Of ze klauwen je pinpasquote:Op maandag 12 januari 2009 11:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval de juiste mensen bij als je een ongeluk krijgt in een gebied zonder huizen in de wijde omtrek. Dan timmeren ze er zo 1 in elkaar!
Dat wel ja, alleen is het zo jammer dat ze tegen me aan zitten te praten in een soort Pengels, terwijl ik wil lerenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval de juiste mensen bij als je een ongeluk krijgt in een gebied zonder huizen in de wijde omtrek. Dan timmeren ze er zo 1 in elkaar!
Zes skimmers opgepaktquote:
Pengels.. ik moest meteen denken aan Pringlesquote:Op maandag 12 januari 2009 11:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat wel ja, alleen is het zo jammer dat ze tegen me aan zitten te praten in een soort Pengels, terwijl ik wil leren
Ligt er maar net aan wat je doel is. Polen zijn niet vies van een beetje alcohol natuurlijk.. Ja, ik spreek uit ervaringquote:
Nou krijg ik trek en gelijk de neiging om ze te gaan kopenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Pengels.. ik moest meteen denken aan Pringles
dat had ik dus ookquote:Op maandag 12 januari 2009 11:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou krijg ik trek en gelijk de neiging om ze te gaan kopen
ja, maar die nemen het gewoon straight down in plaats van straight up!quote:Op maandag 12 januari 2009 11:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je doel is. Polen zijn niet vies van een beetje alcohol natuurlijk.. Ja, ik spreek uit ervaring
Dat is natuurlijk maar een aanname hequote:Op maandag 12 januari 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat had ik dus ook
[..]
ja, maar die nemen het gewoon straight down in plaats van straight up!
Uitgang indeedquote:Op maandag 12 januari 2009 11:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk maar een aanname he
Moet er niet aan denken hoor. Bij mij is de onderkant enkelt een uitgang...
agree!quote:Op maandag 12 januari 2009 11:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk maar een aanname he
Moet er niet aan denken hoor. Bij mij is de onderkant enkelt een uitgang...
Eet smakelijk. Ik ga hier straks aan de patat met frikandelquote:
Hier krijgen we gewoon taartquote:Op maandag 12 januari 2009 12:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Ik ga hier straks aan de patat met frikandel
Lang leve de jarigen
Hoeveel werknemers zijn er daar..?quote:
Stuk of 20quote:Op maandag 12 januari 2009 12:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoeveel werknemers zijn er daar..?
Hier een man of 150. Voornamelijk Polen. We hebben dus ook een eigen kantine dus jaquote:
Dan is het een duur grapjequote:Op maandag 12 januari 2009 12:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hier een man of 150. Voornamelijk Polen. We hebben dus ook een eigen kantine dus ja
quote:
Ik heb stage gelopen bij een bedrijf met een stuk of 5000 mensen. Gelukkig deden ze verjaardag alleen afdelingbreedquote:
Nou, er werken iets van 30 man op kantoor. De rest is productie. Beetje een apartheid hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |