jaquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
okKan je vriendin dat aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Dat is in elk geval goed nieuws. Hopen dat een operatie mogelijk wordt.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Maar dat is verschoven naar de lange termijn en als het zo doorgaat en hij sterker word, kunnen ze misschien gaan opereren en is hij weer gezondMaar of die kans groot is kunnen ze niet zeggen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij komt niet verder dan 4 cm en hebt dus een voorbinddildo nodig.
Leugens!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We hebben altijd die van mij gebruikt, weet je nog?
Die van jou ligt natuurlijk bij 1 van die andere neuksletjes van je
op het moment is ze een beetje ziekjes, maar dat kan ze vast wel aan als ze goed te passe isquote:
We gaan niet haten hè?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij komt niet verder dan 4 cm en hebt dus een voorbinddildo nodig.
ok.quote:
Niet waar. Ik heb je gezien bij die andere hoeren!quote:
Ook dat jij mij neukt terwijl zij toekijkt?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op het moment is ze een beetje ziekjes, maar dat kan ze vast wel aan als ze goed te passe is
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ok.
neuk jij ook al andere chicks?
maar een hoer zorgt toch meestal voor de spullen?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb je gezien bij die andere hoeren!
Hmm. daar heb je een punt.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar een hoer zorgt toch meestal voor de spullen?
daar gaan we dan achterkomenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook dat jij mij neukt terwijl zij toekijkt?
wat moet je dan met een voorbinddildo?quote:
Wil natuurlijk niet dat dat er dan voor zorgt dat jullie uit elkaar gaan.quote:
.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmm. daar heb je een punt.
Ik wens geen relatie te hebben met iemand die me niet vertrouwt en leugens over me verspreidt.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb je gezien bij die andere hoeren!
neuh, maar dat zien we dan welquote:Op maandag 12 januari 2009 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil natuurlijk niet dat dat er dan voor zorgt dat jullie uit elkaar gaan.
Nee. Heb m in een gekke bui ooit eens gekregen van een vriendin. Vraag me niet waarom. Ik gaf haar een vibo. Heb je meer aan imo.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat moet je dan met een voorbinddildo?
of wordt je graag genomen door andere chicks?
goed ben ik.quote:
Heb je ook niet. Want je neukt toch echt andere meisjes!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:02 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik wens geen relatie te hebben met iemand die me niet vertrouwt en leugens over me verspreidt.
okquote:Op maandag 12 januari 2009 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Heb m in een gekke bui ooit eens gekregen van een vriendin. Vraag me niet waarom. Ik gaf haar een vibo. Heb je meer aan imo.
Oke.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, maar dat zien we dan wel
vanavond een R&P topic van jou?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:02 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik wens geen relatie te hebben met iemand die me niet vertrouwt en leugens over me verspreidt.
Ja wie weet... wil dat sowieso nog een keer proberen (trio dan). Maar goed... zie wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ok
tjah, misschien kun je m een keer in een trio gebruiken
Je ziet dingen die er niet zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je ook niet. Want je neukt toch echt andere meisjes!
Hoe verklaar je dan waar je voorbinddildo gebleven is?quote:
Heb t m even gevraagd. Maar hij reageert nog!quote:
Uit een kwijtgeraakte voorbinddildo concludeer je dat ik vreemd ga?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan waar je voorbinddildo gebleven is?
En uit lingeriesetjes die ik vond in je nachtkastje.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Uit een kwijtgeraakte voorbinddildo concludeer je dat ik vreemd ga?
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En uit lingeriesetjes die ik vond in je nachtkastje.
je weet me te vindenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wie weet... wil dat sowieso nog een keer proberen (trio dan). Maar goed... zie wel.
Doorzoek je nu ook al mijn nachtkastjes?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En uit lingeriesetjes die ik vond in je nachtkastje.
je hebt een levenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neen, David is te populair op msn.
Gedragen lingeriesetjes mij cadeau doen? Ik zag die vieze witte strepen wel hoor!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:09 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Doorzoek je nu ook al mijn nachtkastjes?
Ik wilde ze cadeau doen, maar goed, de verrassing is er nu wel vanaf lijkt me.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een heel goed leven, op 't moment.
eensquote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef Samzz het volgende:
Geen ruzie maken, er is al genoeg ruzie op de wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |