jah maar... jah maar... ik ga niet in me eentje etenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Druk is prima toch.... wat moet je anders de hele dag![]()
Je zou wat kunnen gaan eten natuurlijk, even snel.
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
beter als wanneer je half in je eentje moet eten
Nee want dan is er even iemand bij en de rest van het eten niet!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lotgenotequote:Op maandag 12 januari 2009 13:44 schreef Californium het volgende:
[..]
jah maar... jah maar... ik ga niet in me eentje etenik heb al wat druifjes naar binnen gepropt
dus das al heul wat
Je hebt toch best veel van die programmas die msn, aol en dat soort dingen ineen zijn? moet je die proberenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn MSN client heeft een vervelende bug. Het resultaat is zeg maar dat ik niet kan aanmelden. En Windows Live Messenger vind ik vervelend.
Hij kwam er niet helemaal uit, maar bedoelde dus als je niet helemaal compleet in je eentje moest etenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee want dan is er even iemand bij en de rest van het eten niet!
Ja, maar ik wil gewoon dit programma gebruiken. Ook in verband met logs enzo, handig om dat een beetje bij elkaar te houden. En Pidgin is gewoon fijn, het heeft een reden dat ik die wil gebruiken.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt toch best veel van die programmas die msn, aol en dat soort dingen ineen zijn? moet je die proberen
DANquote:Op maandag 12 januari 2009 13:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Druiven, lekker, wit en zonder pitquote:Op maandag 12 januari 2009 13:44 schreef Californium het volgende:
[..]
jah maar... jah maar... ik ga niet in me eentje etenik heb al wat druifjes naar binnen gepropt
dus das al heul wat
Een schizofreen is nooit alleenquote:
quote:
quote:I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
Ik ben een beetje schizofreen
Mocht je toevallig vanavond in Nijmegen zijn wil ik wel wat meer koken hoor.quote:
quote:
Ik hoor m zo af en toe wel eens voorbij komen en dan moet ik altijd aan dat schizofreen stuk denkenquote:
en daarna nooit meer iets van gehoord.quote:
quote:Bijna afgestudeerde Bedrijfskundige Informatica student is alvast op zoek naar een startersfunctie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |