quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Haha, vandaar ook mijn smilie. 9de jaars.
Ik ook in totaalquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Haha, vandaar ook mijn smilie. 9de jaars.
Nee, 2008 neem ik aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:36 schreef Grulez het volgende:
Is dat de top 50 ooit? Dan vind ik 22e best hoog
Maar bij jou hebben we het dan over meer dan 1 studie neem ik aan.quote:
Komt omdat jij in de fundering van VBL post, HOOLS, het welbekende instituut!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:36 schreef Grulez het volgende:
Is dat de top 50 ooit? Dan vind ik 22e best hoog
Zonder modschap en weinig livescoretopics
1 jaar vergooid door een verkeerde keuze, 1 jaar propedeuze gehaald en nu 6,5 aan het aankloten (incl. een half jaar niks doen door 1 vak te weinig gehaald en nu een jaar scripitie). Hopelijk in maart klaarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar bij jou hebben we het dan over meer dan 1 studie neem ik aan.
Btw, het gemiddelde op mijn faculteit is 7,5 jaar. Dan valt het nog reuze mee.
Je nieuwe sarcasme mag ik welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Komt omdat jij in de fundering van VBL post, HOOLS, het welbekende instituut!
Ik was al klaar en ben wat nieuws gaan doen. En daar wil ik nu mee stoppen. Heeft me in totaal dus 3,5 jaar gekostquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
1 jaar vergooid door een verkeerde keuze, 1 jaar propedeuze gehaald en nu 6,5 aan het aankloten (incl. een half jaar niks doen door 1 vak te weinig gehaald en nu een jaar scripitie). Hopelijk in maart klaar
Met wat voor studie?quote:
journalistique...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:44 schreef zjroentje het volgende:
Wat doet men voor faalopleidingen hier?
Ben je dat speciaal gaan doen om als moderator je werk beter te kunnen doen?quote:
Civiele Technique.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
journalistique...
Wat doe jij dan?
whehe en nog steeds faal ik er gruwelijk inquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Ben je dat speciaal gaan doen om als moderator je werk beter te kunnen doen?
Toen dan he
Ik denk dat je ook beter voor psychiatrie had kunnen kiezenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
whehe en nog steeds faal ik er gruwelijk in
Ik denk eerder voor Empathie.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook beter voor psychiatrie had kunnen kiezen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Homofobie, daar ben ik immers al redelijk goed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |