Jij voelt háár niet meer, da's wat anders.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:40 schreef Rikketik het volgende:
Ik denk dat we in relatietherapie moeten, Nath. We voelen elkaar niet meer aan.
is wel 100 euroquote:
Jij mij niet. Jij moet in therapiequote:Op maandag 12 januari 2009 21:40 schreef Rikketik het volgende:
Ik denk dat we in relatietherapie moeten, Nath. We voelen elkaar niet meer aan.
ze was te natquote:Op maandag 12 januari 2009 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij voelt háár niet meer, da's wat anders.
* rulerofdeath doet een pogingquote:Op maandag 12 januari 2009 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij mij niet. Jij moet in therapie![]()
* TheGirlNextDoor is ontroostbaar
jij begonquote:
Als jij mij had aangevoeld, had je geweten dat ik dacht dat de chemie weg was.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij mij niet. Jij moet in therapie![]()
* TheGirlNextDoor is ontroostbaar
Nu wel ja, ik verzuip zowatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu wel ja, ik verzuip zowat
Knuffel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ga je mij nou aanvallen? Ook dat nog?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als jij mij had aangevoeld, had je geweten dat ik dacht dat de chemie weg was.
Right back at ya!
Doe lief tegen haarquote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als jij mij had aangevoeld, had je geweten dat ik dacht dat de chemie weg was.
Right back at ya!
Emotionele chantage.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je mij nou aanvallen? Ook dat nog?Alsof ik nog niet genoeg heb meegemaakt
jaajaquote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik dacht niet zo ver door.
* rulerofdeath geeft buttplug voor david aanquote:
* -_Guitarist_- schopt RoD met z'n kist.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath geeft buttplug voor david aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |