quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
IKEA PS MASKROS
[ afbeelding ]
Zo ontzettend mega leuk!
En hij's huuuuuge! 80cm doorsnee
'slechts' 79.-quote:
Deze zijn ook super!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dies leuk voor in mijn gang anders mijn slaapkamer, wat kost die?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
IKEA PS MASKROS
[ afbeelding ]
Zo ontzettend mega leuk!
En hij's huuuuuge! 80cm doorsnee
Wat zijn die onderste dingen??quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
Dat zijn wanddecoraties van stof...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat zijn die onderste dingen??
Ok en wat is duur?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat zijn wanddecoraties van stof...
(en behoorlijk duur...)
Ze staan gewoon op de site hoorquote:
Amsterdam begon op 1 feb met de verkoop. De rest van Nederland, inclusief Delft, beginnen pas op 1 april.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Oe er staan een hoop leuke dingen tussen die PS-dingen! Als ik weer tijd heb weer eens naar Delft sjeezen om te kijken. Vanaf wanneer en waar is die serie te koop? In Delft in ieder geval?
doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:15 schreef juan123nl het volgende:
Mensen die met een winkelwagentje door de showroom lopen
Ik twijfel ook tussen deze 2. Voordeel van de HOPEN is dat er meer ruimte onder het bed is, maar als ik zo naar de MALM kijkt heeft die dikkere balken. Zou dat qua kraken/wiebelen nog veel uitmaken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:15 schreef Daklem het volgende:
Ik twijfel tussen 2 bedframes... misschien kan iemand iets vertellen over de kwaliteit en of het bevalt en of er klachten over zjn?
MALM 160x200
[ afbeelding ]
HOPEN 160x200
[ afbeelding ]
Volgens mij 3 tot 4 weken...quote:Op maandag 9 februari 2009 11:59 schreef Drumfire het volgende:
Iemand een idee wat de gemiddelde levertijd is van onderstaande Karlstad bank?
[ afbeelding ]
onze MALM kraakt dus een beetje. maar we hebben er geen originele IKEA lattenbodems in. het zou dus kunnen dat het daardoor komt. ik wil eigenlijk dit weekend de matrassen er eens afhalen en iets zachts tussen de lattenbodem in het bed doen. washandjes of zo. eens kijken of dat uitmaakt, want ik heb het idee dat de lattenbodem dat geluid maakt...quote:Op maandag 9 februari 2009 13:33 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ik twijfel ook tussen deze 2. Voordeel van de HOPEN is dat er meer ruimte onder het bed is, maar als ik zo naar de MALM kijkt heeft die dikkere balken. Zou dat qua kraken/wiebelen nog veel uitmaken?
probeer eens een oude fietsband, dat werkt iets beter (en tussen de scharnierpunten)quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
onze MALM kraakt dus een beetje. maar we hebben er geen originele IKEA lattenbodems in. het zou dus kunnen dat het daardoor komt. ik wil eigenlijk dit weekend de matrassen er eens afhalen en iets zachts tussen de lattenbodem in het bed doen. washandjes of zo. eens kijken of dat uitmaakt, want ik heb het idee dat de lattenbodem dat geluid maakt...
als iemand anders nog tips heeft toevallig..??
Iemand?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:37 schreef Henry het volgende:
Ik ben van plan twee zwarte leren Karlstad banken (glad) aan te schaffen en te combineren met Liatorp meubels (wou eerder de Ektorp maar als ik de foto's op Marktplaats zie van die banken dan word ik daar niet echt vrolijk van)
Is het vreemd om dan de poten van de Karlstad banken wit te schilderen? Of is dat té?
Als je dat mooi vind moet je dat doen... Is denk meer een kwestie van smaak, dan dat het een kwestie van kunnen is...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |