Ik weet ook niet of ik daar rouwig om ben, dat nummer was een paar keer leuk, maar stelde ook niet veel voor.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en daarna nooit meer iets van gehoord.
Joah, volgens mij kan het wel, toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:34 schreef PieterBas het volgende:
Is dit een leuke of geschikte titel voor je cv op monsterboard
[..]
hmm.. weet het niet.. vraag je je af waarom is hij nog niet afgestudeerd enzo..quote:Op maandag 12 januari 2009 14:34 schreef PieterBas het volgende:
Is dit een leuke of geschikte titel voor je cv op monsterboard
[..]
Ging wel goed, maar je kan toch kansen spreidenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:38 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar hoe ging het vandaag? Nog niet 100% zeker van een baan als je met je CV bezig bent in ieder geval
uhm.. ik studeer deze of volgende maand afquote:Op maandag 12 januari 2009 14:40 schreef Puala het volgende:
PB, je kunt ook iets doen als
"in juni afstuderende student is alvast op zoek naar een startersfunctie"
Denk ik. Zelf geen verstand van, zuig altijd maar wat uit mijn duim
De maand was maar een gokje hoor, kan ik allemaal niet precies weten ookquote:Op maandag 12 januari 2009 14:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. ik studeer deze of volgende maand af
Ook wel een mooie trouwens
Stuk beter lijkt me!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:40 schreef Puala het volgende:
uiteraard.. speltip nummer zoveelquote:Op maandag 12 januari 2009 14:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ging wel goed, maar je kan toch kansen spreiden.
Geef niet hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 14:51 schreef Puala het volgende:
[..]
De maand was maar een gokje hoor, kan ik allemaal niet precies weten ook
Ik zou de studie er dan wel bij willen hebben, student zegt op zich niet zo veel.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:40 schreef Puala het volgende:
goeie..quote:Op maandag 12 januari 2009 14:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zou de studie er dan wel bij willen hebben, student zegt op zich niet zo veel.
Je moet wat he als je aandacht wiltquote:Op maandag 12 januari 2009 14:55 schreef Psychonikeo het volgende:
wordt wel een flinke titel dan trouwens
Ik moet wel Bedrijfskundige Informatica student zetten... want zeg nou zelf.. "BI-student" dat klinkt toch niet zo heel fijn..quote:Op maandag 12 januari 2009 14:55 schreef Psychonikeo het volgende:
wordt wel een flinke titel dan trouwens
Dat bijna afgestudeerde zou ik er gewoon uit laten. Dat komt in de cv. zelf toch nog wel naar voren?quote:
Bedrijfskundige Informatia student zoekt startersbaan voor na examen ("datum")quote:Op maandag 12 januari 2009 14:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet wel Bedrijfskundige Informatica student zetten... want zeg nou zelf.. "BI-student" dat klinkt toch niet zo heel fijn..
quote:Binnenkort afgestudeerde BI-student zoekt een startersfunctie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |