Mjah, dat is zielig. Reken er trouwens maar op dat die gozertjes toen ze thuis kwamen een flink pak rammel hebben gehad. Dat kunnen de refo's in elk geval wel goed.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. stelletje schijnheiligen.. Die grote brand in mijn oude dorpje waar ik het vorige keer met OA over had? Was door 4 van die klein refo gastjes gedaan. 1 gooide een ruit in, de andere vuruwerk naar binnen. Gewoon voor de lol.
En in de krant stond dat ze op school gebeden hebben voor deze jongens
[..]
juist.. die antwoorden waar je net zo min iets aan hebt
Ik twijfel of ik even terug ga lezen om erachter te komen waar het op slaat, maar ik ben er te lui voor.quote:
ik heb iets heel ergs gedaanquote:Op maandag 12 januari 2009 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik even terug ga lezen om erachter te komen waar het op slaat, maar ik ben er te lui voor.
sneeuwitje is een sletquote:Op maandag 12 januari 2009 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik even terug ga lezen om erachter te komen waar het op slaat, maar ik ben er te lui voor.
maak mquote:
Oh, daar heb ik net de OP globaal van gelezen, leek me een kuttopic, dus verder ben ik niet gekomen.quote:
Jij hebt meer bedpartners gehad?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef Californium het volgende:
maar ik moet zeggen dat ik haar slet gehalte nog wel mee vind vallenhoe oud is ze?
gezien haar username 20 gok ik..quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef Californium het volgende:
maar ik moet zeggen dat ik haar slet gehalte nog wel mee vind vallenhoe oud is ze?
de reacties zijn leukerquote:Op maandag 12 januari 2009 13:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik net de OP globaal van gelezen, leek me een kuttopic, dus verder ben ik niet gekomen.
het gaan niet over mij.... jij weet helemaal niets van mij...quote:
niet in dat topic neequote:Op maandag 12 januari 2009 13:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gezien haar username 20 gok ik..
Ik vind het op zich ook wel meevallen hoor, maar dat hoor je mij niet hardop zeggen natuurlijk
Die vallen me ook behoorlijk tegen, zo op het eerste gezicht.quote:
quote:
Het was maar om te plagen, sorryquote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef Californium het volgende:
[..]
het gaan niet over mij.... jij weet helemaal niets van mij...
Ik weet niet hoe oud ze is dus dan kun je dat niet meten... Ik kom niet aan de 7 nee.... Tis dat nico nu zegt dat ze 20 is...
dan vind ik het wel aardig veel
zoiets noemen ze PI of smilies...quote:
Wel geluktquote:
sorry...maar madam heeft wel vaker duidelijk gemaakt, mij te kennen omdat ze of en toe leuk met hosti chatquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn reactie is dus verwijderd in die topic.
Of god zeg, moet je me hebben ofzo.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:27 schreef Californium het volgende:
[..]
sorry...maar madam heeft wel vaker duidelijk gemaakt, mij te kennen omdat ze of en toe leuk met hosti chat![]()
Daar ben ik gewoon niet van gediend
dat niet... ik vind gewoon dat je dan eenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Of god zeg, moet je me hebben ofzo.
Ik vroeg alleen maar of jij meer bedpartners had gehad met een smiley er achter, meer niet. Jij reageert gelijk als een rasechte bitch.
Ik zou niet het echte lef hebben om je naar je bedpartners te vragenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
dat niet... ik vind gewoon dat je dan eenerbij moet zetten of een PI.... Want van jou weet ik niet of ik het serieus moet nemen
that's it... vandaar
is maar goed ookquote:Op maandag 12 januari 2009 13:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou niet het echte lef hebben om je naar je bedpartners te vragenSorry
I do care about smiliesquote:Op maandag 12 januari 2009 13:31 schreef Psychonikeo het volgende:
op fok moet je niets serieus nemen zolang het er niet expliciet bij staat.. Don't care about smilies...
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alsof je hele posts met smilies zou kunnen vullen om een beetje klef te doen ofzo
Jaquote:Op maandag 12 januari 2009 13:28 schreef Californium het volgende:
[..]
wtf? omdat je om een lemming vroeg
Maar wij kunnen wel gewoon seks blijven hebben toch? De rest maakt me niet zoveel uit....quote:Op maandag 12 januari 2009 13:27 schreef Californium het volgende:
[..]
sorry...maar madam heeft wel vaker duidelijk gemaakt, mij te kennen omdat ze of en toe leuk met hosti chat![]()
Daar ben ik gewoon niet van gediend
ja hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 13:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar wij kunnen wel gewoon seks blijven hebben toch? De rest maakt me niet zoveel uit....
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:35 schreef Californium het volgende:
ik snap je zin niet Nico
ik bedoel gewoon dat sommige dingen serieus opgevat kunnen worden... en daarvoor moet er vaak een smilie bij
Fijn zoquote:
druk druk druk met verslagquote:Op maandag 12 januari 2009 13:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Fijn zo!
Hoe is het met de studie ?
Meestal nietquote:Op maandag 12 januari 2009 13:41 schreef Maisnon het volgende:
Als mod kan je de edit-geschiedenis van posts zien. Soms heel grappig
Druk is prima toch.... wat moet je anders de hele dagquote:Op maandag 12 januari 2009 13:42 schreef Californium het volgende:
[..]
druk druk druk met verslagmaar heb honger en er is een seminar... dus een aantal mensen komen pas om 1 uur terug
Mar verder met de studie prima gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |