ik hou niet van dat soort treintjesquote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Achteraan in de rij aansluiten a.u.b.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hou niet van dat soort treintjes
Anale seksquote:
hoezo sta?quote:
Scheelt dat er dan nog niemand achter je staat.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
quote:
Dus je noemt mij nou ook al een dier?!quote:
Ik dacht aan Nathalie, dan staat alles ineens rechtopquote:Op maandag 12 januari 2009 21:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo sta?
ik heb zonet je benen gebroken
ga jij dan achter mij staan?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Scheelt dat er dan nog niemand achter je staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Moet je me geen woorden in de mond gaan leggen, hč?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus je noemt mij nou ook al een dier?!
anale seks,quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus je noemt mij nou ook al een dier?!
Is goed hoor. Eerst even mijn voorbinddildo uit de kast halen.quote:
Goed nieuwsquote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond
Opa mag misschien weer naar huis
slijmbalquote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik dacht aan Nathalie, dan staat alles ineens rechtop
Hoe voelt hij zich nu?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Moet je me geen woorden in de mond gaan leggen, hč?
Ik zou trouwens wel iets in jouw mond willen leggen, maar dat terzijde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
hallo Sanquote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef Samzz het volgende:
Maar blijf vooral doorpraten over Necrofilie (WTF?) en het neuken van dode dieren enzo...
Wat mooi San!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond
alsof jij die hebtquote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is goed hoor. Eerst even mijn voorbinddildo uit de kast halen.
Hij voelt zich goed wel. Darmen gaan beter, hart kunnen ze niks aan doen helaas. Maar echt groot gevaar is er niet meer gelukkigquote:
Heeft ze nog van mij geleend.quote:
doe es bukkequote:
Gelukkig! Kan je weer even opgelucht ademhalenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij voelt zich goed wel. Darmen gaan beter, hart kunnen ze niks aan doen helaas. Maar echt groot gevaar is er niet meer gelukkig
ik wil het niet wetenquote:
Maar hij is nog wel terminaal als ik het goed begrijp? In elk geval fijn dat hij zijn laatste dagen thuis kan doorbrengen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij voelt zich goed wel. Darmen gaan beter, hart kunnen ze niks aan doen helaas. Maar echt groot gevaar is er niet meer gelukkig
wat moet je met zoiets?quote:
Bukke voor Bert Bart.quote:
* rulerofdeath doet een pogingquote:
een voorbinddildo?quote:
Nog een keer proberenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath doet een poging
sorry, is mislukt
Uiteindelijk wel. Maar dat is verschoven naar de lange termijn en als het zo doorgaat en hij sterker word, kunnen ze misschien gaan opereren en is hij weer gezondquote:Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar hij is nog wel terminaal als ik het goed begrijp? In elk geval fijn dat hij zijn laatste dagen thuis kan doorbrengen.
Oh. Dan ben ik die van mij kwijt dus, ik was helemaal in de veronderstelling dat hij nog bij jou lag.quote:
okquote:Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Biseksualiteit aanwezig hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
kost me te veel moeite.quote:
We hebben altijd die van mij gebruikt, weet je nog?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik die van mij kwijt dus, ik was helemaal in de veronderstelling dat hij nog bij jou lag.
Jij komt niet verder dan 4 cm en hebt dus een voorbinddildo nodig.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik die van mij kwijt dus, ik was helemaal in de veronderstelling dat hij nog bij jou lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |