Ben je daar nou nog mee bezig?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Doe eerst maar eens foto's van jezelf.
Ik heb geen msn.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog mee bezig?
Dan sluit ik een deal met je. Ik heb écht geen foto's op de pc. Wanneer ik morgen naar de kapper geweest ben, mag je me toevoegen op msn, en dan mag je me over de cam zien. Dat dan genoeg om je tevreden te stellen?
Nogmaalsquote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef iszinloos het volgende:andere docu gevonden die ook over de the wall show gaat!!!!!
Ik heb email.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet meer zeuren over foto's
quote:
En hyves zekerquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Echt waar, ik heb altijd een stille deal met mijzelf, dat ik spontaan verliefd wordt op de eerste meid die ik tegenkom die geen msn heeft!
Maar daar verschijnen niet magisch foto's vanquote:
quote:
Ik vind het lastig, teveel afleiding en als ik iemand wil spreken bel ik wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:51 schreef Fascination het volgende:
Waarom heb je geen msn Krentenbol.?
Nou, al hebben ze geen msn dan hebben ze vaak alsnog CU2, Twitter, Hyves, MySpace, Sugababes, een mobieltje met een maandelijkse rekening van 300 euro en een te uitgewoond grotje.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Echt waar, ik heb altijd een stille deal met mijzelf, dat ik spontaan verliefd wordt op de eerste meid die ik tegenkom die geen msn heeft!
Ik vond het ook wel schokkend. Maar vond het ook weer zoiets ernaar te vragenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:51 schreef Fascination het volgende:
Waarom heb je geen msn Krentenbol.?
http://download.live.com/messengerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |