Presenterenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef toma het volgende:
[..]
Kwestie van je tentamens op tijd halen zodat je geen hertentamens hebt![]()
Ik moet alleen volgende week vrijdag een presentatie houden van m'n project voor zo'n 50 man uit het bedrijfsleven
Die is allebei d'r tieten kwijt geraakt aan borstkanker. DIT HOEFT NIET WEGGEDIT TE WORDEN, IK HEB HET OVER DE ZIEKTE KANKER. IK WENS HET NIEMAND TOEquote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef denthemen het volgende:
Married with children![]()
![]()
[ afbeelding ]
Serieusquote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die is allebei d'r tieten kwijt geraakt aan borstkanker.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die is allebei d'r tieten kwijt geraakt aan borstkanker. DIT HOEFT NIET WEGGEDIT TE WORDEN, IK HEB HET OVER DE ZIEKTE KANKER. IK WENS HET NIEMAND TOE
Ik las zoiets jaquote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die is allebei d'r tieten kwijt geraakt aan borstkanker. DIT HOEFT NIET WEGGEDIT TE WORDEN, IK HEB HET OVER DE ZIEKTE KANKER. IK WENS HET NIEMAND TOE
Betaald goed inderdaad.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Schepen uitladen is gewoon normale baan
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De foto is een beetje achterhaald idd.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Doutzenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige mooie uit Friesland
Die is ook wel lekker jaquote:Op maandag 12 januari 2009 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Keeley Hazel.. En ja, ze zijn echt.
[ afbeelding ].
http://filmpjes.blog.nl/s(...)zell-doet-kleren-uitquote:Op maandag 12 januari 2009 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Keeley Hazel.. En ja, ze zijn echt.
[ afbeelding ].
Ook in deze context voel ik me beledigd. Kan iemand het wegeditten?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://filmpjes.blog.nl/s(...)zell-doet-kleren-uit
Dat dat allemaal zo groeit hè, zonder wortels.quote:
Gelukkig welquote:Op maandag 12 januari 2009 20:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat dat allemaal zo groeit hè, zonder wortels.
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee, toen vond ik der tepels niks, en nu nog steeds niet....
zien jullie dat dan niet ofzo?Dat ziet er toch focking lelijk uit?
......typte hij met een hand al rukkend met de andere......quote:
Nu werkt ie welquote:Op maandag 12 januari 2009 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom hebben wij Hennie Stoel, Noraly Beyer en die andere onaantrekkelijke nieuwsdames?
In Frankrijk heb je dit 's ochtends als je het nieuws kijkt.
Melissa Theuriau.
[ afbeelding ]
Oh-la-la.
Ohja zij is ook gruwelijk mooiquote:Op maandag 12 januari 2009 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom hebben wij Hennie Stoel, Noraly Beyer en die andere onaantrekkelijke nieuwsdames?
In Frankrijk heb je dit 's ochtends als je het nieuws kijkt.
Melissa Theuriau.
[ afbeelding ]
Oh-la-la.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
......typte hij met een hand al rukkend met de andere......
Altijd lachen met dat soort internethelden.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als m'n vriendin zo komt is ze echt het haasje na al deze foto's.
Baffel der dan ook evenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als m'n vriendin zo komt is ze echt het haasje na al deze foto's.
quote:
quote:Description:
De hyve voor eenieder die onze passie deelt voor het met de aars bestrijken van het gelaat.
Baffelen is met de ballen jwt.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
WTF is baffelen?
Swaffelen ken ik wel, baffelen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |