MWah, ja, dan is dat wel handig jaquote:Op maandag 12 januari 2009 12:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]winterbarbaar! Maar van mij mag het ook lente worden hoor.. als het maar niet gaat regenen
[..]
Ik heb stage gelopen bij een bedrijf met een stuk of 5000 mensen. Gelukkig deden ze verjaardag alleen afdelingbreed
Groot gelijk ergensquote:Op maandag 12 januari 2009 12:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, er werken iets van 30 man op kantoor. De rest is productie. Beetje een apartheid hier. Dus de mensen die op kantoor werken krijgen de friet
Vraag eens hoe je in het Pools 'Nee, ik wil niet met jullie praten, ik moet leren, anders word ik net als jullie' zegtquote:Op maandag 12 januari 2009 12:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hier een man of 150. Voornamelijk Polen. We hebben dus ook een eigen kantine dus ja
ook gezelligquote:Op maandag 12 januari 2009 12:29 schreef Puala het volgende:
[..]
MWah, ja, dan is dat wel handig ja![]()
Hier haal je gewoon 2 taarten die je bij de secretaresses dumpt en klaar
zoooo... volgens mij heeft er iemand trekquote:Op maandag 12 januari 2009 12:44 schreef Maisnon het volgende:
taart taart TAART taart taart taart taart taart TAART taart taart taart taart taart TAART taart taart taart taart taart TAART taart taart taarttaart taart TAART taart taart taart taart taart TAART taart taart taart taart taart TAART taart taart taart taart taart TAART taart taart taart taart taart TAART taart taart taart taart taart TAART taart taart taart taart taart TAART taart taart taart taart taart TAART taart taart taart taart taart TAART taart taart taart taart taart TAART taart taart taart taart taart TAART taart taart taart taart taart TAART taart taart taart taart taart TAART taart taart taart taart taart TAART taart taart taart taart taart TAART taart taart taart taart taart TAART taart taart taart
het blijft gaan inderdaad.. Als het nou een vent was geweest, dan was het gewoon een held met schuldgevoel. Nu is het een sletquote:
ja, maar dan moet je dat niet zo op fok zetten. Dan verdien je dit soort reacties.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:58 schreef Californium het volgende:
dat dus
tsss
ze is vrijgezel...laat d'r maar lekker rondneuken
Mwah, dat is ook wel tof. Zou ook wel willen dat het hier zo gaatquote:Op maandag 12 januari 2009 12:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ook gezellig
Hier geef je geld aan de secretaresse en besteld ze een paar taarten en dan maken we er van een uur of 11 tot 12 een gezellig boel van hoor.. beetje ouwehoeren, koffie erbij enzo
inderdaad en dan nog zeuren dat men niet snapt wat een hoer is, omdat ze wil duidelijk maken dat ze het niet voor geld doet.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:04 schreef Maisnon het volgende:
Slaat ook nergens op om dat topic hier te openen inderdaadwat verwacht zo iemand nou voor reacties zeg
gezellig feesten met de refo'squote:Op maandag 12 januari 2009 13:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, dat is ook wel tof. Zou ook wel willen dat het hier zo gaat
Nou die weten wel wat feesten is hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 13:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad en dan nog zeuren dat men niet snapt wat een hoer is, omdat ze wil duidelijk maken dat ze het niet voor geld doet.
[..]
gezellig feesten met de refo's
ja.. stelletje schijnheiligen.. Die grote brand in mijn oude dorpje waar ik het vorige keer met OA over had? Was door 4 van die klein refo gastjes gedaan. 1 gooide een ruit in, de andere vuruwerk naar binnen. Gewoon voor de lol.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou die weten wel wat feesten is hoor
juist.. die antwoorden waar je net zo min iets aan hebtquote:Op maandag 12 januari 2009 13:10 schreef Californium het volgende:
Eens Nicozet het dan op 1 of ander vaag meidenforum waar ze dingen als: 'he wat kut voor je' of ;je moet beslissen welke van de 2 je leuker vind' krijgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |