De nacht daarvoor was je juist over je ex heen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:41 schreef luna20 het volgende:
ik heb hem verteld dat ik nog niet over me ex heen ben
nee haar ex over haan heen..quote:Op maandag 12 januari 2009 12:48 schreef freiss het volgende:
[..]
De nacht daarvoor was je juist over je ex heen.
Je bent een bitch.. jij bent net nog minder te vertrouwen als je ex blijkbaar...quote:Op maandag 12 januari 2009 12:41 schreef luna20 het volgende:
blabla...
ik voel me zon bitch! hoe kon ik dit doen!
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:41 schreef luna20 het volgende:
hij voelde zich helemaal kut door mijn sms.. ik heb hem verteld dat ik nog niet over me ex heen ben en dus rustig aan wil doen.. ik kreeg wel een beetje een pijn scheut door me heen toen ik hem zo zag..
Dat dus, Slet.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:46 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
je bent echt een sletje, je neukt echt met Jan en Alleman
Als ik je 500 euro overmaak neuk je da ook met mij??
Niets aan de hand. Het is normaal om flink rond te neuken op jouw leeftijd. Zo doe je ervaring op en hebben meerdere mannen meer plezier van je. Een win-win situatie dus.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:41 schreef luna20 het volgende:
2 maanden geleden is het uitgegaan tussen mijn grote liefde en mij.
het ging gewoon niet meer.. veel ruzie en ik kon hem niet vertrouwen omdat hij mij een keer had bedrogen
in vorm van veel intiemsms kontact met zen beste vriendin.
ik hou heel veel van hem en dat nog steeds.
hij had het uitgmemaakt na een flinke ruzie..
we hadden ruim een jaar een relatie..
sinds het uit is gegaan ben ik enorm veel uitgeweest en heb met verschillende jongens gezoend.. ook heb ik nog 2 keer seks gehad met mn ex..
uiteindelijk 2 weken geleden met een super lekkere mooie en lieve jongen geweest
en paar keer gedate en ook seks gehad.. we hadden een prille verhouding..
maar zaterdag avond kreeg ik opeens heel erg de drang mijn ex te smsen ik smstte klootzak ik hou nogh steeds van je!
na wat heen en weer gesms smstte hij ik heb behoefte aan je warmte zal ik wakker blijven tot jij thuis bent van uitgaan?
dus ik om 5 uur snachts na het uitgaan nog naar hem toe gegaan geknuffeld en uiteindelijk ook seks gehad..
de volgende dag had ik weer een afspraakje met die prille verhouding van me.. hij is helemaal verliefd op mij.
ik smstte hem dat ik een stapje terug wilde doen omdat ik nog niet over mn ex heen was..
toen belde hij me meteen op en vroeg of we konden praten in de stad..
hij voelde zich helemaal kut door mijn sms.. ik heb hem verteld dat ik nog niet over me ex heen ben en dus rustig aan wil doen.. ik kreeg wel een beetje een pijn scheut door me heen toen ik hem zo zag..
daarna zijn we nog uit eten geweest en het was heel gezellig..
ik voel me zon bitch! hoe kon ik dit doen!
ok ok.. geen hoer, want je krijgt er niet voor betaald.. gewoon een slet dus...quote:Op maandag 12 januari 2009 12:59 schreef luna20 het volgende:
vaag de ene vind het helemaal niet erg de ander noemt me een hoer
sorry hoor maar dan weet je niet wat het woord hoer betekend..
ik heb maar 7 bedpartners gehad.
en heb normaal gesproken alleen seks in een relatie..
ik wilde gewoon verder met me leven en dacht dat ik wel verliefd zou zijn op die andere jongen..
maar me ex blijft gewoon in me hart zitten ik word er gek van
Je zegt zelf dat je het heel erg vindt wat je gedaan hebt (zie tt)!quote:Op maandag 12 januari 2009 12:59 schreef luna20 het volgende:
vaag de ene vind het helemaal niet erg de ander noemt me een hoer
sorry hoor maar dan weet je niet wat het woord hoer betekend..
en heb normaal gesproken alleen seks in een relatie..
ik wilde gewoon verder met me leven en dacht dat ik wel verliefd zou zijn op die andere jongen..
maar me ex blijft gewoon in me hart zitten ik word er gek van
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:55 schreef Biogarde het volgende:
Heerlijk dat soort wijven. E woar. Beetje ballen met een ex
Jij hebt meer info dan ik?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Niets aan de hand. Het is normaal om flink rond te neuken op jouw leeftijd. Zo doe je ervaring op en hebben meerdere mannen meer plezier van je. Een win-win situatie dus.
Kortom laat die broek zakken , ook voor je buurjongen !
Of een wieg.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:09 schreef Puala het volgende:
Ik zou maar vast een raam reserveren voor over een jaartje
veel mensen noemen dit geen "maar" meer hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:59 schreef luna20 het volgende:
Als een jongen dat doet vind ik hem ook een slet, dus spreek jij lekker voor jezelfquote:Op maandag 12 januari 2009 13:16 schreef Re het volgende:
rustig mensen...
als een meisje dit doet is ze een vuige slet/hoer, en als een jongen dit doet is hij helemaal het mannetje...
TS wees blij dat je nog niet klaar bent voor een nieuwe relatie, of vind je het niet erg dat die nieuwe de rebound guy is
ok meestal danquote:Op maandag 12 januari 2009 13:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als een jongen dat doet vind ik hem ook een slet, dus spreek jij lekker voor jezelf
Over het algemeen wordt het bij jongens meer geaccepteerd. Dat is gewoon zo.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als een jongen dat doet vind ik hem ook een slet, dus spreek jij lekker voor jezelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |