quote:Op maandag 12 januari 2009 10:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik was dom. Ik ging ontbijten met wat warms, want ik kwam het bed uit en had het al koud. Toen ging ik stokbrood snijden en sneed ik het topje van mijn duim af. Vervolgens dus lekker thuis gezeten en aangehoord hoe iedereen aan de andere kant van de straat aan het schaatsen was![]()
![]()
![]()
Hoe krijg je het voor elkaar om in 1 keer het topje van je duim af te snijden? Snij je je vlees met een circelzaag ofzo?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik was dom. Ik ging ontbijten met wat warms, want ik kwam het bed uit en had het al koud. Toen ging ik stokbrood snijden en sneed ik het topje van mijn duim af. Vervolgens dus lekker thuis gezeten en aangehoord hoe iedereen aan de andere kant van de straat aan het schaatsen was![]()
![]()
![]()
De huisartsenpost vond het niet nodig om langs te komen, dus ik kijk het nog maar even aan. Het is niet super pijnlijk, beetje goed ingepakt en verder geen last meer van.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oooh.. maar je hebt toch niet je duim nodig om te schaatsen!
Maar hoe is het met je duim dan? Toch niet al te veel schade opgelopen?
Damn zag je reactie niet eens, well like I said, goed weekend veel oude bekenden erg gezelligquote:Op maandag 12 januari 2009 10:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moguh Hosti! Goed weekend gehad?
Onze messen zijn scherp? En ik had niet door dat ik mijn duim te pakken had (ja blond, ik weet het)quote:Op maandag 12 januari 2009 10:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om in 1 keer het topje van je duim af te snijden? Snij je je vlees met een circelzaag ofzo?
Ach als je veel kookt en een baas in de keuken wil zijn heb je scherpe messen nodig, dan hoort het er gewoon bij dat je je een keer goed snijdt.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Onze messen zijn scherp? En ik had niet door dat ik mijn duim te pakken had (ja blond, ik weet het)
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:36 schreef Puala het volgende:
[..]
De huisartsenpost vond het niet nodig om langs te komen, dus ik kijk het nog maar even aan. Het is niet super pijnlijk, beetje goed ingepakt en verder geen last meer van.
Ik kon geen handschoenen aan want het bleef ruim een uur nabloedenen ik mocht maar tussen 10 en half 12 starten
ja kijk er maar overheen joh!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Damn zag je reactie niet eens, well like I said, goed weekend veel oude bekenden erg gezelligEn de jouwe?
Dankjewelquote:Op maandag 12 januari 2009 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach als je veel kookt en een baas in de keuken wil zijn heb je scherpe messen nodig, dan hoort het er gewoon bij dat je je een keer goed snijdt.
Beterschap
precies.. en zonder dat topje kan je nu wel weer dichter langs je duim snijden! :pquote:Op maandag 12 januari 2009 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach als je veel kookt en een baas in de keuken wil zijn heb je scherpe messen nodig, dan hoort het er gewoon bij dat je je een keer goed snijdt.
Beterschap
Ja, blijkbaar. Ik heb het gelukkig thuis nog niet meegemaakt. Onze messen zijn gekarteld. Volgens mij voel je dat sneller ofzo. Daarnaast kook ik zelden. Hooguit waterquote:Op maandag 12 januari 2009 10:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Onze messen zijn scherp? En ik had niet door dat ik mijn duim te pakken had (ja blond, ik weet het)
Koken is anders wel leuk hoor (en lekkerquote:Op maandag 12 januari 2009 10:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Ik heb het gelukkig thuis nog niet meegemaakt. Onze messen zijn gekarteld. Volgens mij voel je dat sneller ofzo. Daarnaast kook ik zelden. Hooguit water
Ja tuurlijk, ik kook veel en vaak en zoals gezegd dan heb je een scherp mes nodig, plus dat ik langzaamaan probeer te fixen dat ik snel en accuraat kan snijden (als een echte kok), dus soms wil dat wel mis gaanquote:Op maandag 12 januari 2009 10:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
En het is al zo lang geleden dat het fout is gegaan ook. Kaasschaaf was laatst ook al bijna raak, maar dit is wel gelijk goed in één keer eigenlijk![]()
Jij ook al ervaring met je goed snijden dan?
Ik weet dat je een echte keukenprins bentquote:Op maandag 12 januari 2009 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik kook veel en vaak en zoals gezegd dan heb je een scherp mes nodig, plus dat ik langzaamaan probeer te fixen dat ik snel en accuraat kan snijden (als een echte kok), dus soms wil dat wel mis gaan
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Koken is anders wel leuk hoor (en lekker). water koken is
Mjah, tijd maken is ook altijd nog een optiequote:Op maandag 12 januari 2009 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moeders kookt altijd![]()
Hoewel ik denk dat ik best een keukenprins kan zijn. Ben wel perfectionistisch en hou van experimenteren. Weet alleen niet of ik genoeg tijd ervoor heb als ik op mezelf (of samen) woon. Eerst nog ff een vriendin zien te scoren..
Tja je bent nooit te oud om te leren, maar het helpt natuurlijk wel als je eens wat meer gekookt hebt dan alleen water voordat je voor jezelf gerechten gaat makenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moeders kookt altijd![]()
Hoewel ik denk dat ik best een keukenprins kan zijn. Ben wel perfectionistisch en hou van experimenteren. Weet alleen niet of ik genoeg tijd ervoor heb als ik op mezelf (of samen) woon. Eerst nog ff een vriendin zien te scoren..
Nou, ik kan wel een beetje koken. Water koken was meer een grap.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja je bent nooit te oud om te leren, maar het helpt natuurlijk wel als je eens wat meer gekookt hebt dan alleen water voordat je voor jezelf gerechten gaat maken
ach.. als je die andere 19,5 uur ook geen fuck gedaan hebtquote:Op maandag 12 januari 2009 11:06 schreef jslavenburg het volgende:
Vannacht maar 4,5 uur geslapen
Maar ben niet moe
mwahquote:Op maandag 12 januari 2009 11:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach.. als je die andere 19,5 uur ook geen fuck gedaan hebt
Dat zegt bijna elke manquote:Op maandag 12 januari 2009 11:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben heel lui op de bank zittend ook heel nuttig
Surequote:Op maandag 12 januari 2009 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
Mannen kunnen zichzelf heel nuttig maken vanuit de bank hoor
juist.. op het hoogte blijven van het nieuws.. laatste voetbalstanden en natuurlijk zeggen dat de kont helemaal niet dik is in die broek (en dan bij zichzelf denkt dat die broek daar niets aan kan doen inderdaadquote:Op maandag 12 januari 2009 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
Mannen kunnen zichzelf heel nuttig maken vanuit de bank hoor
Maar net wat je nuttig noemtquote:Op maandag 12 januari 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist.. op het hoogte blijven van het nieuws.. laatste voetbalstanden en natuurlijk zeggen dat de kont helemaal niet dik is in die broek (en dan bij zichzelf denkt dat die broek daar niets aan kan doen inderdaad)
Anders gezegd een man en een bank kan voor veel nuttige situaties zorgen. Ik zie een vrouw nog nooit met een bank sleuren bijvoorbeeld.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Anders gezegd een man en een bank kan voor veel nuttige situaties zorgen. Ik zie een vrouw nog nooit met een bank sleuren bijvoorbeeld.
Jaloersquote:Op maandag 12 januari 2009 11:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
* Psychonikeo geen oneerdige voorstellen maakt
hier is het lekker warm
Als ik een kenau tegenkom met een bank op d'r rug zal ik het meldenquote:
Wel foto maken hequote:Op maandag 12 januari 2009 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik een kenau tegenkom met een bank op d'r rug zal ik het melden
Ze is minderjarig hequote:Op maandag 12 januari 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat ik geen oneerbiedige voorstellen maak?
Nee, op je warmtequote:Op maandag 12 januari 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat ik geen oneerbiedige voorstellen maak?
quote:
ik weet het?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Loop je toch maar wat te fucken joh
moest het gewoon ff melden, het werkwoord fucken is zo lekker om te gebruiken namelijkquote:
Doe maarquote:Op maandag 12 januari 2009 11:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja..![]()
[..]
oooh.. dat
Kan wel een beetje emailen?
Oké, ieder zo zijn werkwoord hequote:Op maandag 12 januari 2009 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
moest het gewoon ff melden, het werkwoord fucken is zo lekker om te gebruiken namelijk
Zo'n lekker werkwoord, je kunt het over voor gebruiken
IP-ban?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |