Volgende open ikquote:Op maandag 12 januari 2009 15:27 schreef M0NTANA het volgende:
Lekker snel.
Je vergeet de bitterballen, billen en buttpluggen (voor SCH).
Dat zijn flinke druiventrossen als je het mij vraagt...quote:
Zolang het maar bij topics openen blijft, ik heb net al een vork ingeslikt voor het geval datquote:
En Beckham ook nog!quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zolang het maar bij topics openen blijft, ik heb net al een vork ingeslikt voor het geval dat
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef Breach het volgende:
Sjimz gooide hem dicht
Zou ie toch nog stiekem mod zijn.......
Den is een echte periodekampioen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:33 schreef Breach het volgende:
De chicks van Den hebben bijna allemaal een rood kruis
Een vork ingeslikt?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zolang het maar bij topics openen blijft, ik heb net al een vork ingeslikt voor het geval dat
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:33 schreef Breach het volgende:
De chicks van Den hebben bijna allemaal een rood kruis
Mocht ik in slaap vallen, en jij omrollen om eens even in mijn tunneltje te prikken, dan prikt de vork terugquote:
omrollenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mocht ik in slaap vallen, en jij omrollen om eens even in mijn tunneltje te prikken, dan prikt de vork terug![]()
![]()
Nog nooit gehoord die grap?
Nee, ik sta op voor mijn recht!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij zal ook nooit op staande voet ontslagen worden.
Inderdaad, dus eigenlijk is een straf uitzitten voor jou veel makkelijker dan voor anderenquote:
Bordeauxquote:
Kijk Hools is de kroeg, dit is het bordeel. Het is niet anders.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef SCH het volgende:
Maar moet dat echt, al die mevrouwen?
Precies PSGquote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bordeaux
Lekker dat PSG zo hard op de bek is gegaan.
Wow, wat een goal.quote:
Vrouwen en simpelquote:Op maandag 12 januari 2009 15:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, maar weleen beetje simpel.
Als je nou geen ban had gekregen voor het posten van 2 mannen die sex hadden, dan had ik je serieus genomenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, maar weleen beetje simpel.
Zelfs Zizou zou zichzelf verslikken in zo'n beweging.quote:
Welke uitleg?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zie de uitleg van Grulez.
Die is correct in elke vorm.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:43 schreef sjimz het volgende:
Sowieso is Bordeaux tof omdat mijn all time FM hero Cavenaghi daar speelt.
En voormalig Ajax-targets Chamakh en Gourcuff.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:43 schreef sjimz het volgende:
Sowieso is Bordeaux tof omdat mijn all time FM hero Cavenaghi daar speelt.
Daar is Jaap toch alleen maar op uit.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je nou geen ban had gekregen voor het posten van 2 mannen die sex hadden, dan had ik je serieus genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |