Ben je daar nou nog mee bezig?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Doe eerst maar eens foto's van jezelf.
Ik heb geen msn.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog mee bezig?
Dan sluit ik een deal met je. Ik heb écht geen foto's op de pc. Wanneer ik morgen naar de kapper geweest ben, mag je me toevoegen op msn, en dan mag je me over de cam zien. Dat dan genoeg om je tevreden te stellen?
Nogmaalsquote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef iszinloos het volgende:andere docu gevonden die ook over de the wall show gaat!!!!!
Ik heb email.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet meer zeuren over foto's
quote:
En hyves zekerquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Echt waar, ik heb altijd een stille deal met mijzelf, dat ik spontaan verliefd wordt op de eerste meid die ik tegenkom die geen msn heeft!
Maar daar verschijnen niet magisch foto's vanquote:
quote:
Ik vind het lastig, teveel afleiding en als ik iemand wil spreken bel ik wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:51 schreef Fascination het volgende:
Waarom heb je geen msn Krentenbol.?
Nou, al hebben ze geen msn dan hebben ze vaak alsnog CU2, Twitter, Hyves, MySpace, Sugababes, een mobieltje met een maandelijkse rekening van 300 euro en een te uitgewoond grotje.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Echt waar, ik heb altijd een stille deal met mijzelf, dat ik spontaan verliefd wordt op de eerste meid die ik tegenkom die geen msn heeft!
Ik vond het ook wel schokkend. Maar vond het ook weer zoiets ernaar te vragenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:51 schreef Fascination het volgende:
Waarom heb je geen msn Krentenbol.?
http://download.live.com/messengerquote:
Hoe vond je death cab for cutie?quote:
Ik niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:56 schreef Florian_ het volgende:
Zeg, jullie verneuken het thema, stelletje proleten
quote:
Nou, ze komt uit China, en daar zijn msn en hyves door de regering verboden volgens mijquote:Op maandag 12 januari 2009 20:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je geen HOAX bent, btw, hoe oud (bij benadering ) ben je als je niet aan msns en hyves doet, maar wel aan Fok!
Ik ken nog wel meer mensen die daar niet aan doen, maar dan ook niet aan fok.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je geen HOAX bent, btw, hoe oud (bij benadering ) ben je als je niet aan msns en hyves doet, maar wel aan Fok!
Jah morgen pas... en morgen ook rijlesquote:
Wat wel danquote:Op maandag 12 januari 2009 20:57 schreef reetveter het volgende:
I do not like Pink Floyd
Moet helemaal nietquote:Op maandag 12 januari 2009 20:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat je daar foto's op moet zetten zeker?
Ik slijp de bijlen vast.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:58 schreef Allure_ het volgende:
Okay, ik haat mezelf. Ik vind een nummer van Britney Spears leuk.
Pics, om je mee te achtervolgen!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet helemaal niet
Mijn vieze enge tante heeft hyves, en daar staat gewoon een bikinifoto op. Zij is over de40 en eng
Ik huil mezelf nog steeds in slaap.
Vandaar mijn aversie jegens het hyves gebeuren. En natuurlijk omdat het helemaal geen toegevoegde waarde heeft, en alleen handig is voor kansloze stumperds. En daar heb ik FOK! al voor
welkequote:Op maandag 12 januari 2009 20:58 schreef Allure_ het volgende:
Okay, ik haat mezelf. Ik vind een nummer van Britney Spears leuk.
Ik ga de gruwelijke hyves opzoeken. Die komt wel over PM, ik vertrouw die baggeraars hier niet met de hyves van een familielidvan mijquote:Op maandag 12 januari 2009 20:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Pics, om je mee te achtervolgen!
Ik heb hyves, fok, msn, school en een half leven.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:59 schreef reetveter het volgende:
Ik heb hyves, msn, facebook, fok en ook nog een leven.
Ik heb er meer en totaal geen leven.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:59 schreef reetveter het volgende:
Ik heb hyves, msn, facebook, fok en ook nog een leven.
niet super, maar Transatlanticism is wel mooi, lekker rustigquote:Op maandag 12 januari 2009 20:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoe vond je death cab for cutie?
Zijn in de aanbieding hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 21:01 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik heb er meer en totaal geen leven.
Wacht waarom vertel ik dat.
klopt, dat was live het beste nummer imo.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
niet super, maar Transatlanticism is wel mooi, lekker rustig
Heb die van jou al gevonden btwquote:Op maandag 12 januari 2009 21:01 schreef Silentalarm het volgende:
Waarom durven mensen hun hyves hier eigenlijk niet te posten?
Bashgevaar ofzo?
joeyy7.hyves.nlquote:Op maandag 12 januari 2009 21:01 schreef Silentalarm het volgende:
Waarom durven mensen hun hyves hier eigenlijk niet te posten?
Bashgevaar ofzo?
Die van hem had ik ook alquote:Op maandag 12 januari 2009 21:02 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Heb die van jou al gevonden btw
Door je email adress in je profiel jeroen visser
maar toch.. ze kunnen nooit op tegen Murderdollsquote:Op maandag 12 januari 2009 21:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
klopt, dat was live het beste nummer imo.
http://ichigo-muffinga.hyves.nl/quote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar toch.. ze kunnen nooit op tegen Murderdolls
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar toch.. ze kunnen nooit op tegen Murderdolls
BILL VAN TOKYO HOTELquote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef iszinloos het volgende:
[..]
http://ichigo-muffinga.hyves.nl/
Dammm ik verveel mee![]()
heey waar heb je die vandaanquote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef iszinloos het volgende:
[..]
http://ichigo-muffinga.hyves.nl/
Dammm ik verveel mee![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:05 schreef Cyberzone het volgende:
Ik kan wel heel stoer zijn en me Hyves posten. Maar dan kan je ook op Kali''s hyves.
Anders gebruik je even een kutachtergrond héquote:
Stuur het ons dan ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Nou, krentenbol, is die foto tragisch, of is die foto tragisch?
Voor, achter naam en woonplaats in je fobo.quote:
daar heb je de Eigen-Layout-Verbergen-knop voor, of hoe dat ding heetquote:Op maandag 12 januari 2009 21:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Anders gebruik je even een kutachtergrond hé
Je ziet de hele inhoud niet eens
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:08 schreef reetveter het volgende:
Kali ga je ook naar Ajax - Feyenoord? Ik zit in 422
Ja want degene zonder hyves, msn en alles waar je iemand aan kan identificeren is uiteraad het meest te vertrouwenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, jullie vertrouw ik totaal niet, Krentenbol. een beetje
Prachtig!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Nou, krentenbol, is die foto tragisch, of is die foto tragisch?
Als dat is waar je vertrouwen op baseerd.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja want degene zonder hyves, msn en alles waar je iemand aan kan identificeren is uiteraad het meest te vertrouwen.
Ik heet jellevisser.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:02 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Heb die van jou al gevonden btw
Door je email adress in je profiel jeroen visser
Ik ben heel betrouwbaarquote:Op maandag 12 januari 2009 21:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, jullie vertrouw ik totaal niet, Krentenbol. een beetje
ikquote:Op maandag 12 januari 2009 21:12 schreef reetveter het volgende:
Wie wil mijn fallus voor de cam zien
eeeh ja zoiets ik deed het uit mijn hoofd sorryquote:
QFTquote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef Florian_ het volgende:
timmmm als je ons geen foto geeft weren we je voortaan uit de SC
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook, maar kon je al kaartjes kopen dan
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:12 schreef reetveter het volgende:
Iemand zonder hyves kan niet op een hyves die niet voor iedereen zichtbaar is, daarom kan ze geen contact met mijn tante opnemen, en ook geen rare berichten achterlaten. Iemand zonder hyves is in dezen dus zeker het meest te vertrouwenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja want degene zonder hyves, msn en alles waar je iemand aan kan identificeren is uiteraad het meest te vertrouwen.
voeg me maar toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Is baseert niet met een tquote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als dat is waar je vertrouwen op baseerd.
Ja, want in één minuut een account aanmaken is natuurlijk geen optiequote:Op maandag 12 januari 2009 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iemand zonder hyves kan niet op een hyves die niet voor iedereen zichtbaar is, daarom kan ze geen contact met mijn tante opnemen, en ook geen rare berichten achterlaten. Iemand zonder hyves is in dezen dus zeker het meest te vertrouwen
NEEquote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef Florian_ het volgende:
timmmm als je ons geen foto geeft weren we je voortaan uit de SC
Ah vandaar, ja ik moet even beter opletten voor de datumsquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iemand zonder hyves kan niet op een hyves die niet voor iedereen zichtbaar is, daarom kan ze geen contact met mijn tante opnemen, en ook geen rare berichten achterlaten. Iemand zonder hyves is in dezen dus zeker het meest te vertrouwen
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:12 schreef reetveter het volgende:
Nee, maar jij hebt wel de meeste kans hier een hoax te zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als dat is waar je vertrouwen op baseerd.
Sorry, maar als er een nummer is waar ik spontane kotsneigingen van krijg, dan is het dit nummer wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef PiRANiA het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mij hyves is ook alleen maar vor vrienden te zien, en dat is in dit geval alleen gers en cyber!
WE ETEN HET OP !quote:
Wel veel moeite voor een matige hoax dan. Vind ik casus NB toch interessanterquote:Op maandag 12 januari 2009 21:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt wel de meeste kans hier een hoax te zijn.
ik vind dat kut. Daarom kan iedereen mn hyves zien.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mij hyves is ook alleen maar vor vrienden te zien, en dat is in dit geval alleen gers en cyber!
Het is dan ook zeer zeker niet het beste nummer van PFquote:Op maandag 12 januari 2009 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, maar als er een nummer is waar ik spontane kotsneigingen van krijg, dan is het dit nummer wel.
waarom?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, maar als er een nummer is waar ik spontane kotsneigingen van krijg, dan is het dit nummer wel.
Jij hebt gers in je hyves?!?!?!! gelijk toevoegenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mijn hyves staat ook op privéquote:Op maandag 12 januari 2009 21:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik vind dat kut. Daarom kan iedereen mn hyves zien.
Ik heb me nooit zo in pf verdiept, maar ze kunnen vast betere nummers maken.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is dan ook zeer zeker niet het beste nummer van PF
Omdat?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt wel de meeste kans hier een hoax te zijn.
hihi.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn hyves staat ook op privéEn maar goed ook want jos probeert steeds mijn vriendin te versieren en straks zit de hele sc erachteraan
De manier van zingen, de sloomheid..quote:
hmmkay.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De manier van zingen, de sloomheid..
Gewoon... niet mijn ding.
Ik weet van niemand hier wie ze zijn.quote:
Je hyves kan best privé zijn, maar dan kunnen we je vriendenlijst nog wel zienquote:Op maandag 12 januari 2009 21:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn hyves staat ook op privéEn maar goed ook want jos probeert steeds mijn vriendin te versieren en straks zit de hele sc erachteraan
Dit dus.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dat wil dus zeggen, jij zou net zo goed een mannetje van 50 kunnen zijn.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik vind dat kut. Daarom kan iedereen mn hyves zien.
Nee hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je hyves kan best privé zijn, maar dan kunnen we je vriendenlijst nog wel zien
Ik ook niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet van niemand hier wie ze zijn.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik weet toch van een aantal mensen al redelijk wie of wat ze zijn (foto's, in het echt gezien etc)quote:Op maandag 12 januari 2009 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh myquote:Op maandag 12 januari 2009 21:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
de R zit toch niet in het kofschip?
Ja dat kan dan bij iedereen hè.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dat wil dus zeggen, jij zou net zo goed een mannetje van 50 kunnen zijn.
Mijn foto's kunnen ze niet zien. Maar mijn krabbels idd wel, omdat mensen mij anders niet kunnen krabbelen. En niet iedereen die mij krabbelt ken ik zodanig dat ze mijn vriend zijn. Vandaar dus. Ik vind het ook kut als ik iemand die ik niet op msn heb en niet als hyves vriend even wat wil vragen, maar dit lukt niet omdat het prive hyves is.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Warum? Wat heb ik eraan dat juliie en onbekenden al mijn fotoos en krabbels kan zien als ik daar geen behoefte aan heb?
FOKquote:Op maandag 12 januari 2009 21:21 schreef Fascination het volgende:
Wat is dat voor flauwekul, hyves op privé zetten. Hoe moet ik die mensen dan in de gaten houden.
Ach, sommige mensen weten dat ook van mij, maar die kies ik dan graag zelf uit.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, ik weet toch van een aantal mensen al redelijk wie of wat ze zijn (foto's, in het echt gezien etc)
Ik noem een D_A, reetveter, jordeeeh, NG, Skaff-a, Smart_ass, BT, IQM, Zotheid, Kali etc
Mensen waarvan ik echt geen idee heb: BP
Nee. Ik weet van reetveter bijv. 100% zeker dat dat niet zo is.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja dat kan dan bij iedereen hè.
Maar ik ben dan ook weer een baas hequote:Op maandag 12 januari 2009 21:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee. Ik weet van reetveter bijv. 100% zeker dat dat niet zo is.
Mensen zonder Fok!quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mijn foto's kunnen ze niet zien. Maar mijn krabbels idd wel, omdat mensen mij anders niet kunnen krabbelen. En niet iedereen die mij krabbelt ken ik zodanig dat ze mijn vriend zijn. Vandaar dus. Ik vind het ook kut als ik iemand die ik niet op msn heb en niet als hyves vriend even wat wil vragen, maar dit lukt niet omdat het prive hyves is.
Ik wil dus niet dat iedereen mijn naam en woonplaats en alles gewoon weet.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als je van iemand naam+hyves+msn+foto's hebt gezien weet je wel tegen wat voor persoon je praat. Kb kan dus net zo goed een opa zijn. of een meisje van 12.
Ik weet ook hoe NB eruitzietquote:Op maandag 12 januari 2009 21:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, ik weet toch van een aantal mensen al redelijk wie of wat ze zijn (foto's, in het echt gezien etc)
Ik noem een D_A, reetveter, jordeeeh, NG, Skaff-a, Smart_ass, BT, IQM, Zotheid, Kali etc
Moet je zelf weten, maar daar ging het ook niet om. Het ging erom wie er de meeste kans had om HOAX te zijn. Maakt me verder ook niet uit hoor, en ik denk ook niet dat je een vies oud mannetje van 50 bentquote:Op maandag 12 januari 2009 21:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wil dus niet dat iedereen mijn naam en woonplaats en alles gewoon weet.
Verdammt, CC een foto naar mijquote:Op maandag 12 januari 2009 21:25 schreef Cyberzone het volgende:
Niemand weet hoe ik eruit zie! Behalve Kali en Gers dan zometeen
Daar is best achter te komen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Neequote:
Mij maakt het niet uit, word later toch beroemd dusquote:Op maandag 12 januari 2009 21:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Daar zal het ongetwijfeld mee te maken hebben.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook weer een baas he
Hihihihiquote:Op maandag 12 januari 2009 21:21 schreef Fascination het volgende:
Wat is dat voor flauwekul, hyves op privé zetten. Hoe moet ik die mensen dan in de gaten houden.
omgquote:Op maandag 12 januari 2009 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, word later toch beroemd dus
mijn alias wordt dan: Sergeant Bigpiemol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah, wat weten we nu eigelijk allemaal van BP...quote:Op maandag 12 januari 2009 21:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat heb jij er nou aan?quote:
quote:
Nu ben je stoer.. maar dat betekent dat je ook mijn hyves kan komenquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah, wat weten we nu eigelijk allemaal van BP...
Niks. Dat hij hoogstwaarschijnlijk van Metallica houdt. En ik weet hoe zn slaapkamer eruit ziet.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gadverquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen zijn gewoon eng.
denken mensen dan niet dat het een soort zelf-spot-naam is ?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, word later toch beroemd dus
mijn alias wordt dan: Sergeant Bigpiemol.
.hyves.nl pauper...quote:Op maandag 12 januari 2009 21:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
EN NOU WIL IK ER GVD NIKS MEER OVER HOREN2121!@!@!@121212
MICHAELKULIK@HYVES.NL
JA!?
OK!!!!!
PS.verkapte-ik-wil-hyves-vrienden-post!
Ja dat is te merken aan zijn avatar.... ik denk dat het gewoon een vent van 55 is die hier komt geilen op jonge fok!kertjesquote:Op maandag 12 januari 2009 21:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Niks. Dat hij hoogstwaarschijnlijk van Metallica houdt. En ik weet hoe zn slaapkamer eruit ziet.
Uiteraad, dat is dit natuurlijk ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
denken mensen dan niet dat het een soort zelf-spot-naam is ?
Zoals bijvoorbeeld een kale iemand die krullebol heet, of een skelet die vetje heet, of een krullenbol die
charlie chemo heet, dat soort dingen
quote:
Nee hoorquote:
nog een half uurquote:Op maandag 12 januari 2009 21:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kan je nagaan hoeveel ik er mee doe!
Ik ga vanavond naar huis en wil minstens 5 uitnodigingen!
Ik moet namelijk ff snel de 225 halen, jai begraip???
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ja dat is te merken aan zijn avatar.... ik denk dat het gewoon een vent van 55 is die hier komt geilen op jonge fok!kertjes
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij is compleet anoniem
.
We weten iig dat hij mannelijk is...quote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij is compleet anoniem
.
damn, ben jij al zo'n ouwe grafslet ?quote:
Jaquote:Op maandag 12 januari 2009 21:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jij weet welke pics BT allemaal heeft?
Ik moet snel de 666 halen en dan accepteer ik nooit meer een vriendquote:Op maandag 12 januari 2009 21:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kan je nagaan hoeveel ik er mee doe!
Ik ga vanavond naar huis en wil minstens 5 uitnodigingen!
Ik moet namelijk ff snel de 225 halen, jai begraip???
Hij kan niet hyven op et werkquote:
quote:
Niksquote:Op maandag 12 januari 2009 21:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Yeahquote:Op maandag 12 januari 2009 21:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je eerste hyves-sc-buddy....
Wauw, dat klinkt fout!!!
broertje of broer?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:37 schreef reetveter het volgende:
Dat BP maagd is, en de andere BP is mijn broertje
Dan mag je dat ook niet bij mij doenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Jullie krijgen vanavond allemaal toegang tot mijn hyves en een krabbel, goed???
Maar wel beloven niet allemaal te gaan fappen op pics van mijn chick ok.....hmm....miss maar ff wat aanpassingen maken voor ik jullie acc!
En dat ie in Assendelft woontquote:Op maandag 12 januari 2009 21:37 schreef reetveter het volgende:
Dat BP maagd is, en de andere BP is mijn broertje
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan mag je dat ook niet bij mij doen,
Ik fap alleen op pics van jouquote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Jullie krijgen vanavond allemaal toegang tot mijn hyves en een krabbel, goed???
Maar wel beloven niet allemaal te gaan fappen op pics van mijn chick ok.....hmm....miss maar ff wat aanpassingen maken voor ik jullie acc!
Hey MiVer Kan je me nu eens een goed en duidelijk ABN antwoord geven waarom je zo typt!quote:
EN dat zijn stageverslag nog niet af isquote:
ik gaf zojuistquote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Hey MiVer Kan je me nu eens een goed en duidelijk ABN antwoord geven waarom je zo typt!
dealquote:Op maandag 12 januari 2009 21:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Of tegelijk, dan vind ik het nog kunnen!
Ik geef toch de groetjes terug!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik gaf zojuist
zelfs jou!
de groetjes!
wat wil een cowboy
als jij nog meer?
gr
Jaquote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EN dat zijn stageverslag nog niet af is
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben het gespreksonderwerp zie ik.
ja je schijnt een vieze oude pedo van 50 te zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben het gespreksonderwerp zie ik.
michel voelt zich lekkerquote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik geef toch de groetjes terug!Ik wil alleen weten waarom je zo typt!
quote:
en terug he?quote:
Dat zei ik gisteren al.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja je schijnt een vieze oude pedo van 50 te zijn
je mag zelf radenquote:
En hoe is het vandaag in het ziekenhuis?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:47 schreef MiVer het volgende:
[..]
en terug he?
en terug....
helemaal
terug..........
Dan heb je ook vast een goede baanquote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
je mag zelf raden
hahaha
kom op, logisch toch
maar ja, ook mijn gevoel
dus geen fake
is gewoon zo
gr
En van wie ben je nou een kloon?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
je mag zelf raden
hahaha
kom op, logisch toch
maar ja, ook mijn gevoel
dus geen fake
is gewoon zo
gr
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan heb je ook vast een goede baan![]()
.
Er is nooit logica in jouw posts te vinden. Daarom vind iedereen je irritant. Ik vind het eigenlijk steeds leukerquote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
je mag zelf raden
hahaha
kom op, logisch toch
maar ja, ook mijn gevoel
dus geen fake
is gewoon zo
gr
Parnassia bedoel je?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En hoe is het vandaag in het ziekenhuis?
dagdag en miver zijn briljantquote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Er is nooit logica in jouw posts te vinden. Daarom vind iedereen je irritant. Ik vind het eigenlijk steeds leuker![]()
Wat voel je me toch goed aan.quote:
We verhuizen naar een andere SC.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
dagdag en miver zijn briljant
Ik vraag me alleen af waarom alleen de klb sc dat soort types aantrekt
Jwz, gmtaquote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat voel je me toch goed aan.
Hoi!
Heb jij toevallig een scooter/brommer?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook wel ASOdelft, waar het bier uit de kraan vloeit.
ik ookquote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Er is nooit logica in jouw posts te vinden. Daarom vind iedereen je irritant. Ik vind het eigenlijk steeds leuker![]()
Ik zou willen zeggen: uniek.quote:
Hoax, ik ben nu haar rar aan het recoveren.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:51 schreef Paaskonijn het volgende:
http://ihatekaty.com/?id=475780#6dzz5z54fsdq7ez78z8d
Hij is dus een of andre turk met 2 rechterhanden ? of 2 linkervoeten ?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hij is slim en heeft absolut geen 2 linkerhanden, hij heeft een zwaar accent....meer weet ik niet echt!
goede observaties verdienen een pluimquote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En van wie ben je nou een kloon?Ik bedoel, je post enkel in de SC, en als je ergens anders post typ je gewoon normaal
Mijn UI moet eens verandert worden in de OPquote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
We moeten eerst een mooie OP samenstellen
dagdag is zowiezo geniaalquote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
dagdag en miver zijn briljant
Ik vraag me alleen af waarom alleen de klb sc dat soort types aantrekt
Dagdag zijn pm's waren wel geniaal.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef reetveter het volgende:
Nee, alleen Dagdag is geniaal. MiVer is een incompentente anuslikker.
En de stijlkaste.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
We moeten eerst een mooie OP samenstellen
55.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja je schijnt een vieze oude pedo van 50 te zijn
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ja dat is te merken aan zijn avatar.... ik denk dat het gewoon een vent van 55 is die hier komt geilen op jonge fok!kertjes
je blijft het mannetje he?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan heb je ook vast een goede baan![]()
.
Dat iemand geen 2 linkerhadden heeft wil nog niet zeggen dat hij 2 rechterhanden heeft.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hij is dus een of andre turk met 2 rechterhanden ? of 2 linkervoeten ?
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dagdag zijn pm's waren wel geniaal.
Alleen ben ik bang dat het 1 en dezelfde persoon is
Hoi!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dagdag zijn pm's waren wel geniaal.
Alleen ben ik bang dat het 1 en dezelfde persoon is
je oude is leukerquote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Mijn UI moet eens verandert worden in de OP
Met twee linkervoeten haal je dus nooit de avondvierdaagsequote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hij is dus een of andre turk met 2 rechterhanden ? of 2 linkervoeten ?
Failgifquote:
en daar vormt zich een fanclubquote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Hoi Emimic de tweede.quote:
LINK TO THE VIDEO - YOU NEED MORE CLICKSquote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoax, ik ben nu haar rar aan het recoveren.
MiVer voor MOD! dat zou hilarisch zijn!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:55 schreef MiVer het volgende:
[..]
en daar vormt zich een fanclub
extra bijverdienste
nooit weg
Je schijt chocolade-vla en je hebt in je boks gekaktquote:Op maandag 12 januari 2009 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
Het ruikt gigantisch naar chocola hier maar ik kan verdomme nergens chocola vinden.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:54 schreef Cyberzone het volgende:
Me dag is weer goed. Zotheid en 4EBE posten weer
Hahaquote:
Ik was even eten.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof overigens niet dat we ooit weg zijn geweest
*Paranoia om zich heen kijkt.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Haha
Een kloon
of niet
wie zal het zeggen
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan van grootheden uit de geneeskunde & wetenschap
Ik was even slapen, tja zou kunnen...quote:Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik was even eten.
Misschien dat hij dat bedoelde?
eensch.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:55 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
MiVer voor MOD! dat zou hilarisch zijn!![]()
Wie zegt dat hij die gehaald heeftquote:Op maandag 12 januari 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met twee linkervoeten haal je dus nooit de avondvierdaagse
Ik let niet goed opquote:Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik was even eten.
Misschien dat hij dat bedoelde?
denk wat je wiltquote:Op maandag 12 januari 2009 21:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet mogen denken?
Niemand, het was zomaar een idee.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij die gehaald heeft
hahaquote:Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Haha
Een kloon
of niet
wie zal het zeggen
Geen puntquote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik let niet goed opSorry dame en heer
Je sarcasme is opmerkelijk zuiver, kudos voor je postquote:Op maandag 12 januari 2009 21:55 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
MiVer voor MOD! dat zou hilarisch zijn!![]()
Was jij niet douchen?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
haha
dat wil zeggen
dat je
kijkt naar de
duiven in de lucht
die vliegen
maar zonder voeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |