Ja man echt kutquote:Op maandag 12 januari 2009 19:48 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik ga even in het vorige topic doorposten.
Nee hoor, een enkele econoom. Maar niemand uit het vakgebied dat hier rechtstreeks mee te maken heeft.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:42 schreef BB-boy het volgende:
[..]
De Nederlandse wetenschappers zijjn anders zeer sceptisch...
Geef jezelf maar een note.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja man echt kut. Was niet echt de bedoeling ofzo
.
Niets aan de hands joh goosquote:
kuttt.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:51 schreef Houniet het volgende:
Fuck ik moet nog leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, veel beter dan dat pauper hoolsquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:53 schreef toma het volgende:
[..]
kuttt.
ik heb tentamenweek!!Zelfstudie week zonder echt te hoeven leren is ook wel okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een tijd geleden is een deel van de tegenhanger "The Great Swindle" uitgezonden op een van de publieke omroepen, en aan het eind was er een discussie met 4 experts. De enige die het propaganda filmpje van Gore verdedigde was iemand van het KNMI die het niet eens goed kon beargumenteren.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, een enkele econoom. Maar niemand uit het vakgebied dat hier rechtstreeks mee te maken heeft.
Ik kom er ook net pas achter.quote:
zeker, ik kroop vanmiddag om 12 uur m'n bed uit.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfstudie week zonder echt te hoeven leren is ook wel oke
Ik krijg dat idee ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, veel beter dan dat pauper hools
Oh ik ken het absolluut. Er zijn een paar vaste mensen die dat doen. Hans Labohm onder andere. Maar geen enkele klimatoloog of klimaatdeskudnige hoor. Het zijn altijd planologen of economen die dat doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Een tijd geleden is een deel van de tegenhanger "The Great Swindle" uitgezonden op een van de publieke omroepen, en aan het eind was er een discussie met 4 experts. De enige die het propaganda filmpje van Gore verdedigde was iemand van het KNMI die het niet eens goed kon beargumenteren.
Helaas kan ik het niet meer terugvinden op uitzendinggemist.nl dus zul je me op m'n woord moeten geloven.
Kwestie van je tentamens op tijd halen zodat je geen hertentamens hebtquote:Op maandag 12 januari 2009 19:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kom er ook net pas achter.
En toma, mazzelaar.
Al heb ik morgen wel om 12.30 afgesproken om even een opdracht op school te maken.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:55 schreef toma het volgende:
[..]
zeker, ik kroop vanmiddag om 12 uur m'n bed uit.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:55 schreef toma het volgende:
[..]
zeker, ik kroop vanmiddag om 12 uur m'n bed uit.
Leuk he zo'n sc. dat wilde je toch zo graag.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:52 schreef Riro het volgende:
Sjimz en SCH kunnen jullie niet een tijdje niet op elkaar reageren ofzo? Het wordt nu wel een beetje vermoeiend..
Welke studie doe je? Matennaaienquote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al heb ik morgen wel om 12.30 afgesproken om even een opdracht op school te maken.
Ik heb helemaal geen matenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Welke studie doe je? Matennaaien?
Slaat weer nergens op. Dit soort dingen kunnen dus ook per PM. Dat heb je net nog laten merken. Om haar nu weer op zoiets te pakken is totaal onterecht.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Leuk he zo'n sc. dat wilde je toch zo graag.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al heb ik morgen wel om 12.30 afgesproken om even een opdracht op school te maken.
Maatje XS toch?quote:
BITCHFIGHTquote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan krijg je toch standaard een 6?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 5 tentamens en een presentatie, ik ben al weken bezig, morgen begin ik eindelijk. Fucking zenuwachtig er voor, ze zijn best belangrijk namelijk. Wel balen dat ze op school een tentamen van voor de vakantie zijn kwijt geraakt, kut school
Gewoon een normale baan hebben en werken is natuurlijk het beste.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfstudie week zonder echt te hoeven leren is ook wel oke
De behoefte was er zeker. En de behoefte dat er niets werd veranderd aan HOOLS ook. Dus dan is er maar één oplossing?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu serieus, welke opleiding doe je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Slaat weer nergens op. Dit soort dingen kunnen dus ook per PM. Dat heb je net nog laten merken. Om haar nu weer op zoiets te pakken is totaal onterecht.
Leuk dat die behoefte ook met de mensen in Hools is gedeeldquote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef toma het volgende:
[..]
De behoefte was er zeker. En de behoefte dat er niets werd veranderd aan HOOLS ook. Dus dan is er maar één oplossing?
ja dat is kut. Ik heb dat ook gehad. Nu alleen nog een verslag inleveren en m'n project halen en dan kan ik gaan afstuderenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 5 tentamens en een presentatie, ik ben al weken bezig, morgen begin ik eindelijk. Fucking zenuwachtig er voor, ze zijn best belangrijk namelijk. Wel balen dat ze op school een tentamen van voor de vakantie zijn kwijt geraakt, kut school
Schepen uitladen is gewoon normale baanquote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon een normale baan hebben en werken is natuurlijk het beste.
ik heb dat punt aangehaald in HOOLS en iedereen was het toen met mij eens.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Leuk dat die behoefte ook met de mensen in Hools is gedeeld
Ik ben een opmerking van sjimz richting mij aan het zoeken waarin hij me verzuurd oid noemt. Die wilde ik even kaatsenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:52 schreef Riro het volgende:
Sjimz en SCH kunnen jullie niet een tijdje niet op elkaar reageren ofzo? Het wordt nu wel een beetje vermoeiend..
Presenterenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef toma het volgende:
[..]
Kwestie van je tentamens op tijd halen zodat je geen hertentamens hebt![]()
Ik moet alleen volgende week vrijdag een presentatie houden van m'n project voor zo'n 50 man uit het bedrijfsleven
Die is allebei d'r tieten kwijt geraakt aan borstkanker. DIT HOEFT NIET WEGGEDIT TE WORDEN, IK HEB HET OVER DE ZIEKTE KANKER. IK WENS HET NIEMAND TOEquote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef denthemen het volgende:
Married with children![]()
![]()
[ afbeelding ]
Serieusquote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die is allebei d'r tieten kwijt geraakt aan borstkanker.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die is allebei d'r tieten kwijt geraakt aan borstkanker. DIT HOEFT NIET WEGGEDIT TE WORDEN, IK HEB HET OVER DE ZIEKTE KANKER. IK WENS HET NIEMAND TOE
Ik las zoiets jaquote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die is allebei d'r tieten kwijt geraakt aan borstkanker. DIT HOEFT NIET WEGGEDIT TE WORDEN, IK HEB HET OVER DE ZIEKTE KANKER. IK WENS HET NIEMAND TOE
Betaald goed inderdaad.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Schepen uitladen is gewoon normale baan
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De foto is een beetje achterhaald idd.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Doutzenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige mooie uit Friesland
Die is ook wel lekker jaquote:Op maandag 12 januari 2009 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Keeley Hazel.. En ja, ze zijn echt.
[ afbeelding ].
http://filmpjes.blog.nl/s(...)zell-doet-kleren-uitquote:Op maandag 12 januari 2009 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Keeley Hazel.. En ja, ze zijn echt.
[ afbeelding ].
Ook in deze context voel ik me beledigd. Kan iemand het wegeditten?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://filmpjes.blog.nl/s(...)zell-doet-kleren-uit
Dat dat allemaal zo groeit hè, zonder wortels.quote:
Gelukkig welquote:Op maandag 12 januari 2009 20:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat dat allemaal zo groeit hè, zonder wortels.
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee, toen vond ik der tepels niks, en nu nog steeds niet....
zien jullie dat dan niet ofzo?Dat ziet er toch focking lelijk uit?
......typte hij met een hand al rukkend met de andere......quote:
Nu werkt ie welquote:Op maandag 12 januari 2009 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom hebben wij Hennie Stoel, Noraly Beyer en die andere onaantrekkelijke nieuwsdames?
In Frankrijk heb je dit 's ochtends als je het nieuws kijkt.
Melissa Theuriau.
[ afbeelding ]
Oh-la-la.
Ohja zij is ook gruwelijk mooiquote:Op maandag 12 januari 2009 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom hebben wij Hennie Stoel, Noraly Beyer en die andere onaantrekkelijke nieuwsdames?
In Frankrijk heb je dit 's ochtends als je het nieuws kijkt.
Melissa Theuriau.
[ afbeelding ]
Oh-la-la.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
......typte hij met een hand al rukkend met de andere......
Altijd lachen met dat soort internethelden.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als m'n vriendin zo komt is ze echt het haasje na al deze foto's.
Baffel der dan ook evenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als m'n vriendin zo komt is ze echt het haasje na al deze foto's.
quote:
quote:Description:
De hyve voor eenieder die onze passie deelt voor het met de aars bestrijken van het gelaat.
Baffelen is met de ballen jwt.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
WTF is baffelen?
Swaffelen ken ik wel, baffelen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |