ik heb er genoeg op aan te merken maar als je 2 vs 2 speelt dan is en blijft het gewoon heel vet. Alhoewel degene die het meest profiteert van de fouten van het spel meestal wel wint.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
PES was altijd leuk, maar de nieuwe vind ik echt bagger.
Zelfde hier. Alleen dan met FIFA09.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:23 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb Fifa ook geprobeerd. Maar ik speel al jaren PES met m'n maten op de bank. En dat zit er intussen zo erg ingebakken en het niveau is inmiddels zo hoog dat we niet snel over zullen stappen.
sterkte.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:32 schreef Prosac het volgende:
ik moet gedeeltelijk door de tandarts gerenoveerd worden morgenmiddag.
En of ik die ziequote:
Pics man.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:25 schreef Pritt het volgende:
Morgenochtend tandarts, wordt weer smullen van de ogen van tandarts assistente.
Mijn kapster lult me de oren van mn kop. Je hoeft alleen maar 'ja' te zeggen en na een kwartiertje is ze klaar met knippen. Wat een lijdenswegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:59 schreef Houniet het volgende:
Die van mij ook. En mijn kapsters niet te vergeten.
hehequote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:23 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij ben duidelijk jaloers he.
Geeft niet jongen, als je straks volwassen ben ben je ook emotioneel in staat beter op degelijke dingen te reageren zoals een volwassen persoon hoort te doen.
Gisteren moest ik er ook al om vragen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Zes tieten slechts in dit topic.
Ik moet pissen.
Hier ook Fifa, maar alleen tegen anderen. PES heb ik nooit gespeeld.quote:
Dat is toch niet in het weekend?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Govderdommehoerigetyfuskut.
Ga je een weekendje weg naar je broer plannen, hou je rekening met werkelijk alles. Werk, studie, Ajax speelt uit, zelf geen belangrijke wedstrijd, vriendinnetje is ook weg. Vergeet je dat er ook nog een Ajax - Fiorentina is!!!!
Dus als iemand nog een kaart nodig heeft.
whehe, dan is het toch geen weekendje wegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, maar ik ga wel woensdagavond al weg.
Idd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:17 schreef M0NTANA het volgende:
Tyfus, wat kijken jullie veel series.
Volg(de) zelf alleen 24 en The Office (US), verder heb ik er echt geen tijd voor.
Ik zou ook wel al die series willen zien, maar verder dan Prison Break kom ik gewoon niet. Af en toe een film, dat wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd.
Volg zelf eigenlijk alleen Prison Break en Eli Stone. Buiten al die NFL wedstrijden die ik kijk heb ik ook bijna geen tijd. Shame on me, ik kijk tegenwoordig meer American Football dan gewoon voetbal ...
Films kijk ik wel echt vaak.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zou ook wel al die series willen zien, maar verder dan Prison Break kom ik gewoon niet. Af en toe een film, dat wel.
Het is ook gewoon een kutserie geworden, maar die ene keer in de week zo'n aflevering downloaden houd ik nog wel vol. Ben bang dat als ik echt goede series ga downloaden, ik hopeloos verslaafd raak.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stop dan in godsnaam met Prison Break en kijk een serie die wel goed is. Constant dan. Niet anderhalf seizoen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:44 schreef venomsnake het volgende:
Dus sjimz, doe daar eens wat aan.![]()
Vrolijk mij eens op met wat tieten.
Zo kan het ook dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:48 schreef Pritt het volgende:
Moet zeggen, goede uitvinding die VBL SC.![]()
Dusss. Er heeft een hete orgie in de coupé plaatsgevonden waar jij helemaal platgeneukt bent door al die hitsige vrouwen die helemaal wild werden van die eenzame jongen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:46 schreef koningdavid het volgende:
Zaten wel echt veeeeel knappe dames in de trein... goeie genade. De hele coupé vol en ik was de enige jongen ofzo!
Ik zie geen tepelsquote:
Ik zou nu die pannekoekenfoto van zaterdag kunnen posten. Maar ik doe het niet, gewoon omdat het niet hoeft. Ik houd me vandaag maar weer eens rustig. Gister 98 postsquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zou nu die pannekoekenfoto van zaterdag kunnen posten.
Bijna. Ik heb er wel gewoon met een gepraat!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dusss. Er heeft een hete orgie in de coupé plaatsgevonden waar jij helemaal platgeneukt bent door al die hitsige vrouwen die helemaal wild werden van die eenzame jongen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mooi kutquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:04 schreef toma het volgende:
[..]
Mijn kapster lult me de oren van mn kop. Je hoeft alleen maar 'ja' te zeggen en na een kwartiertje is ze klaar met knippen. Wat een lijdensweg![]()
Gelukkig is ze zwanger en gaat ze over een paar maanden een tijdje stoppen met werken.
Bij mij in de trein ook altijd, Nijmegen hé.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:46 schreef koningdavid het volgende:
Zaten wel echt veeeeel knappe dames in de trein... goeie genade. De hele coupé vol en ik was de enige jongen ofzo!
Intercity Veenendaal de Klomp, Ede-Wageningen (daar stapten ze allemaal uit, net als ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Bij mij in de trein ook altijd, Nijmegen hé.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:55 schreef sjimz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn dag is weer goed"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Ongelooflijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bijna. Ik heb er wel gewoon met een gepraat!(Ik vroeg of ze even De Pers wou aangeven
)
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bijna. Ik heb er wel gewoon met een gepraat!(Ik vroeg of ze even De Pers wou aangeven
)
quote:
Weet je wat ook ziek is, ernaast gaan zitten als de hele coupe vrij isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
)
kwestie van een relaxed projectgroepje hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Ik ga mij ook maar eens aansluiten bij de NSB, lekker vrij [ afbeelding ]
Precies, ik ben deze week ook vrij. Alleen morgen een tentamen, Marketing.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
kwestie van een relaxed projectgroepje hebben
En vrijdag moest ik toch al op school zijn.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet je wat ook ziek is, ernaast gaan zitten als de hele coupe vrij is.
Zoiets jaquote:
Ik weet het. Ik ben een player jwz.quote:
Dat we dat nog mogen meemaken. Volgens mij had je het al over je studie toen ik m'n allereerste post in VBL plaatste.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:14 schreef zjroentje het volgende:
Volgende week tentamens, en dan met wat mazzel begin februari afstuderen.
Haha, vandaar ook mijn smilie. 9de jaars.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat we dat nog mogen meemaken. Volgens mij had je het al over je studie toen ik m'n allereerste post in VBL plaatste.
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Haha, vandaar ook mijn smilie. 9de jaars.
Ik ook in totaalquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Haha, vandaar ook mijn smilie. 9de jaars.
Nee, 2008 neem ik aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:36 schreef Grulez het volgende:
Is dat de top 50 ooit? Dan vind ik 22e best hoog
Maar bij jou hebben we het dan over meer dan 1 studie neem ik aan.quote:
Komt omdat jij in de fundering van VBL post, HOOLS, het welbekende instituut!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:36 schreef Grulez het volgende:
Is dat de top 50 ooit? Dan vind ik 22e best hoog
Zonder modschap en weinig livescoretopics
1 jaar vergooid door een verkeerde keuze, 1 jaar propedeuze gehaald en nu 6,5 aan het aankloten (incl. een half jaar niks doen door 1 vak te weinig gehaald en nu een jaar scripitie). Hopelijk in maart klaarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar bij jou hebben we het dan over meer dan 1 studie neem ik aan.
Btw, het gemiddelde op mijn faculteit is 7,5 jaar. Dan valt het nog reuze mee.
Je nieuwe sarcasme mag ik welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Komt omdat jij in de fundering van VBL post, HOOLS, het welbekende instituut!
Ik was al klaar en ben wat nieuws gaan doen. En daar wil ik nu mee stoppen. Heeft me in totaal dus 3,5 jaar gekostquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
1 jaar vergooid door een verkeerde keuze, 1 jaar propedeuze gehaald en nu 6,5 aan het aankloten (incl. een half jaar niks doen door 1 vak te weinig gehaald en nu een jaar scripitie). Hopelijk in maart klaar
Met wat voor studie?quote:
journalistique...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:44 schreef zjroentje het volgende:
Wat doet men voor faalopleidingen hier?
Ben je dat speciaal gaan doen om als moderator je werk beter te kunnen doen?quote:
Civiele Technique.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
journalistique...
Wat doe jij dan?
whehe en nog steeds faal ik er gruwelijk inquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Ben je dat speciaal gaan doen om als moderator je werk beter te kunnen doen?
Toen dan he
Ik denk dat je ook beter voor psychiatrie had kunnen kiezenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
whehe en nog steeds faal ik er gruwelijk in
Ik denk eerder voor Empathie.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook beter voor psychiatrie had kunnen kiezen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Homofobie, daar ben ik immers al redelijk goed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |