Er zijn er nog 2 ookquote:
onee oneequote:
De watquote:Op maandag 12 januari 2009 22:44 schreef Fha het volgende:
Mijn vriend heeft gister de hittepit verbrandnu is mijn bed ook koud
WMzquote:
sssttt nouquote:
Zoiets als Wollie van Muck ook is gok ikquote:
Je hebt een vriendquote:Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Zoiets als Wollie van Muck ook is gok ikalleen dan met kersenpitten die je verwarmt
heerlijk
Kersenpitten lijken me lang niet zo zacht als Wolliequote:Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Zoiets als Wollie van Muck ook is gok ikalleen dan met kersenpitten die je verwarmt
heerlijk
niet zacht nee, maar wel heerlijk warm en ze worden niet koud want ze nemen gewoon je lichaamstemp op dus dat is wel fijnquote:Op maandag 12 januari 2009 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Kersenpitten lijken me lang niet zo zacht als Wollie.
Vissen zwemmen niet al te best in bevroren water hequote:Op maandag 12 januari 2009 23:00 schreef Fha het volgende:
Ik ga een gele goudvis kopenweet alleen nog niet wanneer
nee en ook niet in te warm, zo is de vorige per ongeluk gestorvenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vissen zwemmen niet al te best in bevroren water he
Je moet er ook geen vissoep van proberen te kokenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:07 schreef Fha het volgende:
[..]
nee en ook niet in te warm, zo is de vorige per ongeluk gestorven
Truste droomquote:Op maandag 12 januari 2009 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi en houdoe
Ik ga proberen teslapen.
WMzquote:Op maandag 12 januari 2009 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet er ook geen vissoep van proberen te koken.
het ging per ongelukquote:Op maandag 12 januari 2009 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet er ook geen vissoep van proberen te koken.
bij mijquote:Op maandag 12 januari 2009 23:10 schreef DR34M3R het volgende:
sjeumig... druk op mijn slaapkamer! Bed, dekentje en matras! Waar moet ik nu slapen?
In het midden!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:10 schreef DR34M3R het volgende:
sjeumig... druk op mijn slaapkamer! Bed, dekentje en matras! Waar moet ik nu slapen?
Jij ook slaap lekkerquote:
Bij mij is nog wel ruimtequote:Op maandag 12 januari 2009 23:10 schreef DR34M3R het volgende:
Toen wassie stukquote:Op maandag 12 januari 2009 23:10 schreef Fha het volgende:
[..]
het ging per ongelukik had een erg slechte maand en het water was een ietsie warmer maar hij zwom nog gewoon
tot ik even drinken pakte en een minuut later weer keek, toen wassie stuk
Ja echt hoor! Dee niks meerquote:
Je hebt het toch wel eerst opnieuw opgewonden hequote:Op maandag 12 januari 2009 23:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja echt hoor! Dee niks meerik ging nog opnieuw onder water duwen maar nee. stuk
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt het toch wel eerst opnieuw opgewonden he
Dan was gewoon de batterij opquote:
Nee hoor hij was echt stukquote:
En toen maar voor de sushi gebruikt?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hoor hij was echt stukik was ook nog heul naar de dierenarts geweest {want hij kon toch makkelijk in het kleine vakje van mn tas
} maar die zei het ook.. stuk..
nee, netjes begraaft in de wc.. schep kattenbakgrind er op.. wel gebruikt natuurlijk anders is het zondequote:Op maandag 12 januari 2009 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toen maar voor de sushi gebruikt?
hierookquote:Op maandag 12 januari 2009 23:07 schreef Fha het volgende:
[..]
nee en ook niet in te warm, zo is de vorige per ongeluk gestorven
quote:
Mja, een beetje. Gisteren een keer op tijd gaan slapen, werd ik tot een uur of een weer telkens wakkerquote:
Maar wel een teken dat je goed gesport hebt en dat het trainen dus niet voor niets is.quote:
Whehe, ja, je bungelt onderaan...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wel een teken dat je goed gesport hebt en dat het trainen dus niet voor niets is.
En MPG, weet je nog wat ik gisteren zei over die daglijst waar ik niet in zou staan omdat ik zo weinig gepost dacht te hebben? Ik heb het toch net gered![]()
.
quote:
Vandaag eens nog rustiger aan doen dan.quote:
Das niet helemaal vreemd hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:57 schreef DaMart het volgende:
En de top van de jaarlijst van GC wordt wel erg gedomineerd door KSC'ers.
vertel, vertelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Zal ik iemand aangeven bij de anti-corruptie instantie of niet? Ben aan het twijfelen hoewel ik normaal niet echt zoiets heb om maar zelf in te grijpen omdat het niet mijn aangelegenheid is als buitenlander (vind ik dan).. maar nu... brr...
Wie heb je moeten neuken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Zal ik iemand aangeven bij de anti-corruptie instantie of niet? Ben aan het twijfelen hoewel ik normaal niet echt zoiets heb om maar zelf in te grijpen omdat het niet mijn aangelegenheid is als buitenlander (vind ik dan).. maar nu... brr...
poging tot corruptie bij het verkrijgen van mijn (zoveelste) visum, maar ik hapte niet want ik vertik het om daaraan mee te betalenquote:
Dat zou wat zijn jahquote:
In SES zijn we ook nog aardig vertegenwoordigd, al is het niet bovenin...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:57 schreef DaMart het volgende:
En de top van de jaarlijst van GC wordt wel erg gedomineerd door KSC'ers.
quote:Top 50 posters in SES
Plaats / aantal / gebruiker
027. 1120 OA
040. 0450 vrolijke-frits
041. 0425 crossover
045. 0399 MPG
046. 0394 JortK
047. 0368 Pheno
Daar ben ik twee dagen geweestquote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:59 schreef OA het volgende:
[..]
In SES zijn we ook nog aardig vertegenwoordigd, al is het niet bovenin...![]()
[..]
In Zimbabwe lachen ze je uitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:19 schreef indahnesia.com het volgende:
ff twee miljoen van mijn rekening halenCash!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:15 schreef Pheno het volgende:
Zo, nog even snel gescheten op het toilet naast de meterkast, dan werkt die monteur tenminste snel door.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:15 schreef Pheno het volgende:
Zo, nog even snel gescheten op het toilet naast de meterkast, dan werkt die monteur tenminste snel door.
picsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:46 schreef Pheno het volgende:
Wat is Alizee toch ook een lekker ding he?
Pics?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:46 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry text only gebruikers, Danny snapt het begrip "text only" niet.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:52 schreef Pheno het volgende:
Ik zet het maar weer in een spoiler voordat mods dit ook al NSFW vinden...Dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry text only gebruikers, Danny snapt het begrip "text only" niet.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:52 schreef Pheno het volgende:
Ik zet het maar weer in een spoiler voordat mods dit ook al NSFW vinden...Heb je daar ook een mannenversie van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry text only gebruikers, Danny snapt het begrip "text only" niet.
lolwut
't Blijft een gheyl wijf jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:46 schreef Pheno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |