Ik vond er ook weinig aan. Not my cup of tea. Maar zo zie je maar: smaken verschillen. En daarom is het ook zo belangrijk om niet te pas en te onpas, op aangeven van bepaalde usertjes die het beter denken te weten, de banknop te hanteren.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, en een dogmaticus met hoofdletter D. Als we het dan toch hebben over iemand die stug en star hetzelfde verhaaltje af blijft draaien, ongeacht welke argumenten ie tegen krijgt, dan is het PMb_rug wel.
Ik kan me niet voorstellen dat je dat serieus een goede debater vond. Er zijn maar weinig CDA'ers die zo agressief reageren als hun partij aangevallen wordt
Nee, daar heeft het weinig mee te maken. Jij hebt zelf een hele historie van persoonlijke aanvallen naar medeusers, maar bent volgens mij nog nooit geband.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:39 schreef du_ke het volgende:
Zo gek vaak worden er geen users verbannen. Dat komt voornamelijk voor als ze een erg lange geschiedenis van kloteklonen hebben of als ze het niet kunnen laten hun discussiepartners persoonlijk aan te vallen.
Wat is dan wel precies de reden? Je hebt voorbeelden van mensen die zich voorbeeldig gedroegen en die verbannen werden?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, daar heeft het weinig mee te maken. Jij hebt zelf een hele historie van persoonlijke aanvallen naar medeusers, maar bent volgens mij nog nooit geband.
Daar ga ik niet op in, want dat zou me weer een ban kosten.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat is dan wel precies de reden? Je hebt voorbeelden van mensen die zich voorbeeldig gedroegen en die verbannen werden?
Hij zal dan voorbeelden hebben van mensen die zich niet voorbeeldig gedroegen en niet geband werden, schat ik in.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat is dan wel precies de reden? Je hebt voorbeelden van mensen die zich voorbeeldig gedroegen en die verbannen werden?
Huilie.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Daar ga ik niet op in, want dat zou me weer een ban kosten.
Ah ik was al even bang dat je echte onderbouwde argumenten had die je onderbuik voorbij zouden gaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Daar ga ik niet op in, want dat zou me weer een ban kosten.
Klopt als het er 10 zijn is het veel en het zijn meestal 48 uur bansquote:Op maandag 12 januari 2009 19:39 schreef du_ke het volgende:
Zo gek vaak worden er geen users verbannen. Dat komt voornamelijk voor als ze een erg lange geschiedenis van kloteklonen hebben of als ze het niet kunnen laten hun discussiepartners persoonlijk aan te vallen.
Klopt niet. Alleen ik ben de afgelopen 2 jaar al meer dan 20x geband, meestal in POL.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Klopt als het er 10 zijn is het veel en het zijn meestal 48 uur bans
Dat zal dan wel niet aan jou liggenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Klopt niet. Alleen ik ben de afgelopen 2 jaar al meer dan 20x geband, meestal in POL.
Ja natuurlijk is het mogelijk dat ik mijn mening laat beïnvloeden door iets wat hier op FOK! is gepost. Zo lang het mij beter/logischer/treffender klinkt dan hetgeen ik daarvoor in geloofde. Vaak genoeg heb ik iets hier op FOK! (of ergens anders, maakt ook niet uit) gelezen waardoor ik bepaalde zaken ging heroverwegen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
laat jij je politieke mening beinvloeden door medefokkertjes?
Klopkoek zou ik toch vrij links noemen, ook al kan die z'n emoties niet altijd beheersen en is daarom soms afwezig. Daarnaast loopt SCH hier nog steeds rond en zo zijn er nog wel een paar meer.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn alleen geen linksjes meer hier, lijkt me.
Dus wat Monolith zegt klopt wb de anit-muliculti's en libertariërs.
Daar noem je net de uitzonderingen idd, die andere user rood_verzet ook nog. Het gros is niet links, er bestaat geen links meer. Al twee decennia niet meer imo.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopkoek zou ik toch vrij links noemen, ook al kan die z'n emoties niet altijd beheersen en is daarom soms afwezig. Daarnaast loopt SCH hier nog steeds rond en zo zijn er nog wel een paar meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |