Ik zie 2 opties, ofwel morgen stabiele koers, en dan zit het inderdaad min of meer in de prijs. Ofwel als een raket naar beneden, dat zullen we de volgende handelsdag weten.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:42 schreef MrUnchained het volgende:
Alcoa after hours een paar procent in de plus, die tegenvaller was al wel ingeprijsd
Weird... PTT tegenwoordig alleen bezig op de futuremarkt?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:42 schreef MrUnchained het volgende:
Alcoa after hours een paar procent in de plus, die tegenvaller was al wel ingeprijsd
Zo duur waren ze niet meer, dus dan moet je moeite gaan doen om je koers ver om laag te krijgen met wat kwartaalcijfers waarvan iedereen al dacht dat ze dramatisch zouden zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 22:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Weird... PTT tegenwoordig alleen bezig op de futuremarkt?
quote:DOW JONES NEWSWIRES
JPMorgan Chase & Co. (JPM) will report fourth-quarter results before the
markets open Thursday, rather than Jan. 21 as previously announced, because the
results were finished earlier than expected
Morgan Stanley cijfers:quote:
Mss staat biedkoers op andere prijs? Daarop wordt volgens mij rendement berekent.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:43 schreef edwinh het volgende:
uhm, rara hoe kan dit?
ArcelorMittal (FR) Sprinter Long 15,80 75 5,05(Huidige waarde) 513,75 5,75(historische waarde) 431,25 12/01 82,50 19,13%
aanschaf waarde is meer dan de huidige waarde en toch rendement? zal straks wel weer bij getrokken worden.
Inderdaad, het is nu gokken in plaats van met enige zekerheid investeren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:31 schreef Lemans24 het volgende:
Mooi moment om even af te wachten, lijkt me.
Soms gaat dat vanzelf.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:46 schreef LXIV het volgende:
Het is allemaal een beetje middenmoot. Ik zie iig geen reden om uit te stappen nu.
Aha, daar had je dus niks aan gehad met een sprinter.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:54 schreef M.Melandri het volgende:
Hmm is vat olie voor nieuwe maand(maart geloof ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |