Dusss. Er heeft een hete orgie in de coupé plaatsgevonden waar jij helemaal platgeneukt bent door al die hitsige vrouwen die helemaal wild werden van die eenzame jongen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:46 schreef koningdavid het volgende:
Zaten wel echt veeeeel knappe dames in de trein... goeie genade. De hele coupé vol en ik was de enige jongen ofzo!
.
Ik zie geen tepelsquote:
Ik zou nu die pannekoekenfoto van zaterdag kunnen posten. Maar ik doe het niet, gewoon omdat het niet hoeft. Ik houd me vandaag maar weer eens rustig. Gister 98 postsquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zou nu die pannekoekenfoto van zaterdag kunnen posten.
Bijna. Ik heb er wel gewoon met een gepraat!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dusss. Er heeft een hete orgie in de coupé plaatsgevonden waar jij helemaal platgeneukt bent door al die hitsige vrouwen die helemaal wild werden van die eenzame jongen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mooi kutquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:04 schreef toma het volgende:
[..]
Mijn kapster lult me de oren van mn kop. Je hoeft alleen maar 'ja' te zeggen en na een kwartiertje is ze klaar met knippen. Wat een lijdensweg![]()
Gelukkig is ze zwanger en gaat ze over een paar maanden een tijdje stoppen met werken.
Bij mij in de trein ook altijd, Nijmegen hé.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:46 schreef koningdavid het volgende:
Zaten wel echt veeeeel knappe dames in de trein... goeie genade. De hele coupé vol en ik was de enige jongen ofzo!
Intercity Veenendaal de Klomp, Ede-Wageningen (daar stapten ze allemaal uit, net als ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Bij mij in de trein ook altijd, Nijmegen hé.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:55 schreef sjimz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn dag is weer goed"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Ongelooflijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bijna. Ik heb er wel gewoon met een gepraat!(Ik vroeg of ze even De Pers wou aangeven
)
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bijna. Ik heb er wel gewoon met een gepraat!(Ik vroeg of ze even De Pers wou aangeven
)
quote:
Weet je wat ook ziek is, ernaast gaan zitten als de hele coupe vrij isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
)
kwestie van een relaxed projectgroepje hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Ik ga mij ook maar eens aansluiten bij de NSB, lekker vrij [ afbeelding ]
Precies, ik ben deze week ook vrij. Alleen morgen een tentamen, Marketing.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
kwestie van een relaxed projectgroepje hebben
En vrijdag moest ik toch al op school zijn.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet je wat ook ziek is, ernaast gaan zitten als de hele coupe vrij is.
Zoiets jaquote:
Ik weet het. Ik ben een player jwz.quote:
Top 50 posters in VBL
Dat we dat nog mogen meemaken. Volgens mij had je het al over je studie toen ik m'n allereerste post in VBL plaatste.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:14 schreef zjroentje het volgende:
Volgende week tentamens, en dan met wat mazzel begin februari afstuderen.
Haha, vandaar ook mijn smilie. 9de jaars.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat we dat nog mogen meemaken. Volgens mij had je het al over je studie toen ik m'n allereerste post in VBL plaatste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |