Op maandag 12 januari 2009 12:41 schreef luna20 het volgende:2 maanden geleden is het uitgegaan tussen mijn grote liefde en mij.
het ging gewoon niet meer.. veel ruzie en ik kon hem niet vertrouwen omdat hij mij een keer had bedrogen
in vorm van veel intiemsms kontact met zen beste vriendin.
ik hou heel veel van hem en dat nog steeds.
hij had het uitgmemaakt na een flinke ruzie..
we hadden ruim een jaar een relatie..
sinds het uit is gegaan ben ik enorm veel uitgeweest en heb met verschillende jongens gezoend.. ook heb ik nog 2 keer seks gehad met mn ex..
uiteindelijk 2 weken geleden met een super lekkere mooie en lieve jongen geweest
en paar keer gedate en ook seks gehad.. we hadden een prille verhouding..
maar zaterdag avond kreeg ik opeens heel erg de drang mijn ex te smsen ik smstte klootzak ik hou nogh steeds van je!
na wat heen en weer gesms smstte hij ik heb behoefte aan je warmte zal ik wakker blijven tot jij thuis bent van uitgaan?
dus ik om 5 uur snachts na het uitgaan nog naar hem toe gegaan geknuffeld en uiteindelijk ook seks gehad..
de volgende dag had ik weer een afspraakje met die prille verhouding van me.. hij is helemaal verliefd op mij.
ik smstte hem dat ik een stapje terug wilde doen omdat ik nog niet over mn ex heen was..
toen belde hij me meteen op en vroeg of we konden praten in de stad..
hij voelde zich helemaal kut door mijn sms.. ik heb hem verteld dat ik nog niet over me ex heen ben en dus rustig aan wil doen.. ik kreeg wel een beetje een pijn scheut door me heen toen ik hem zo zag..
daarna zijn we nog uit eten geweest en het was heel gezellig..
ik voel me zon bitch! hoe kon ik dit doen!