ok ok.. geen hoer, want je krijgt er niet voor betaald.. gewoon een slet dus...quote:Op maandag 12 januari 2009 12:59 schreef luna20 het volgende:
vaag de ene vind het helemaal niet erg de ander noemt me een hoer
sorry hoor maar dan weet je niet wat het woord hoer betekend..
ik heb maar 7 bedpartners gehad.
en heb normaal gesproken alleen seks in een relatie..
ik wilde gewoon verder met me leven en dacht dat ik wel verliefd zou zijn op die andere jongen..
maar me ex blijft gewoon in me hart zitten ik word er gek van
Je zegt zelf dat je het heel erg vindt wat je gedaan hebt (zie tt)!quote:Op maandag 12 januari 2009 12:59 schreef luna20 het volgende:
vaag de ene vind het helemaal niet erg de ander noemt me een hoer
sorry hoor maar dan weet je niet wat het woord hoer betekend..
en heb normaal gesproken alleen seks in een relatie..
ik wilde gewoon verder met me leven en dacht dat ik wel verliefd zou zijn op die andere jongen..
maar me ex blijft gewoon in me hart zitten ik word er gek van
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:55 schreef Biogarde het volgende:
Heerlijk dat soort wijven. E woar. Beetje ballen met een ex
Jij hebt meer info dan ik?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Niets aan de hand. Het is normaal om flink rond te neuken op jouw leeftijd. Zo doe je ervaring op en hebben meerdere mannen meer plezier van je. Een win-win situatie dus.
Kortom laat die broek zakken , ook voor je buurjongen !
Of een wieg.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:09 schreef Puala het volgende:
Ik zou maar vast een raam reserveren voor over een jaartje
veel mensen noemen dit geen "maar" meer hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:59 schreef luna20 het volgende:
Als een jongen dat doet vind ik hem ook een slet, dus spreek jij lekker voor jezelfquote:Op maandag 12 januari 2009 13:16 schreef Re het volgende:
rustig mensen...
als een meisje dit doet is ze een vuige slet/hoer, en als een jongen dit doet is hij helemaal het mannetje...
TS wees blij dat je nog niet klaar bent voor een nieuwe relatie, of vind je het niet erg dat die nieuwe de rebound guy is
ok meestal danquote:Op maandag 12 januari 2009 13:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als een jongen dat doet vind ik hem ook een slet, dus spreek jij lekker voor jezelf
Over het algemeen wordt het bij jongens meer geaccepteerd. Dat is gewoon zo.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als een jongen dat doet vind ik hem ook een slet, dus spreek jij lekker voor jezelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |