is?
En uit lingeriesetjes die ik vond in je nachtkastje.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Uit een kwijtgeraakte voorbinddildo concludeer je dat ik vreemd ga?
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En uit lingeriesetjes die ik vond in je nachtkastje.
je weet me te vindenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wie weet... wil dat sowieso nog een keer proberen (trio dan). Maar goed... zie wel.
Doorzoek je nu ook al mijn nachtkastjes?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En uit lingeriesetjes die ik vond in je nachtkastje.
je hebt een levenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neen, David is te populair op msn.
Gedragen lingeriesetjes mij cadeau doen? Ik zag die vieze witte strepen wel hoor!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:09 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Doorzoek je nu ook al mijn nachtkastjes?
Ik wilde ze cadeau doen, maar goed, de verrassing is er nu wel vanaf lijkt me.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een heel goed leven, op 't moment.
eensquote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef Samzz het volgende:
Geen ruzie maken, er is al genoeg ruzie op de wereld
Doe dat dan ook niet!quote:
|| justdiggit.org ||
biertje erbijquote:Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een heel goed leven, op 't moment.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet!Doe ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eens
make love, not war
San, neuken?
Jawelquote:Op maandag 12 januari 2009 22:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Damn, we gaan dat doel voor 2009 wel halen
Tot deeltje 300
En voetbal was nog wel een belangrijk deel van je leven.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, da's een jammerlijke bijkomstigheid...er zijn ergere dingen
Hoe hoog stond jij in de top 500 van 2008?quote:
Nee, een deelquote:Op maandag 12 januari 2009 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En voetbal was nog wel een belangrijk deel van je leven.
Nou spreek je jezelf toch een beetje tegen.
Hm. Oke.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, een deel
Niet een belangrijk deel
140 geloof ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe hoog stond jij in de top 500 van 2008?
* rulerofdeath gaat eens op zoek naar het topicquote:Op maandag 12 januari 2009 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe hoog stond jij in de top 500 van 2008?
wil je ook meedoen?quote:
Niet samen met haar. Alleen met jouquote:Op maandag 12 januari 2009 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wil je ook meedoen?
ik weet niet of San dat wil
Gaat ze mij beschuldigen van vreemdgaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet samen met haar. Alleen met jou
Sorry, ik moet je gelijk geven.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Gaat ze mij beschuldigen van vreemdgaan.
Dan ga je toch zelf ook over een andere meid heen, sta je weer quitte.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Tja, als jij toch geen relatie meer met mij wilt.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je doet dus ook geen moeite om het te redden. Bevestigt wel dat ik de goede keuze heb gemaakt.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tja, als jij toch geen relatie meer met mij wilt.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tja, als jij toch geen relatie meer met mij wilt.
Ik was je niet waard, toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je doet dus ook geen moeite om het te redden. Bevestigt wel dat ik de goede keuze heb gemaakt.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
Top 50 posters in ONZ
019. 3874 rulerofdeath
Nu zeker niet meer, nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was je niet waard, toch?
Waar zie je dat ergens?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:21 schreef rulerofdeath het volgende:
Top 50 posters in STA
005. 6461 rulerofdeath![]()
Pfft, heb nog niet eens wat gedaan man. Jankerd.quote:
veel plezier ende succesquote:Op maandag 12 januari 2009 22:22 schreef Samzz het volgende:
Ja ik ben weg. Vermaak jullie met je echtelijke ruzies enzo. Ga ik me even vermaken met m'n vibo
Byeeee
Even opzoeken.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[FORUM STATS] Jaarcijfers - 2008
waar staat die top500 van 2008?
doe maar evenquote:
Oh bittersweet irony.quote:
Ja, dat vraag ik me nu ook wel af.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
de spanning tussen Bart en Nath zijn volop aanwezig![]()
hoe kwam je erbij dat die weg waren, Bart?
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me nu ook wel af.
Nog eens doen?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We hebben het wel eens sneller gedaan.
Omgquote:Op maandag 12 januari 2009 22:33 schreef rulerofdeath het volgende:
060. (+7) 12267 (+310) rulerofdeath
ik was aan het kijken naar de cijfersquote:
wat?quote:
We don't blame youquote:Op maandag 12 januari 2009 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik was aan het kijken naar de cijfers
Op welk nummer stond jij ookalweer?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
meer dan de helft van mijn posts in 2008 zijn hier beland
Van mij vast nog meer.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
meer dan de helft van mijn posts in 2008 zijn hier beland
in de top500 op nr 60 en alleen in STA op nr 5quote:Op maandag 12 januari 2009 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op welk nummer stond jij ookalweer?
Morgenochtend lekker uitslapen.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgenochtend weer een smoothie
Ik in STA op 9quote:Op maandag 12 januari 2009 22:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in de top500 op nr 60 en alleen in STA op nr 5
maar wel jammer dat je dan niet zoveel gepost hebtquote:Op maandag 12 januari 2009 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Van mij vast nog meer.
Of in Nachtbagger
Ja ik ook, helaas.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Morgenochtend lekker uitslapen.
Hehehe, dit wordt mijn jaarquote:Op maandag 12 januari 2009 22:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar wel jammer dat je dan niet zoveel gepost hebt
ONS jaar?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee man, dit wordt MIJN jaar!
5. smoothiequote:Op maandag 12 januari 2009 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgenochtend weer een smoothie
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:38 schreef Rikketik het volgende:
[..]
5. smoothie
person that shaves his or her pubic hair, for hygenic or sexual reasons.
[ afbeelding ]
david op 11quote:
Hehehe, ik zat sowieso veel in nachtbagger.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
david op 11
top500:
130. (-1) 09051 (+73) -_Guitarist_-
in STA:
011. 3683 -_Guitarist_-
dus ik heb hier meer gepost dan david
jaajaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |