Ja, maar dat is niet mijn "baffelen"quote:Op maandag 12 januari 2009 20:27 schreef _Mike_ het volgende:
Het enige wat google kon vinden was dit
http://baffel.hyves.nl/
MTP?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:28 schreef Houniet het volgende:
Maargoed, er zijn ook zat mensen die niet weten wat MTP is.
Idd, dat is al oud.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Baffelen heet dus teabagging, die term bestaal al jaren joh.
Hij heeft wel maar een oog, misschien moet ik hem een lapje omdoenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:30 schreef _Mike_ het volgende:
Dr. Daggle gaat haar gewoon een piraat geven. Yaarrr haarrr
quote:
Ik denk dat zijn nickname daarvan afgeleid was ja.quote:
Dat kan niet, die foto's hebben niks met sex te maken volgens de FOK!-crew.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als m'n vriendin zo komt is ze echt het haasje na al deze foto's.
Ik ben gestopt na seizoen 1.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:33 schreef _Mike_ het volgende:
Prisonbreak is sowieso
Alleen die winterstop is bagger
In de crew zijn ze allemaal homo, daarom worden ze hier niet geil van.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat kan niet, die foto's hebben niks met sex te maken volgens de FOK!-crew.
Die blijft goudquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben gestopt na seizoen 1.
De vetste serie sinds X-Files is trouwens Dexter. Wat is dat fucking gruwelijk.
Verklaard waarom SCH maar een 48 uur ban kreeg, gewoon even op de knietjes en alles is weer goedquote:Op maandag 12 januari 2009 20:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In de crew zijn ze allemaal homo, daarom worden ze hier niet geil van.
Prison break is aardig alleen echt zo'n fox serie.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:33 schreef _Mike_ het volgende:
Prisonbreak is sowieso
Alleen die winterstop is bagger
Haha, iedereen de serie gevolgd heeft kent die linequote:
Kali erectie.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goede nee-di?
Ik spreek vloeiend Grieks, maar dit woord ken ik niet.
Daarom is Ray nog steeds niet terug van zijn barebackweekend.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:
Kali oreksi.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Kali erectie.
Eet smakelijk
Toch?
Kende het niet, maar het klinkt interessant.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kent het wel toch?
Gaat over een seriemoordenaar die bij de politie werkt en via z'n werk seriemoordenaars opspoort en ze zelf heel bruut vermoordt..
He He oke.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kali oreksi..
Een X in het Grieks lees je als een G.
Voor jou hebben ze ook gips hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
DUDE!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:39 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Kende het niet, maar het klinkt interessant.
Masturberen Tijdens Poepen.quote:
Kokoretsiquote:Op maandag 12 januari 2009 20:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
He He oke.
Ik had vorig jaar in Griekenland pasen geviert.
Altijd lekker die ingewanden van die geit.
Het 2e seizoen van Dexerquote:Op maandag 12 januari 2009 20:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben gestopt na seizoen 1.
De vetste serie sinds X-Files is trouwens Dexter. Wat is dat fucking gruwelijk.
The Wire is nieuw voor mij.. Komt goed uit, want ik (we) was al op zoek naar een nieuwe serie. Thanks.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Het 2e seizoen van Dexer![]()
Het 3e ben ik halverwege. Sowieso heb je wel een goede smaak want X-files is ook meesterlijk. Lost en de Sopranos kun je ook zo bestempelen. En The Wire is buitenaards goed.
Ik heb nog een leuk verhaal wat echt waar was.quote:
The Wire moet je wel inkomen. Het is geen Dexter zoals je die net goed verwoorde. Maar als je eenmaal het eerste seizoen doorhebt dan wordt het geweldig. Je moet er maar eens wat over opzoeken.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
The Wire is nieuw voor mij.. Komt goed uit, want ik (we) was al op zoek naar een nieuwe serie. Thanks..
Seizoen 3 was trouwens het vetst, vond ik. 2 was ook gruwelijk.
Een van de weinige series die per seizoen beter wordt, bij de meeste (zoals PB en Heroes) is dat andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |